test prop,masteron,winny kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loenatik View Post
    Nou, nou, nou... niet zo kort door de bocht general, als ik jouw avatar zo bekijk... kun jij ook behoorlijk wat aan je BF doen... no hard feelings maar act real and reasonable als iemand om advies vraagt...

Grtz
    Hahaha, dan kijk je niet goed bro. Sta op 12% dus zo heel veel hoef ik daar niet aan te veranderen. En ik reageer zo omdat hij net een paar maanden traint, er meteen een kuur in wil rammen, en te zien aan wat hij spuit heeft hij bitter weinig idee van wat hij aan het doen is. Op zo'n moment voel ik niet drang om hem te steunen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik sta neutraal bij deze
      vind dat zwaan gelijk heeft een mr Ix

MAAR!!

dit is niet de eerste keer dat we de topic starter advies gegeven hebben
      ook is er niet zomaar een topic van hem geclose.
      En hij vroeg advies voordat hij aan de kuur begon

en werd hem al afgeraden
      eerst wou hij winstrol voor 9 weken doen (oral)
      gelukkig heeft hij daar wel naar geluisterd

hierbij geven wij hem advies...hopen dat hij wat met het advies doet

@loenatik
      men zegt: Dont judge a book by its cover
      Last edited by sakurakilla; 19-07-2008, 05:37.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Hahaha, dan kijk je niet goed bro. Sta op 12% dus zo heel veel hoef ik daar niet aan te veranderen. En ik reageer zo omdat hij net een paar maanden traint, er meteen een kuur in wil rammen, en te zien aan wat hij spuit heeft hij bitter weinig idee van wat hij aan het doen is. Op zo'n moment voel ik niet drang om hem te steunen.
        Zo doende de tijd leer je!.
        Ben het mee eens dat ik idd soms niet te nugter ben bezig geweest!.
        Trouwens word erg goed begeleid door een vriend van my die heeft al 3 kuren achter de rug!.
        Dus die gast weet wel waar die mee bezig is!.
        Maar ik weet gewoon soms niet al te goed te verwoorden!.
        Sorry daarvoor!.

Comment

Bedankt voor de tips!.
          Drostanolone Enanthaat(masteron) 100mg/ml week 1 t/m 9 2x per week
          winny 30 mg perdag week 8/12
          Test prop 100 mg/ml week 1tm9 2x perweek

Heb naar de tips geluisterd!
          Nakuur met clomid 12 t/m 16 3x 25 mg perdag ?
          of liever met nolvadex 3x 25 per dag ?

Comment

Originally posted by sjaak Zeeland View Post
            Bedankt voor de tips!.
            Drostanolone Enanthaat(masteron) 100mg/ml week 1 t/m 9 2x per week
            winny 30 mg perdag week 8/12
            Test prop 100 mg/ml week 1tm9 2x perweek

Heb naar de tips geluisterd!
            Nakuur met clomid 12 t/m 16 3x 25 mg perdag ?
            of liever met nolvadex 3x 25 per dag ?
            75 mg nolvadex per dag is wel veel
            je kunt gewoon nakuren met nolva, in jou geval gewoon
            wk 1 met 40 mg
            wk 2 20mg
            wk 3 10mg (kan ook 20)
            wk 4 10mg

dit is MIJN! advies nogmaals wacht ook op advies van mensen die meer weten dan mij

Verder
            nolva met 25mg??? welke merk heb je wist niet dat het in 25mg kwam
            clomid.. hoe was je vanplan die te doseren

tot slot
            omdat de vriend van jou 3 kuren achter de rug, wilt echt niet zeggen dat hij er verstand van heeft. Ik ken hem niet dus ik wil niet gaan oordelen. Als hij degene is die jou kuurplan had voorgesteld (toen nog met 9 weken winstrol)
            dan betwijfel ik het wel een beetje

Comment

Maar ja als je toch een beetje advies wilt:

