Testalonekuur is dit gekkewerk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testalonekuur is dit gekkewerk?

TestAloneKuur…. Een mega-massa bouwer

--------------------------------------------------------------------------------

Week 1

3.000 mg Testosteron per week

100 mg Clomiphene Citrate ( Clomid) om de andere dag

Weken 2-10

1.000 mg Testosteron per week

50 mg Clomid om de andere dag

Weken 11-14 (na de kuur)

50 mg Clomid per dag

Ik heb deze kuur van de Bodypage, ik zit er over te denken om ook zoeen kuur te doen. Wel vind ik het eem beetje een enge kuur omdat het zoveel test is. Wat is jullie mening? Dit word dan mijn 4e kuur. Ik zit erover te denken om in plaats van die 3000 mg dan 2000 mg te doen, want dat lijkt me veiliger. En dan nog een vraagje hoeveel injecties kan ik dan het beste nemen? 2 in de week of misschien beter 3 of 4 om het te verdelen? Greets Barry

heb ik ook gezien , ik ben ook zo iets van plan.
    maar dan :

Week 1

1.000 mg Testosteron per week

100 mg Clomiphene Citrate ( Clomid) om de andere dag

Weken 2-10

500 mg Testosteron per week

50 mg Clomid om de andere dag

Weken 11-14 (na de kuur)

50 mg Clomid per dag

en ook nog winstrol 6 weken.
    auw,spier pijn
    pijn is fijn

Comment

als je droge spiermassa hebt is het te doen, maar als je boven de 12%zit zou ik zeker eerst wat droger worden. je komt namelijjk (logisch) ook een berg vet aan.
      iedereen zal mega op zo'n kuur groeien. ik vraag me alleen af of je later bij een 'normaal' kuurtje dan nog wel goeie gains maakt.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eens met Bruce. Als je al een hoger bf hebt zou ik het niet doen.
        Verder zul je het "superman" gevoel er best van krijgen denk ik.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn trainingsmaat volgt op dit moment deze kuur, hij zit in zijn vierde week. Zou inplaats van 3000mg de eerste week, de eerste twee weken 2000mg nemen als frontload. En over dat vetpercentage, mijn trainingsmaat begon met een vetpercentage (op weegschaal gemeten) van 22 % en zit nu op 19 % dus deze is nog gedaald ook. Hij begon 4 weken geleden met 94 kilo en weegt nu 102 kilo. Voordeel is ook dat deze kuur rond de 350 euro kost en das nie duur. Oh, ja hij heeft nog geen last gehad van bijwerkingen, ook zijn bloeddruk is niet gestegen.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Wil de Bras @ Aug. 28 2003,21:36)]Mijn trainingsmaat volgt op dit moment deze kuur, hij zit in zijn vierde week. Zou inplaats van 3000mg de eerste week, de eerste twee weken 2000mg nemen als frontload. En over dat vetpercentage, mijn trainingsmaat begon met een vetpercentage (op weegschaal gemeten) van 22 % en zit nu op 19 % dus deze is nog gedaald ook. Hij begon 4 weken geleden met 94 kilo en weegt nu 102 kilo. Voordeel is ook dat deze kuur rond de 350 euro kost en das nie duur. Oh, ja hij heeft nog geen last gehad van bijwerkingen, ook zijn bloeddruk is niet gestegen.
            als je vet% zakt met testo betekend dit dat je te weinig cals eet. hij had dan veel harder kunnen groeien

Comment

Dus het ie eigenlijk zo hoe zwaarder je kuur is hoe minder je groeit als je toe bent aan je volgende kuur? En wat adviseren jullie bij het aantal injecties? Is 2 genoeg of beter 3 of meer en over de week verdelen? Greets

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Barry Superman @ Aug. 28 2003,21:52)]Dus het ie eigenlijk zo hoe zwaarder je kuur is hoe minder je groeit als je toe bent aan je volgende kuur? En wat adviseren jullie bij het aantal injecties? Is 2 genoeg of beter 3 of meer en over de week verdelen? Greets
                2 injects is goed, maar als je het niet erg vind is 3 beter ivm de spreiding van de propionaat.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Aug. 28 2003,21:42)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Wil de Bras @ Aug. 28 2003,21:36)]Mijn trainingsmaat volgt op dit moment deze kuur, hij zit in zijn vierde week. Zou inplaats van 3000mg de eerste week, de eerste twee weken 2000mg nemen als frontload. En over dat vetpercentage, mijn trainingsmaat begon met een vetpercentage (op weegschaal gemeten) van 22 % en zit nu op 19 % dus deze is nog gedaald ook. Hij begon 4 weken geleden met 94 kilo en weegt nu 102 kilo. Voordeel is ook dat deze kuur rond de 350 euro kost en das nie duur. Oh, ja hij heeft nog geen last gehad van bijwerkingen, ook zijn bloeddruk is niet gestegen.
                  als je vet% zakt met testo betekend dit dat je te weinig cals eet. hij had dan veel harder kunnen groeien  
                  Waarom zou je onzettend veel gaan eten en je vetpercentage laten stijgen als je met minder eten je vetpercentage kunt laten dalen en ook nog eens goed massa aanzet. Ik denk trouwens niet dat hij vet aan het verbranden is, maar doordat hij in spiermassa aankomt zal zijn vetpercentage lager worden. Ik geloof best dat je door veel eten meer aan zal komen, maar als je in vet ook aankomt moet je dit er allemaal weer af trainen. Ik ben benieuwt of het verschil dan nog wel zo groot is als je veel eet of minder eet.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Wil de Bras @ Aug. 29 2003,11:08)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jack @ Aug. 28 2003,21:42)]
                    Originally posted by [b
                    Waarom zou je onzettend veel gaan eten en je vetpercentage laten stijgen als je met minder eten je vetpercentage kunt laten dalen en ook nog eens goed massa aanzet. Ik denk trouwens niet dat hij vet aan het verbranden is, maar doordat hij in spiermassa aankomt zal zijn vetpercentage lager worden. Ik geloof best dat je door veel eten meer aan zal komen, maar als je in vet ook aankomt moet je dit er allemaal weer af trainen. Ik ben benieuwt of het verschil dan nog wel zo groot is als je veel eet of minder eet.
                    Is een groot verschil wil, das algemeen bekend.

Grtz

Comment

We zullen zien, ze zeggen van deze kuur dat je 15 kilo aan komt. Hij heeft nog 5 weken te gaan en is al 8 kilo aangekomen. Mocht hij nu uitkomen op 109 kilo dan is hij met minder eten ook 15 kilo aangekomen.

Comment

houd er wel rekening mee dat je de 1e 6 weken het meeste aankomt. dan andere weken kom je nog wel wat aan als je eteen in orde is, maar dat zal niet nog een keer 8 kg zijn. tenzij het zijn 1e kuur is, maar ik neem aan dat dat niet het geval is...

Comment

waarom niet droog aankomen met minder eten?
                          OMDAT HET EEN MASSA KUUR IS
                          als je droge spiermassa aan wilt komen moet je andere spullen gebruiken. het is ook niet gezond voor je lichaam om verkeerd met een kuur om te gaan. als er verteld wordt dat je in een massakuur moet bulken, dan moet je dat ook doen, nu groeit hij van de testo en niet van zn eten. dacht je dat hij daar achteraf net zoveel aan had als zn eten? nope!!
                          beste is in massa kuur je vol te vreten en na!!!!!!!!! je kuur van je vet af zien te komen. 22% en dan zo'n kuur. zucht..... moest je es gezien hebben wat er gebeurd was als hij eerst droger was geworden en dan was gaan kuren.
                          ik hoop voor hem dat het niet 6kg vocht is en 2kg spiermassa. dat risico loop je namelijk.

Comment

Ben het eens met Jack en Bruce maar zou niet eten wat ik kon.
                            Uitrekenen wat je nodig hebt en daar wat boven gaan zitten.

Met mijn prop kuur ga ik het zo doen, heel erg hoog in mijn eiwitten, maar goed dat is ook geen massa kuur..

Een test-alone kuur moet je veel bij eten voor het maximale resultaat. Wel uitrekenen hoeveel..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2003,16:55)]Ben het eens met Jack en Bruce maar zou niet eten wat ik kon.
                              Uitrekenen wat je nodig hebt en daar wat boven gaan zitten.
                              deze mening had ik al een jaar ofzo. waarom? omdat ik vind dat je zoveel vet extra niet nodig hebt omdat het er toch weer af moet. waarom zei ik het niet? IEDEREEN was van mening dat je je kapot moet vreten. dus het was een verloren discussie in mijn ogen.
                              wel denk ik als je een test alone kuur doet, je VEEL MEER moet eten als je erachter komt dat je droger wordt. en dan heet het wel vreten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X