Hehe, oké, goedzo. Ga je de kuurdoseringen verder wel constant houden of ook ophogen naarmate je deadline nadert?
17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostHehe, oké, goedzo. Ga je de kuurdoseringen verder wel constant houden of ook ophogen naarmate je deadline nadert?
Maar ik twijfel er niet aan dat ik ga slagen. Ik sta lager in bf dan ik de laatste 10 jaar ooit heb gestaan. Elke kg vet zal nu knokken worden.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Post
komen die lipo's spontaan, of ergens door, genetisch/ erfelijk/ gebruik bep. middelen....een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Posthelemaal gekeken. ranzig maar wel echt cool. zoiets zou ikzelf ook doen. (gezien ik wel vaker met scalpel ben bezig geweest zoals ingegroeide teenagel die ontstoken was wegsnijden)
komen die lipo's spontaan, of ergens door, genetisch/ erfelijk/ gebruik bep. middelen....
Zeer veel mensen hebben ze, maar meestal te klein om echt op te merken, of de personen staan niet droog genoeg . Bij mij zijn ze iets groter en ik heb er meerdere. Kan er nu 6 tellen, maar 3 zijn enkel zichtbaar als ik de huid straktrek. Of er meer zijn en of er meer komen is me onbekend.
Er zijn meerdere speculaties over hoe ze onstaan, geen enkele heeft ook maar enig bewijs.the one and only tabata overlord
Comment
-
ok something freaky...
Mijn moeder vind een spuit van 5ml tussen de was, met naald natuurlijk... Die is niet van mij maar ze beschuldigd mij toch, mede omdat ze ook het factuurtje van de boete heeft gevonden(ja die gaat gewoon door mijn spullen, maar volgende maand ben ik hier toch weg)...
Ik snap er niks meer van... Mn broer is ms terug aan het kuren Bestellen via de post is nu natuurlijk niet meer te riskeren, tot zover mn plan van hierboven...the one and only tabata overlord
Comment
-
Klote dat je moeder door je shit gaat gab... Maar nogal typisch dat ze gewoon een dikke spuit vind in de was, zou even bij je broertje gaan informeren. En vertellen dat hij dit keer wel nakuurt, voordat hij weer met een deca dick zit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostKlote dat je moeder door je shit gaat gab... Maar nogal typisch dat ze gewoon een dikke spuit vind in de was, zou even bij je broertje gaan informeren. En vertellen dat hij dit keer wel nakuurt, voordat hij weer met een deca dick zit.
Ik ga gewoon via andere contactjes aan clen proberen te geraken. Gaat wel dubbel zo duur zijn, maar meh.
Zat onder de 104 kg na mn nachtshift, vandaag terug cheatdag, er is niet veel anders in huis en ik ben te lui/moe om naar de winkel te gaan...
Mn armen zou ik nog eens moeten meten, ze lijken wat verminderd te zijn. 43 cm ziet er echt nog lang niet impressive uit naar BB-normen, ze blijven achterlopen.the one and only tabata overlord
Comment
-
heb de clen morgen of overmorgen binnen
Ga het op 50mcg per dag houden voor 2 weken, 25mcg smorgens en savonds. Ik wil zeker niet boven een concentratie van 100mcg in het bloed zitten.
1mcg/kg was de minimumgrens om schade aan het hart toe te brengen in ratten, en terwijl dat ratten een andere receptorenverdeling hebben(ws "slechter") en nu eenmaal ratten en geen mensen zijn, wil ik dat toch ten allen tijde vermijden.the one and only tabata overlord
Comment
-
Leip goedje dus toch. Goed dat je dan de dosering lager houdt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-