1. neem de test-prop om de dag anders ben ik bang dat het niet gaat werken(ik weet niet hoe je aan 250mg/1ml komt maar goed)

2. winstrol ma-wo-vr 50gr/1ml p/d

3. laatste 4 weken van je kuur nolvadex 20gr p/d en verder niets (geen clomid en vooral geen pregnyl want dat onderdrukt heftig)

4. heb geen ervaring met masteron dus kan er weinig info over geven

* dat je vriend al een aantal kuren achter de rug heeft wil nog niet zeggen dat hij daar veel verstand van heeft.

ps vraag de volgende x eens info hierzo voordat je aan een kuur begint en het niet zomaar oppikken van een vriend of dergelijke.

mijn eerste kuur als advies voor jou zou zijn is testo-deca-dianabol want daar moet je eerst mee beginnen omdat dat de basis is van de as. Maar goed jou hol jou probleem

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                75 mg nolvadex per dag is wel veel
                je kunt gewoon nakuren met nolva, in jou geval gewoon
                wk 1 met 40 mg
                wk 2 20mg
                wk 3 10mg (kan ook 20)
                wk 4 10mg
                Oke bedankt!!!.
                dit is MIJN! advies nogmaals wacht ook op advies van mensen die meer weten dan mij

Verder
                nolva met 25mg??? welke merk heb je wist niet dat het in 25mg kwam
                clomid.. hoe was je vanplan die te doseren
                Clomid prodigy 100 tabs 25 mg
                tot slot
                omdat de vriend van jou 3 kuren achter de rug, wilt echt niet zeggen dat hij er verstand van heeft. Ik ken hem niet dus ik wil niet gaan oordelen. Als hij degene is die jou kuurplan had voorgesteld (toen nog met 9 weken winstrol)
                dan betwijfel ik het wel een beetje
                Klopt is ook zo heb je gelij in!.
                Sta er soms van versteld hoeveel jullie weten net of jullie er voor gestudeerd hebben is ook wel beetje zo!.
                Was mijn idee!.
                Bedankt voor het adviess

Comment

Originally posted by Game_Over View Post
                  Maar ja als je toch een beetje advies wilt:

1. neem de test-prop om de dag anders ben ik bang dat het niet gaat werken(ik weet niet hoe je aan 250mg/1ml komt maar goed)
                  heb er even een foto voor je bij gedaan!.
                  Want is echt 2 ml flesje!.

2. winstrol ma-wo-vr 50gr/1ml p/d
                  Thanks!!!.
                  3. laatste 4 weken van je kuur nolvadex 20gr p/d en verder niets (geen clomid en vooral geen pregnyl want dat onderdrukt heftig)
                  Heb Nolvadex vorige week besteld dus die komt deze week binnen.
                  4. heb geen ervaring met masteron dus kan er weinig info over geven
                  Op sites zat ik te lezen dat het het om de 3,4 dagen geprikt moet worden!.
                  maar is 10 ml fles Zou ik dat dan eventuel om de 3,4 niet 1 ml kunnen spuiten maar de helft??

* dat je vriend al een aantal kuren achter de rug heeft wil nog niet zeggen dat hij daar veel verstand van heeft.

ps vraag de volgende x eens info hierzo voordat je aan een kuur begint en het niet zomaar oppikken van een vriend of dergelijke.
                  Thanks zal ik zeker doen!!.
                  Moet zeggen dat ik hier zeker geleerd van heb en jullie advies zal opvolgen!.
                  mijn eerste kuur als advies voor jou zou zijn is testo-deca-dianabol want daar moet je eerst mee beginnen omdat dat de basis is van de as. Maar goed jou hol jou probleem
                  hahahahahahahaha vind je dat niet erg heftig?
                  Dbol daar hou je heel veel vocht van vast wat ik er over gelezen heb weer niet wat jou ervaringen er mee zijn?.
                  test/deca vind ik opzich heel erg nette kuur mischien de volgende over 1 jaar!. Maar wil zeker meer verdiepen in de materie!.
                  Zodat ik volgende keer niet zo in de problemen kom!.
                  Owja mag ik jou nog wat vragen?.
                  Die maat van my prikte die test prop vorig jaar en die kreeg ontzettend last van zijn billen.
                  Hij prike toen 400 mg in de week maar toen ging die allemaal sterretjes zien!,
                  Nu ik zelf ook een aantal keren geprikt hebt!.
                  Is mijn ervaring dat het niet pijn doet of iets maar dat et ONTIEGELIJK STIJF WORD!.
                  2 dagen loop ik mank als een ouwe lul en kan ik bijna niet bukken.
                  Nu is mijn vraag aan jou of dat normaal is?
                  Alvast bedankt!.
                  Attached Files

