Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Jack @ Aug. 19 2003,20:48)]je zet ook 600 mg deca per week dat is 12 ml. en die potjes kan je ook een beetje uittrekken, als je dan 2 ml prop en 1,7 ml deca per dag zet , heb je geen last. en hoef je niet extra te prikken voor de deca.
Citaat[/b] (Riki @ Aug. 19 2003,21:27)]Jack, ik heb niet echt veel last van vocht, slik wel 20 mg nolva naast de dbol, kijk ie wel uit dat je me niet gaat inhalen, woog 101.6 kg vanmorgen.
Grtz
Riki mijn uiteindelijke doel is 105 kg. meer is mooi meegenomen en ga ik wel proberen, maar eerste streven ligt op 105.
Daar zal jij wel overheen gaan neem ik aan, maarja, ik ben een 13 centimetertjes korter he. dat scheelt ook flink. en 10 jaar jonger ofzo
ok dan. het heeft wat lang geduurt maar ben de laatste tijd druk druk druk. Heb het veel te druk op mijn werk. Heb net een appartement gekocht, dus moet nog veel regelen.
Maar enfin, de 94 kg die ik wou halen na 3 weken is er wel gekomen, maar dan na 4 weken
Erg vaag, in week 3 ben ik gewoon geen gram aangekomen, werd wel sterker, maar zwaarder worden ho maar.
Was een klote week, meet teveeel vergaderingen waardoor ik niet kon eten. Zaterdag uit geweest, zal ook niet zoveel goed gedaan hebben, want daardoor de andere morgen geen dboll gehad . Afijn, beetje jammer van die derde week.
Werkt lekker de-motiverend, maar nu gaat het weer super.
Ben dus in week 3 wat veranderingen gaan doorvoeren.
Heb de Dboll van GS vervangen door akpuxuh en verspreid over de dag ipv alleen de hele hap 's morgens. dus of de nieuwe gains nu vocht zijn van de Akpuxuh of dat het ligt aan de spreiding?? i don't know. feit is wel dat ik nog redelijk ripped ben, bovenste abs zijn nog zichtbaar.
Eten heb ik ook iets aangepast, 500 gram aardappels enzo is wel veel, dus heb wat meer vloeibare zooi (Schwarzenegger shake a 3500 cals) toegevoegd.
Kracht gaat nog steeds super, pakte bv vorige week setjes met 70 kg op de neckpress, ging nu moeiteloos met 80 kg, dus volgende week 90.
Planning voor de komende weken. Sustanon vervangen door enthaat. hierdoor hoop ik in totaal een iets hoger totaal testlevel te krijgen. Plus dat afwisseling nooit geen kwaad kan. Ik ga nog 1 week door met de Dboll van akpuxuh.
Daarna 4 weken doorgaan met alleen de deca/test. dan of weer 4 weken dboll, of 4 weken winstrol. dat moet ik nog ff bekijken..
In ieder geval wil ik als bruce terugkomt van vakantie (over 15 dagen) 96/97 kg wegen. moet te doen zijn dacht ik zo. HEb een beetje de gedachte dat ook nu eindelijk de sust inkickt omdat ik weer zwaarder wordt en opeens veel sterker in week 4.
dat was het dan, ga nu weer verder met me hypotheken shit enzo, heb het nog druk zat
Ziet er toch goed uit Jack, je hebt uw eerste doel bereikt 94 kilo nu naar de laatste doelstelling 105 kilo. Het dieet zag er zeker heel zwaar uit en kan het goed begrijpen dat je nu enkele zaken probeert te veranderen met shakes, denk wel dat je nog voldoende zult eten dat die verandering zeker geen verlies zal zijn. Van die kilo's kan ik enkel dromen maar dat is het leven.
Als je nu bv door omstandigheden een kuur onderbreekt kan je dan het verlies inhalen of moet je de kuur dan met een bepaalde tijd verlengen of heeft dit geen zin?
You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
Citaat[/b] (Darren @ Sep. 05 2003,14:05)]Als je nu bv door omstandigheden een kuur onderbreekt kan je dan het verlies inhalen of moet je de kuur dan met een bepaalde tijd verlengen of heeft dit geen zin?
Het hangt uiteraard van de kuur en de omstandigheden af Darren maar volgens mij betekent vaak het onderbreken van een kuur ook direct het einde ervan.
Op tijd nakuren en duimen dat het niet helemaal weggegooide tijd en moeite en geld was...
Citaat[/b] (Darren @ Sep. 05 2003,14:05)]Als je nu bv door omstandigheden een kuur onderbreekt kan je dan het verlies inhalen of moet je de kuur dan met een bepaalde tijd verlengen of heeft dit geen zin?
Het hangt uiteraard van de kuur en de omstandigheden af Darren maar volgens mij betekent vaak het onderbreken van een kuur ook direct het einde ervan.
Op tijd nakuren en duimen dat het niet helemaal weggegooide tijd en moeite en geld was...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment