dat ik geen 6 mnd. doe heb te maken met prijzen netuurlijk.
ben geen miljonair. heb de gouden kooi niet gwonnen.
verschil met mnandere kuurtjes: deze zeer lang. in mn schema staan niet de eerste paar wkn dat ik 1 deca en 1susta in de week deed.
ben deze kuur sterker geworden dan ooit, op deadlift en squat na. maar die doe ik ook niet zo vaak, want dan krijg ik enorme onderrug pijn.
deze kuur ben ik enorm aangekomen, dat heb versch. oorzaken.
1. gh erbij.
2. zeer diverse soorten as door elkaar. (nooit eerder zoveel shit)
3. nog niet eerder zo lang gekuurd
4. was herstellende na veel terugval na mn zenuwbeschadiging in nek
5. zit tegeswoordigs aan epileptiemedicijnen, waar je ook zwaarder van wordt, zij het dan door eetlust maar toch.
en jah... anders dan anders: heb jij ooit een kuur gedaan waarin je 20 kg zwaarder werd? ik niet . maar das toch gebeurd. ghehe
mn doel: 90kg 8%
dat lijkt me wat gezonder dan wat ik nou heb. dus moet haalbaar zijn met discipline.
ben geen miljonair. heb de gouden kooi niet gwonnen.
verschil met mnandere kuurtjes: deze zeer lang. in mn schema staan niet de eerste paar wkn dat ik 1 deca en 1susta in de week deed.
ben deze kuur sterker geworden dan ooit, op deadlift en squat na. maar die doe ik ook niet zo vaak, want dan krijg ik enorme onderrug pijn.
deze kuur ben ik enorm aangekomen, dat heb versch. oorzaken.
1. gh erbij.
2. zeer diverse soorten as door elkaar. (nooit eerder zoveel shit)
3. nog niet eerder zo lang gekuurd
4. was herstellende na veel terugval na mn zenuwbeschadiging in nek
5. zit tegeswoordigs aan epileptiemedicijnen, waar je ook zwaarder van wordt, zij het dan door eetlust maar toch.
en jah... anders dan anders: heb jij ooit een kuur gedaan waarin je 20 kg zwaarder werd? ik niet . maar das toch gebeurd. ghehe
mn doel: 90kg 8%
dat lijkt me wat gezonder dan wat ik nou heb. dus moet haalbaar zijn met discipline.
Comment