17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zat net op 100,3kg, 2 dagen quasi enkel op een paar eiwitshakes geleefd en veel moeten stappen. carb depleted en veel vocht kwijt.

Ik ben er nog niet zie ik zo wel, mijn eerste doel was het voor 1 april te halen, maar gaat niet lukken.
    Kuur gaat dus gewoon door, hoop dat ik de 26 april mijn doel heb bereikt.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      Daarna ga ik aan de ghb. Als hij dan eindelijk gemaakt is.
      Elke dag 3 ml? Dacht ergens gelezen te hebben dat het cortisolverhogende effect het spieropbouwende element teniet doet. Of gebruik je het gewoon om lekker te kunnen pitten?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Elke dag 3 ml? Dacht ergens gelezen te hebben dat het cortisolverhogende effect het spieropbouwende element teniet doet. Of gebruik je het gewoon om lekker te kunnen pitten?
        cortisol is var's bitch dus maak ik me geen zorgen over.

Comment

Hehe oke dan. Maar je neemt elke dag 3 ml dus? Of gewoon als je gaat partyen?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

heb het nog niet binnen.

Plan is om 3ml te nemen voor het slapen om de slaapkwaliteit te verbeteren ja.

Comment

gistere cheatdag, is goed te zien vandaag in de spiegel, spieren staan terug voller maar de definitie is iets minder op mn buik.

Ik ben een collega van me tegengekomen vandaag, die zei dat ik stevig afgevallen ben sinds september. Zoon 15kg is dat nu al.
              Last edited by Genjuro; 30-03-2009, 17:17.

Comment

Flink! En dat voller staan ken ik. Heb gisteren sinds het eerst sinds lange tijd even de MacDonalds berooft. 18 Kipnuggets, grote milkshake chocola, grote friet, sta er vandaag aardig vol bij. Maar dat je dan weer definitie mist (bloat) is jammer he.

En vijftien kg is netjes man. Gaat lekker geloof ik zo.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

stop met de clen vandaag. Niks effect meer op 50mcg, dus beter even vroeger stoppen, kan ik ook vroeger terug beginnen.

Heb de indruk dat ik de laatste dagen ondanks sterk dieet geen vorderingen heb geboekt, ik ga de carbs wat opdrijven en ook de cardio, zeker in dit mooi weertje

Comment

even wat stats opgemeten koud

Armen 41,5cm
                    taille 84cm(laagste voor zover ik me kan herrineren, en zelfs nog niet op nuchtere maag)
                    heupen 91,5cm

Ben redelijk tevreden hierover.

Buiten in het zonnetje komen de buikspieren door een strak tshirt erdoor als je naar de ruit kijkt, een van mijn dromen. Kan nog beter natuurlijk.

Comment

taille 82,5cm op nuchtere maag, lekker...

Comment

Hehehe. Blij dat het goed gaat. Hoe lang blijf je nou van de clen? Twee weken gewoon?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

50 mcg clen is ook geen dosering he, je mag best naar de 120 gaan, zolang je niet begint te shaken werkt de clen niet, effe tas koffie of dergelijke nemen en als je aan de overkant ermee geraakt zonder te morsen heb jen iet genoeg clen binnen

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                            50 mcg clen is ook geen dosering he, je mag best naar de 120 gaan, zolang je niet begint te shaken werkt de clen niet, effe tas koffie of dergelijke nemen en als je aan de overkant ermee geraakt zonder te morsen heb jen iet genoeg clen binnen

Grtz
                            disagree, het trillen wordt veroorzaakt door beta-1 receptorbinding in de hersenen, en is lang niet indicatief voor de anti-catabole en vetverbrandende werking. Ik gebruik de lichaamstemperatuur als indicatie, die is direct gelinkt aan hoger metabolisme(en aan beta-2 binding). Die was vanaf dag 1 verhoogd, tot dag 8-9.

Clen is veel linker als veel mensen vermoeden, als de dosering hoog genoeg is (1mcg/kg) gaf het bij ratten mini-hartinfarctjes. Genoeg reden om niet boven die dosering te gaan als mens.

Comment

Ik verhuis trouwens binnenkort terug, en ik heb ook binnekort examens, zal de nodige stress bijeen brengen. De dagen dat ik leer ga ik niet low-carb gaan, ik heb daar slechte ervaringen mee... Ik ben namelijk veel "dommer" en minder geconcentreerd als ik geen carbs eet. Hersenen hebben carbs nodig, dus het zal daardoor wel komen.

Daarna zoek ik ook een nieuwe gym, zei het voor fitness of mma/krav maga. Ik weet nog niet.
                              Ik kan ms via de persoon die me 2 jaar geleden een fotoshoot van me wou doen overtuigen om dat nog eens te doen. Het zou een doel zijn om voor te trainen en nog een reden om van die krengen van lipomen af te geraken. Die zijn nu net terug op ongeveer de grootte voor de injectie, de onsteking is afgelopen, nu zou het nog 3-4 weken moeten doorwerken.

Ondertussen meer onderzoek aan het verrichten naar primobolan, anavar, winstrol, tren/test combo en vooral DMN voor een volgende kuur. Zal voor de zomer zijn.

Maar eerst deze kuur tot een deftig einde brengen

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                disagree, het trillen wordt veroorzaakt door beta-1 receptorbinding in de hersenen, en is lang niet indicatief voor de anti-catabole en vetverbrandende werking. Ik gebruik de lichaamstemperatuur als indicatie, die is direct gelinkt aan hoger metabolisme(en aan beta-2 binding). Die was vanaf dag 1 verhoogd, tot dag 8-9.

Clen is veel linker als veel mensen vermoeden, als de dosering hoog genoeg is (1mcg/kg) gaf het bij ratten mini-hartinfarctjes. Genoeg reden om niet boven die dosering te gaan als mens.
                                kerel met 1 of 2 tabletjes stijgt je lichaams temp. heeft geen zin allemaal.
                                en dan over die ratten gesproken,is ook bulschit.
                                Er was en keer en nederlandse noer die gaf vroeger de varkens clen 25 tabletten,en ze groeiden daar als kool van, die hebben ze later ook gepakt.
                                En dam had ik allang kapot moeten wezen heb dat jaren lang gedaan. doseringen van max 8 tabletten.
                                En keer 20 sustas in 1 week gezet,,,,,raten kunnen veel hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X