ik wou't zo doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo, maar even geprobeerd mn excell sheet erin te plakken. is office 2007. dus ff kijken of het kan.
    Attached Files
    Last edited by bruce; 14-06-2008, 11:14.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Vanwaar de afwisseling tussen sust en test ent?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bruce View Post
        btw: gisteravond 107,4 kg. 1.82 meter.
        vet zal nog niks minder zijn denk ik. maar dr komt t4 bij

Hoeveel woog je in het begin dan? Volgende keer trouwens s'morgens na het plassen op de weegschaal gaan staan.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Hoeveel woog je in het begin dan? Volgende keer trouwens s'morgens na het plassen op de weegschaal gaan staan.
          Maakt niet zo gek veel uit wanneer je weegt, als je maar elke keer op hetzelfde moment weegt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dan maar een voorbeeld van mij zelf... ik had het ook alleen gedaan omdat Genjuro ergens had laten weten dat je s'morgens een stuk minder zwaar bent (na het plassen). Daar kan je dus alleen maar achterkomen als je het zelf in het praktijk mee maakt, dus ik s'avonds wegen en s'morgens na het plassen weer - resultaat: 2/3kg minder.

Ps: Bruce, ben je van 94kg naar de 107kg gegaan in zo'n korte tijd? Ehh...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Dan maar een voorbeeld van mij zelf... ik had het ook alleen gedaan omdat Genjuro ergens had laten weten dat je s'morgens een stuk minder zwaar bent (na het plassen). Daar kan je dus alleen maar achterkomen als je het zelf in het praktijk mee maakt, dus ik s'avonds wegen en s'morgens na het plassen weer - resultaat: 2/3kg minder.

Ps: Bruce, ben je van 94kg naar de 107kg gegaan in zo'n korte tijd? Ehh...
              Ik weet dat je 's ochtends het lichtst bent kerel, ben niet achterlijk he. Punt van wegen is echter niet zozeer kijken naar hoeveel je weegt, maar hoeveel het gewicht verschilt met een eerdere meting.

sigpic

Comment

btw: gisteravond 107,4 kg. 1.82 meter.
                vet zal nog niks minder zijn denk ik. maar dr komt t4 bij
                netjes mate
                the one and only tabata overlord

Comment

de afwisseling tussen sust en ent. is gwoon omdat ik het hier heb liggen. sust 3 dagen, ent. 4 dagen. ik ga op gegeven moment verhogen naar 750mg per week. voor een tijdje. dus er verandert nog wel wat.
                  ik was 94kg ergens ja. maar ik heb er al 4 weken opzitten met 200mg deca en 250mg susta per 7 dagen opzitten.
                  ja, dus 13kg in 8 weken waarvan de eerste 4 a 5weken zo'n 10kg met slechts een deca en een susta per WEEK. (susta organon nile, deca gg)

smorgens wegen zal 2kg schelen, maar ik ben nou eenmaal 's avonds begonnen met wegen, dus hou ik het zo.

Comment

Damn wat een kuur bruce... 13kg in zo'n korte tijd. Netjes...

Comment

Heb je last van veel vocht? 13 kg is echt veel in zo korte tijd ook aangezien je al een kuurverleden hebt.

Wel netjes in ieder geval met de gh erbij ga je lekker opdrogen.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dus laatste keer tren. voor jou?! Ik vind het wel een lekker goedje, na een paar weken merk je wel dat je lichaam er aan "went". En dat merk je opzekers dan ook wel aan o.a. je hartslag en het inslapen. 107kg, that's a lot, als daar 7 kilo vocht en 10 kilo vet vanaf kan, sta je echt wel uber, dat kan niet anders.

Comment

7kg alleen vocht?

Comment

7kg aan vocht is niet zoveel hoor nex zker niet na 13 kg aangekomen tezijn in een korte tijd. Hoe hoger je vet hoe hoger ook je vochtgehalte is meestal.

Maar met de gh erbij kan je zker boven de 100 kilo blijven en dan richting de 10% te gaan.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

kzal je vertellen... 95 bij 10% dan spring ik gat in de lucht.
                              vocht lijkt mee te vallen. heb zeker niet zo'n kop als vroeger met mn testo-deca kuren. maar ik denk dat het ook te maken heb met mn epileptie medicijnen. die hebben ook bijwerking gewichtstoename of afname. en ik zal wel de toename hebben

maar uiteraard kom je niet in 7 weken 13kg spier aan. ook geen 8 dus vocht zal wel 7% zijn. vet kom je ook niet zo snel aan. maja... tziet er goed uit. wel irri dat je met je vrouw een boodschap doet en bij kassa staan twee lekkere wijfies van 20 je gewoon uitdagend recht aan te kijken , zo'n 5 seconden lang. jah... met mn vrouw naast me. das lastig. ghehe.... gelukkig voor die meisjes trouwens, anders had ik ze mee kunnen nemen in het verhalen topic. qua uitwonen dan enzo

Comment

wel irri dat je met je vrouw een boodschap doet en bij kassa staan twee lekkere wijfies van 20 je gewoon uitdagend recht aan te kijken , zo'n 5 seconden lang. jah... met mn vrouw naast me. das lastig. ghehe.... gelukkig voor die meisjes trouwens, anders had ik ze mee kunnen nemen in het verhalen topic. qua uitwonen dan enzo
                                Hou nou maar op bruce, je hebt een vrouw dus hier mag je niet eens aan denken.

Ik neem aan dat er ook before en after pics komen? Ben erg nieuwschierig...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X