Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja ik ben echt ongeduldig want nu denk je steeds dat het niet werkt.
als je kracht ineens toeneemt dan weet je ook gelijk dat het werkt.
misschien een stomme vraag, maar die kracht toename hoeveel is dat gemiddeld eigenlijk in procenten ongeveer?
gr.barry
week 3 of 4. dat verschilt per persoon. dus je zit er nu wel ongeveer aan. maar dat horen we vanzelf wel, want je zal zeker vrekte enthousiast zijn van de enorme powerboost ineens.
ben nu 3 weken en 1 dag bezig en ik ben 7kg aangekomen.
mijn kracht is nog steeds niet vooruit gegaan en het trainen gaat wel redelijk.
ik hoop ook niet dat die 7kg alleen vocht en vet zijn maar ook nog wat spiertjes.
als mijn kracht vooruit gaat laat ik het wel weten.
het trainen ging vandaag goed kon iets zwaarder dan vorige week maar niet noemenswaardig.
ik train zwaar, de basisoefeningen 3 oefeningen per spiergroep
3setjes per oefening en 6/8 herh.
alle spiergroepen 1 keer inde week.
Klopt en blijf ook bij dat advies..
Na 3 oefeningen met ieder 3 setjes ben ik helemaal kapot.
Alles till-faillure, zou met geen goed fatsoen een 4e oefening redden..
Uiteraard kan voor een ander een oefening meer wel werken..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment