Log winstrol only kuur: adonis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veel succes Adonis ik ga binnen kort ook beginnen.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

word gezellig. Jij Snipke en ik
      I live to end the game

Comment

Kun je heel mooi de verschillen in gains en ervaringen in de logs zien.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wedstrijdje van maken! Ik denk dat de dosis wel zal verschillen. Word interresant!!
          Ik hoop zelf naar de 50 te gaan en dat dan ook te houden tot einde kuur (wat shannasse zei). Dus ben beniewd bij de rest

Ik heb trouwens een vraagje aan Ax.. Ik wil sowieso cardio toevoegen (begin dan wel 3de week), wil profiteren van (vele) vetverlies. Wat zou jij aanraden, hoeveel keer per week, hoe lang, intensiteit. Alvast bedankt
          I live to end the game

Comment

dat ligt helemaal aan je trainingsschema. als jij 4x per week 1,5 uur achter elkaar traint zou 1x cardio van een uur genoeg moeten zijn. (of 2x 0,5) ==> uiteraard NA je krachttraining.

train je minder, zou je 3x per week een half uur kunnen doen. meer zou ik niet aan beginnen. teveel is niet beter!!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Helemaal eens met Bruce. Niet teveel anders zou het alleen maar tegenwerken.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 30 2003,17:22)]wedstrijdje van maken! Ik denk dat de dosis wel zal verschillen. Word interresant!!
                Ik hoop zelf naar de 50 te gaan en dat dan ook te houden tot einde kuur (wat shannasse zei). Dus ben beniewd bij de rest

Ik heb trouwens een vraagje aan Ax.. Ik wil sowieso cardio toevoegen (begin dan wel 3de week), wil profiteren van (vele) vetverlies. Wat zou jij aanraden, hoeveel keer per week, hoe lang, intensiteit. Alvast bedankt  
                Ik pak er ook nog 10 weken boldenone bij.
                1-10 200mg boldenone
                5-10 40-50mg

Ik denk dat er in de eerst 4 weken niet zoveel zal gebeuren.
                Pas als ik ga stacken met winstrol verwacht ik wat.
                Ik ben pas gestopt met creatine,zodat ik precies weet wat ik aankom.
                Jij bent toch ook gestopt?

Grt..&succes

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Sep. 30 2003,20:48)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 30 2003,17:22)]wedstrijdje van maken! Ik denk dat de dosis wel zal verschillen. Word interresant!!

Ik pak er ook nog 10 weken boldenone bij.
                  1-10 200mg boldenone
                  5-10 40-50mg

Ik denk dat er in de eerst 4 weken niet zoveel zal gebeuren.
                  Pas als ik ga stacken met winstrol verwacht ik wat.
                  Ik ben pas gestopt met creatine,zodat ik precies weet wat ik aankom.
                  Jij bent toch ook gestopt?

Grt..&succes
                  de boldenon werkt inderdaad pas na 3 a 4 weken, dus net voor het moment dat je dan met de winstrol begint zal je iets beginnen te merken.  

edit : al vind ik 200 mg bol. wel een niet slimme hoeveelheid.
                  die discussie is hier al vaker geweest, 200 mg deca/bold. onderdrukt meer je axis dan dat het goed doet.....

Comment

Dus als ik het goed begrijp kan de boldenone ook tegen werken me deze hoeveelheid?

Grtz..

Comment

niet tegenwerken onder de kuur, maar het doet zo weinig, en na de kuur ligt wel je axis plat en duurt lang voordat deze hersteld is.

vind persoonlijk 400 mg de beste keuze voor bijna iedereen. en nooit hoger als 800 gaan, 600 is al veel.

Comment

Zou de werking ervan ook niet worden verbeterd omdat ik het stack met winstrol.
                        Ik heb de vorige discussie gemist,maar ik begin nu wel te twijfellen wat ik ga doen.

Comment

misschien dat de rest zijn mening kan geven?

ik ben er zelf geen voorstander van

Comment

Als het je eerste keer is kun je het proberen met 200mg en de winstrol.
                            Er zijn mensen die op die hoeveelheid goede gains hebben dus waarom niet.
                            Ben het persoonlijk met Jack eens en zou op 400mg per week gaan zitten in combinatie met winstrol.

Greets...

Comment

de werking van boldone is ongeveer die van deca, maar de hoeveelheid die j emoet nemen is meer, dus idd 400. als het deca was geweest zou ik wel 200 aanraden. maarre..... beste basis is altijd TESTO erbij.

grzz bruce
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

inderdaad testo is het anabool wat het minst schadelijk is en een hele goede werking heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X