vraag over kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Bullshit het had niks met het advies van andere te maken. Degene die het van mij heeft overgenomen weet de reden wel, ik ga zijn naam alleen niet op noemen.

Overigens spreek je nu jezelf tegen. Was het maar zo makkelijk dat je alles over as als beginner kon vinden, aangezien je er geen ervaringen mee hebt zeg dan niks. Een beginnen maakt zich erg veel zorgen over zulke dingen en willen 100% weten waar ze mee bezig zijn, op internet staan genoeg dingen die in het praktijk anders kunnen lopen en dan heb je het al. Daarom is het handig dat de wat meer ervaren gebruikers de beginner kunnen helpen.

De reden waarom je jezelf tegen spreekt. Je had nog niet zo lang geleden een topic geopend voor een zogenaamde vriend van je die zogenaamd wilde kuren. Ik neem aan dat als jij zo slim bent je even nuttige informatie gaat zoeken voor je vriend in plaats van ons lastig te vallen. Juist...
    Hoe kom je erop dat as illegaal is? Je doet alsof het helemaal verboden is, 100% niet waar.
    As is illegaal tenzij de dokter het voorschrijft wijsneus, je zegt 100% niet waar waar bbaseer je dat op omdat je mensen kent die as gebruiken en niet opgepakt zijn, herman brood is ook niet opgepakt maakt dat coke en heroine legaal, nee dus slimmerd.
    , aan gezien ik er geen ervaring mee heb mag ik niks zeggen, grappig dat je dat nooit tegen general zegt en dat je zelf ook meepraat terwijl je er ook geen ervaring mee hebt.
    De reden dat ik dingen vroeg voor mijn vriend was omdat ie al aan het kuren was en zeker niet met een begginnersschema maar meer met een gevorderden en ik had vrij specifieke vragen en niet van wat moet ie nemen.
    Daarbij is niet alles in 2 seconden gevonden en dat hoeft normaal ook niet aangezien hij al aan het kuren was wilde ik zsm de antwoorden.

Verder vraag je een tijdje geleden of ik je niet zo in de gaten wil houden en reageren nou de reden dat ik vaak zo reageer op jou is dus nu wel weer duidelijk je lult gewoon maar wat en dat irriteert me.

Comment

Ja dat is dus een editje bro.
      Last edited by GeneralIx; 08-08-2008, 11:45.

Comment

Sorry Nex, maar die reactie is natuurlijk gewoon bull. Zo gaan we niet beginnen, en als ik nog eens zo'n soort edit moet gaan maken gaat die ban er wellicht echt komen ook.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          ook maar even weg editen .
          Als ik zelf wilde kuren dan had ik dat gerust wel gezegd hoor grapjurk, ik zie geen reden waarom ik daarover zou liegen.
          Wat betreft de ervaring, in mijn ogen heb je ervaring als je kuurtjes hebt gehad en niet als je 3x pro/hortmonen hebt geslikt.
          Verder reageer je weer typisch op jou manier scheldend en onnozel, as legaal haha kijk eens in het wetboek gast en zeg dann nog eens dat general en ik ongelijk hebben.
          Mijn punt betreft general ging erom dat mensen zonder ervaring best wel kennis kunnen hebben, ik loop niet met hem mee heb zelf vaak zat discussie met hem gehad.
          verder vindf ik deze discussie wel weer goed voor wat het is,

Maar goed zoals wel eens vaker gezegd KLAP JE PIK IN MAN
          Last edited by Been; 08-08-2008, 15:29.

Comment

ik zou gewoon adviseren. en vind het mooi dat hier in het nederlands gewoon over roids gepraat word. ik ben er geintresseerd in wellicht doe ik over een tijd een kuurtje gewoon om te kijken. sommige zullen het wel hebben verwacht. maar kga er niet over liegen. ben gewoon benieuwd wat het doet met je en nu geen onzin lees de verhalen. zie de pics . gewoon eigen ervaring. verder over feit is het legaal - illegaal? tis illegaal maar ken je de mensen kan je het zo krijgen. denk soms lichtelijk gedoogbeleid.

Comment

Jammer dat je die quote nog net meepikte Quibus. Was ik net te laat.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Sorry Nex, maar die reactie is natuurlijk gewoon bull. Zo gaan we niet beginnen, en als ik nog eens zo'n soort edit moet gaan maken gaat die ban er wellicht echt komen ook.
                \

Sorry gen, ik word gewoon scheit ziek van die gast. Heb hem maar even aan de negeerlijst toegevoegd, hoef ik me er ook niet druk om te maken.

Comment

hehe, moet ik helemaal op de negeerlijst je kan toch ook gewoon eroverheen lezen, get a life gast.ps aangezien je dit toch niet kunt lezen ook niet stiekum reageren he.

Comment

Gewoon advies geven als ze het echt willen.
                    Zou ze er wel op wijzen dat het totaal onverandword is en ze beter eerst ervaring en info op kunnen doen.
                    AS is illegaan klaar uit.

@nex
                    lees je pm
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      ik zou gewoon adviseren. en vind het mooi dat hier in het nederlands gewoon over roids gepraat word. ik ben er geintresseerd in wellicht doe ik over een tijd een kuurtje gewoon om te kijken. sommige zullen het wel hebben verwacht. maar kga er niet over liegen. ben gewoon benieuwd wat het doet met je en nu geen onzin lees de verhalen. zie de pics . gewoon eigen ervaring. verder over feit is het legaal - illegaal? tis illegaal maar ken je de mensen kan je het zo krijgen. denk soms lichtelijk gedoogbeleid.
                      Gedoogbeleid??? Hey je mams was toch arts :P k heb een second opinion nodig
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        Gedoogbeleid??? Hey je mams was toch arts :P k heb een second opinion nodig
                        heb chille ouders ^^

Comment

Posseltje is dan ook het perfecte voorbeeld van ecto's die gebruiken en het tegen iedereen vertellen hoe hard ze vooruit zijn gegaan op anaboluh terwijl ze nog steeds een schrale fysiek hebben. Door mannetjes zoals jou worden ongeveer alle mensen die as of geen as nemen bestempeld als gebruiker.
                          Zeg nu niet dat je niet moet kuren, maar door mensen zoals jou krijgt de sport imo een slechte naam. Niet om je aan te vallen, maar vind je het zelf niet behoorlijk zielig om met nog geen 70kg te gaan kuren?
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                            Posseltje is dan ook het perfecte voorbeeld van ecto's die gebruiken en het tegen iedereen vertellen hoe hard ze vooruit zijn gegaan op anaboluh terwijl ze nog steeds een schrale fysiek hebben. Door mannetjes zoals jou worden ongeveer alle mensen die as of geen as nemen bestempeld als gebruiker.
                            Zeg nu niet dat je niet moet kuren, maar door mensen zoals jou krijgt de sport imo een slechte naam. Niet om je aan te vallen, maar vind je het zelf niet behoorlijk zielig om met nog geen 70kg te gaan kuren?
                            Posseltje gebruikt (nog) niet. Om hem dus te gebruiken als voorbeeld van een ectokuurder met kutfysiek is onterecht.

sigpic

Comment

Het zijn wel dit soort personen die de sport (en middelen) belachelijk maken, of ben je dat niet met me eens? Had het idd. iets verkeerd omschreven want hij gebruikt nog niet.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Het zijn wel dit soort personen die de sport (en middelen) belachelijk maken, of ben je dat niet met me eens? Had het idd. iets verkeerd omschreven want hij gebruikt nog niet.
                                Ben het helemaal met je eens dat mensen met kutstats (massa dan wel kracht) het recht niet hebben om te kuren. Eerst maar behoorlijk trainen en eten, en dan verder zien. Meestal zijn het inderdaad ook namelijk die mensen die geen verstand hebben van trainen die gaan kuren, en ook daar geen verstand van hebben. Je punt is dus goed, maar moest je wel even terechtwijzen over Posseltje.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X