Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klinkt goed allemaal, ben erg nieuwsgierig naar je gains!!! zou het even proberen met het alles in een keer nemen om even te kijken, wil je dat dan de 2e week doen of erna?
laterzzzzz
ik ga het doen, ook al is het voor een paar dagen om te kijken hoe en wat, ieder lichaam reageert namelijk anders. Ik denk week 3-4. Ik laat het natuurlijk weten
Als je zo'n pomp krijgt ga ik maar stoppen met vanadyl als ik met de winstrol begin.
Of misschien ook niet het is natuurlijk wel tof om te zien als je helemaal opgepompt ben.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Zo eerste week zit er zo goed als op. Mn gewicht is nu 80kg (wel gegeten en gedronken) zou morgen in de ochtend nog moeten kijken om "leeg" gewicht te weten. Ik heb benen gedaan en dat ging erg goed met squaten meer reps gedaan dus gelijk hoger gegaan +10kg. Lichaamsvet niet kunnen meten jammergenoeg, ga ik donderdag doen hopelijk. Merk wel dat mn buik minder vet word en bovenkant benen, alleen dat vel zit er nog
Vandaag borst gedaan. Deed alles 5kg hoger (bank drukken)met zelfde reps, zo ongeveer.. Ben totaal al 1,5-2kg aangekomen denk ik, al kan ik het nooit zeker weten met de voeding in me lichaam op dat moment.
Wat wel leuk is, is dat ik vanochtend mn broek aan trok en die was best strak om mn benen. Ik hoop dat ik hem binnen een week weg moet pleuren Â
droger merk ik erg weinig van. Ik maak vanaf deze week mn training altijd 1,5 uur 45-60min kracht, en altijd de 1,5 uur volmaken dus daarna cardio, hoop dat dat wat helpt..
Bijwerkingen... Eigenlijk op zich helemaal NIETS. BIj het begin dacht ik een beetje hoofdpijn/onrustig/duizelig (ik kan het gevoel nog steeds niet plaatsen), maar dat heb ik na de eerste 2 dagen niet meer gehad. En ik dacht dat ik sneller naar wc moest, maar dat was idd omdat ik vele malen meer dronk dan normaal (ook een beetje naar beneden gehaald)
Het enigste wat ik wel merk is dat mn biceps als ik het aanspan hard voelt, alsof je spierpijn hebt en je spant die spier aan. Is volgens mij gewoon de spierspanning waar ik zoveel over hoor. Dus dat is enigste "bijwerking" waar ik eigenlijk best blij mee ben
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment