ik wou't zo doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dat ik geen 6 mnd. doe heb te maken met prijzen netuurlijk.
    ben geen miljonair. heb de gouden kooi niet gwonnen.
    verschil met mnandere kuurtjes: deze zeer lang. in mn schema staan niet de eerste paar wkn dat ik 1 deca en 1susta in de week deed.
    ben deze kuur sterker geworden dan ooit, op deadlift en squat na. maar die doe ik ook niet zo vaak, want dan krijg ik enorme onderrug pijn.
    deze kuur ben ik enorm aangekomen, dat heb versch. oorzaken.
    1. gh erbij.
    2. zeer diverse soorten as door elkaar. (nooit eerder zoveel shit)
    3. nog niet eerder zo lang gekuurd
    4. was herstellende na veel terugval na mn zenuwbeschadiging in nek
    5. zit tegeswoordigs aan epileptiemedicijnen, waar je ook zwaarder van wordt, zij het dan door eetlust maar toch.
    en jah... anders dan anders: heb jij ooit een kuur gedaan waarin je 20 kg zwaarder werd? ik niet . maar das toch gebeurd. ghehe
    mn doel: 90kg 8%
    dat lijkt me wat gezonder dan wat ik nou heb. dus moet haalbaar zijn met discipline.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Duidelijke taal, dacht dat je vaker lang had gekuurd

je woog toch 112 oid toch

Conclusie, lang kuren effectiever als kort kuren?
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Dat weet je pas na een hele lange tijd he... Je moet eerst zien wat er van die massa aanblijft.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ik heb nog niet geprobeerd om 5 wken op, 5 weken af en zo een half jaar lang door ofzo. dat is missch. ook wat. maar ik ben er bijna van overtuigd dat het beter is.
          als je kijkt naar genjuro zn kuren, die zijn zeer kort. gaat altijd als speer, maar altijd gaat het weer mis. zelf denk ik doordat je eerst te maken krijgt met je roidfeaver (ofzo) en daar moet je doorheen. daarna kan je massa bouwen. dit houdt wel in, dat je de eerste 4 weken moet overbruggen. en zolang duren gen. zn kuren altijd.
          ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heb ik nog geen succesje voorbij zien komen van die korte kuurtjes.

Comment

• nu 111kg, bij ong. 17%. das nog veel teveel procenten. 10kg vocht en 11kg vet eraf = 90kg bij 7%. zo reken ik maar. haha

Comment

• Waar kom je vandaan en wat weeg je nu dan B ??
              Who's the Chef

Comment

• wat weeg ik nu? zie de post voor die van jou, luie zak!
                en waarvandaan? dat staat ook al paar keer in deze topic. luie zak!
                eerst < 93kg
                nu ong. 111kg (was 113, maar toen stond ik helemaal bol)
                vet was dikke 20, nu 17 ofzo.
                tevreden, luie zak?

Comment

• net gewogen: 110,1kg. dus de winny gaat zn werk doen. MAARRRRRR... deze man gaat stoppen met alles behalve zn gh.
                  waarom? ik krijg op mn rug en schouders onderhuidse blauwe plekken. is al zeker een week zo, heb er geen last van, maar word beetje vreesachtig. dus ik nok er ff mee. gh maak ik op en tzt als de nakuurtijd komt komt de terugval, dan doe ik even de test prop met de masteron en dan daarna de nakuur. maar nu even niks meer. ga zo ff googlen om te zien of ik er wat over kan vinden.

Comment

• kan je niet eerst met een sportarts afspraak maken om die je even te laten checken voordat je ermee stopt net nu je zo lekker gaat.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

• haha.. ik stop elke kuur als het lekker gaat. maar geloof me. ik heb er over nagedacht en het gaat me zeker geen windeieren leggen om ff rust te pakken en over week of 4-6 de rest erin te tjompen

Comment

• dat ben ik met je eens man maar kan nog steeds geen kwaad om even langs de dok te gaan omte kijken of hij achter kan komen waar het door komt.

Comment

• i know... maar de ellende is: heb geen zin om daar tijd voor te maken. macht der gewoonte zeg maar. beetje te laks.
                          zelf vermoed ik inmiddels dat het komt door het banken, als ik die 140 lig de persen door de druk van de bank. ook heb ik onderhuidse adertjes die duidelijk zichtbaar zijn en veel ontstekingen, diepliggende puisten zeg maar, ook op onderarm, die er missch. debet aan zijn. maar ja, je heb gelijk hoor. maar ik ben weer eigenwijs

Comment

• gelukkig gaat het meeste ook altijd vanzelf weer over

ben hetzelfde hoor veel te laks met alles. Hoeveel kitjes ga je nu in totaal gebruiken b?

Comment

• weetik niet eens meer. volgens mij 4. ben bezig met mn laatste. of het waren er 3 en zou ik missch. een 4e doen. dit doe ik dus niet. heb het puur voor de verbranding genomen. doe nu ook 5iU per dag ipv 3 om het op te maken. gelijk veel kramp in onderarmen als ik ff een pukkel op andere schouder wil pakken

Comment

• weer truggang.
                                2x 140kg banken, wel met ander iemand erachter dus niet zo vertrouwd, EN: jawel hoor, het gezeik isbegonnen: rechter elleboog overbelast. afgelopen nacht geenoog dicht gedaan. fokking pijn.
                                deze week dus alle trainingen aflasten. maandag maar weer es kijken.
                                aank. vrijdag lekker naar osteopaat, wat ik al half jaar eerder had moeten doen, die akelige nekwervels op zn plek rossen. blijft issue na de zenuwbeschadiging.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X