Comment

Wil eerst weten welke test-prop je hebt want als ik zo kijk lijkt het op Virormone en dat is per 2ml/100mg test.

Nolvadex laatste 4 weken van je kuur nemen en hou het op 20gr p/d en niet meer of minder.

Het klopt idd dat je van Dianabol vocht vasthoud en dat neem je de eerste 4 weken, en tegen de sluit van je kuur neem je winstrol wat weer grotendeels van je vocht weer weghaald

Dat je last van je billen krijgt heeft met meerder dingen te maken zoals:

- doe je het wel steriel (de plek waar je wilt prikken eerst met gedenatureerde Alcohol 70% wat je bij de apotheek kan halen ff goed afvegen zodat alle bacterieen dood gaan)

- tijdens het prikken moet je bilspier helemaal ontspannen zijn

- en als de naald eenmaal helemaal erin zit ff terugtrekken om te kijken of je bloed binnen krijgt en als dat het geval is niet doorgaan maar eruit halen want dan zit je in een ader en dat kan ernstige gevolgen hebben, dus dan eruit halen en met een nieuwe naald opnieuw proberen.

En mijn antwoord is of het normaal is dat je mank gaat lopen of niet kan bukken is nee dat is niet normaal, dan doe je toch echt iets verkeerd.

Als je verder nog walt weten zie ik het wel verschijnen

Comment

Propionaat is 100mg UG of HG, heeft een halfwaarde tijd van ongv 5 dagen, t wordt om de dag gezet, check dino, zwaan en game over...replys
                      check plaatje maar
                      http://img93.imageshack.us/img93/7799/dscn1195yn3.jpg

Van propionaat heb je zowieso last van je bil, HG minder tot geen, maar kans zit er in, propionaat is nou 1 maal gevoeliger, niets aan te doen.

Als je wilt cutten ga je middel(en) nemen die bijna niet aromatiser(en). Zet je 1 middel voor spierbehoud de rest moet je met je voeding en training halen. Als je van je zelf niet kan cutten zonder as, gaat t je met as ook niet lukken maw je moet verstand hebben van voedingsleer, training en je lichaam kennen, die indruk heb ik bij JOU niet

Met deca of test enanthaat only kan je goed cutten.

Als 1e kuur, direct om de dag prikken en met een middel waar je ontiegelijk veel pijn van over kan houden is niet echt een slim plan.

Dom van je dat je bent gaan prikken zonder info te winnen, je zoekt eerst info daarna inslaan en prikken.
                      Last edited by onderhandelen; 19-07-2008, 14:02.
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Waarom kies je voor de enthaat versie van masteron in combo met de kortwerkende test prop?

De masteron icm de winstrol is aardig androgeen en hoop dat je geen last krijgt van je libido dat die aardig minder word. Zker aangezien je best weinig test ernaast zet.

De test prop 2 keer per week is echt te weinig. gewoon om de dag gaan zetten.
                        Ik heb overigens weinig last van prop voor mij geen verschil

vind het wel een hele aparte eerste kuur maargoed iedereen moet zelf weten wat hij doet.
                        Hoe gaat het voor de rest kwa gewicht en kracht?
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X