Verslag kuur Jack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verslag kuur Jack

ok dan, 1e week zit er op.

Ben vorige week dinsdag begonnen (5 augustus).
    Heb de afgelopen week de frontload met sust gedaan.
    Had ook de 1e dag prop gezet, maar kon toen moeilijk lopen deed pijn, dus ben daarmee gestopt, ga ik morgen weer oppakken, een paar dagen 100 mg per dag.

Was een week voor de kuur 86 kg met laag vet% 9 a 10. Toen ziek en vet nog lager, gewicht was toen +/- 83 , wel kurkdroog.
    Ben nu 87.3 na een week, dus al wel weer wat aangekomen, alleen van de dboll want de rest moet nog beginnen te werken.
    Eten lukt best met deze warmte, alleen eet ik wat meer vloeibaar omdat ik met de warmte geen zin heb in uren kauwen, dus zuip nu flink schwarzenegger shakes.
    Kraccht begint nu iets toe te nemen. en zoals ik al eeerder opmerkte ik blaas lekker op, bruce zag het direct in de gym vandaag. lekker gevoel dus en gaat verder lekker, nu in de 2e week weer een paar kilo winnen zodat ik weer over de 90 zit voor de test inkickt.jammer van die clenziekte, anders had ik nu alweer over de 90 gezeten, maarja niets aan te doen, niet zeuren mar vreten nu

Klinkt heel goed allemaal Jack en zeker met dit warme weer gaat het erg lekker.
    Ben heel benieuwd naar het verloop van je kuur, is een interessante vind ik.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jammer van dat dipje aan het begin maar klinkt verder goed nu.
      Succes ermee en vreetse hè!

Comment

doordat ik geen vocht vasthoud is die 4 kg ook wel goed ja, ben er tevreden mee
        Ben erg benieuwd wat die dboll van GS gaat doen, want merk pas de laatste 2 dagen echt goed de dboll, en pas vandaag dacht ik van holy shit wat een opgeblazen michelin poppetje daar in de spiegel

Comment

Dan had je toch beter die d-boll van Riki kunnen nemen hoor, dat spul werkt pas echt...

Comment

Zet hem op Jack, blaas ze omver (Riki is onder invloed), kanl ze overhoop......lol, beetje roidrage

Suc7, ben erg benieuwd.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 12 2003,20:40)]Dan had je toch beter die d-boll van Riki kunnen nemen hoor, dat spul werkt pas echt...  
              beetje placebo effect kan geen kwaad, is alleen maar motivatie alleen wel oppassen dat je niets afscheurt, want in principe werkt de dboll niet na een paar uur.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Jack @ Aug. 12 2003,20:43)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 12 2003,20:40)]Dan had je toch beter die d-boll van Riki kunnen nemen hoor, dat spul werkt pas echt...  
                beetje placebo effect kan geen kwaad, is alleen maar motivatie    alleen wel oppassen dat je niets afscheurt, want in principe werkt de dboll niet na een paar uur.
                dbol zit in je bloed na 1 uur!

Grtz

Comment

in je bloed ja, maar dan moeten er nog meerdere processen in gang gezet worden.

Comment

klinkt veelbelovend jack, succes ermee
                    stil growing

Comment

Mischien een idee om om de week een foto te schieten zodat we de vooruitgang ook kunnen zien.
                      oldpride.nl

Comment

goed idee

Comment

Hoe zit het met de vochtopname in je gezicht , valt dat mee van de d-bol van Gs?

Comment

Succes met de kuur Jack.     en plaatsen die foto's

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (moody @ Aug. 13 2003,15:02)]Hoe zit het met de vochtopname in je gezicht , valt dat mee van de d-bol van Gs?
                              Veel minder als met andere d-boll.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X