17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Niet verslikken in de naam, het is gewoon een nieuw var logje... Ik zou wel sommige blikken eens willen zien als ze willen begrijpen hoe of wat.

Anyway, ben net vandaag begonnen. Heb een paar harde weken achter de rug ivm beëindigen van relatie en verhuis, en een destructieve fase met stevig drugsgebruik erachter, maar ik ben terug stabiel nu en kan terug genieten van het leven en de vrouwelijke aandacht die ik 5 jaar genegeerd heb.

Heb altijd wel op dieet proberen letten. Ben 5-6 kg af, wat ook bedoeling was, en ik sta nu op een 105-106kg s'morgens, maar relatief droog, ik denk dat ik enkel direct na mn tren-kuur zo droog heb gestaan. Ben het kracht enz gebeuren wat moet, en aangezien ik terug op jacht moet wil ik gewoon een mooie fitnessfysiek. Al zullen mijn botstructuur altijd tonen dat er stevig wat training is gebeurd vroeger. Als ik een eindewicht zou mogen kiezen zou het rond de 102kg zijn.

Kuurmiddel wordt hoofdzakelijk anavar op een schamele 25mg/ed, samen met ephedrine af en toe tegen de honger. Daar komt nog wat GHB bij af en toe, en een hele resum supplementen. De tijdsduur zet ik niet vast, tot ik tevreden ben. Op deze dosis kan ik makkelijk maanden aan een stuk kuren, maar ik heb max nog voor 8weken var over. Ik hoop dat ik na een week of 4 al genoeg heb.

Bedoeling is om mn spiermassa op de goede plaatsen te behouden maar stevig wat vet en vocht kwijt te geraken.

Ik ga voornamelijk trainen met geavanceerdere BW-oefeningen, mn krachtstation en mn overgebleven dumbells met stevig wat kg aan schijven. Tabata's zijn dagelijkse kost, en mijn rug en benen zullen enkel daarmee getraind worden. Explosiviteit en uithouding is me belangrijker dan limietkracht. Het schema is nog vollop in ontwikkeling.

Daarnaast ga ik ook mijn lipoma's zelf behandelen met lipostabil, het middeltje dat sommigen hier wel kennen. Ik heb enkele studies gevonden die erop uitgevoerd zijn en positief zijn, dus wil ik het zelf proberen. Lukt het niet is het operatie.

De rest van de info komt later.
    the one and only tabata overlord

Nog vergeten, eetschema is 2-3 dagen velocity diet-achtig, 1-2 dagen "normaal" eten. Ik zou het meer uitgewerkt kunnen doen maar ben er niet hardcore genoeg meer voor. Voor de mensen die realgains kennen, ik ga zijn voedingsrichtlijnen voornamelijk aanhouden.

Cardio ga ik elke dag proberen te doen in de vorm van zwemmen of hardlopen, in de avond na de laatste carbs(als die er al zijn). Ik doe het als ik tijd heb en nog energie overheb van de dag ervoor. Komt ook overeen met het realgains-schema.

Cutting Edge Muscle Forums

Comment

waarom ghb? als ik vragen mag
      Bulking tot 100kg

Comment

klote voor je man, ag over je ex kom je wel weer heen tog

straks allemaal weer nieuwe vrouwen om je heen

je kan nu weer gaan en staan waar je maar wilt lekker tog

mooie kuur om het zo maar even te zeggen

ben benieuwd wat het je gaat opleveren, en wat het met je gaat doen

in iedergeval heel veel succes met je doel

komt er ook een logje van verder
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Liborius View Post
          waarom ghb? als ik vragen mag
          1) als minder schadelijk alternatief op alcohol als ik wil feesten . Alcohol ga ik compleet mijden komende weken.
          2) omdat het op lagere doseringen groeihormoon lekker doet stijgen, zonder overdreven stijgen van prolactin en cortisol. En aangezien groeihormoon zeer nuttig is voor vetverlies, is dat een goedkopere oplossing.

Zal nog even duren voor ik het binnen heb, ten vroegste volgende week.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            klote voor je man, ag over je ex kom je wel weer heen tog

straks allemaal weer nieuwe vrouwen om je heen

je kan nu weer gaan en staan waar je maar wilt lekker tog

mooie kuur om het zo maar even te zeggen

ben benieuwd wat het je gaat opleveren, en wat het met je gaat doen

in iedergeval heel veel succes met je doel

komt er ook een logje van verder
            Dit is het logje he.

Ik heb genoeg ervaring met var en ik weet wat ik er kan van verwachten. Het zal me niet teleurstellen zolang de rest in orde is.

Ik ben eerder benieuwd naar de lipostabil. De lipoma-bultjes die goed zichtbaar zijn als ik droog sta verneuken mn fysiek, ik wil ze weg Op het einde van de rit post ik een foto met de restant van mn vroegere 116kg fysiek
            Last edited by Genjuro; 09-03-2009, 16:42.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              Op het einde van de rit post ik een foto met de restant van mn vroegere 116kg fysiek
              heb ik dit niet vaker gehoord?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                heb ik dit niet vaker gehoord?
                aye...

Deze keer zal het er wel van komen

Comment

Succes genjuro.

Comment

GHB is toch een drug?

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                      GHB is toch een drug?
                      Yep. Werd vroeger voordat er enkele klunsen het combineerden met teveel alcohol vrij verkocht en was een van de favorieten voor bbers.

Comment

Trouwens ook klein probleempje met de lipo waar ik ms wat tips voor kan gebruiken, namelijk dat het in ampulvorm is van 5ml. Ik zou het graag overzetten naar een vail, omdat ik toch per 6 weken maar 1ml moet zetten in totaal. Iemand een id wat de goedkoopste oplossing is?

Ik dacht aan een vail injectievloeistof kopen, deze dan draineren en daarna er de lipo in spuiten. Maar ms zijn er betere oplossingen.

Comment

Veel succes bro, blij dat je de boel weer op de rails hebt. Ga je log uiteraard volgen, en uiteraard ken ik Realgains. Ben benieuwd wat het je gaat brengen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bedankt gast

Ik heb hier trouwens een filmpje over lipoma's als mensen zich afvragen wat het juist is, alleen zijn deze ietsje groter al de mijne. Vrij goor filmpje dus ik waarschuw je, niet kijke als je aan het eten bent of zwakke maag hebt

http://www.youtube.com/watch?v=5T0KY...ext=1&index=39
                            Last edited by Genjuro; 10-03-2009, 20:37.

Comment

Inderdaad een aardig smerig filmpje. Ook hoe die vent gewoon in het rond lijkt te porren in die snee.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X