eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oké, laten we speciaal voor jou, aannemen dat gana>bold. No fucking way dat je boldenone 4x zo hoog moet doseren als gana voor eenzelfde effect. Dus de dis blijft fier rechtovereind.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat een grappige discussie

Wat was de doelstelling van JK? wanneer was dat? (niet vergeten dat JK al best groot is je weinig nodig hebt voor onderhoudt/ zelfs Test zeer laag gedoseerd is voldoende om eea te bereiken)

denk ook dat het te maken heeft waar je vandaan komt welke middelen je gaat gebruiken.

Dus wat doelstelling van TS is.

Daarom vraag ik mij hoe TS tot dat besluit is gekomen om bold toe te gaan voegen!
      Last edited by onderhandelen; 14-04-2009, 22:05.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Oké, laten we speciaal voor jou, aannemen dat gana>bold. No fucking way dat je boldenone 4x zo hoog moet doseren als gana voor eenzelfde effect. Dus de dis blijft fier rechtovereind.
        niet vergeten dat de ts NIET<-- in wedstrijdvoorbereiding zit he!!
        zoiezo doseer je je ug bold hoger dan je hg gana... en 600mg is ongeveer het gebruikelijst...

met 250mg ew NO WAY!!

Comment

JK's doel was meer herstelvermogen voor zijn upcoming vechtwedstrijd. En natuurlijk maken de doelstellingen uit. Zeg ook niet dat 150mg bold/week ideaal is voor een bb'er. Maar het moet onderhand eens afgelopen zijn met die megadikke bullshit dat je bold zo achterlijk hoog moet doseren voordat je er wat van merkt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Kuren is fouten maken en van fouten leer je, wat voor jou het best werkt.
            Last edited by onderhandelen; 14-04-2009, 22:14.
            We like it

Comment

JK's doel was meer herstelvermogen voor zijn upcoming vechtwedstrijd. En natuurlijk maken de doelstellingen uit. Zeg ook niet dat 150mg bold/week ideaal is voor een bb'er. Maar het moet onderhand eens afgelopen zijn met die megadikke bullshit dat je bold zo achterlijk hoog moet doseren voordat je er wat van merkt.
              lol uit ervaringen van andere om mij heen.... en uit genoeg research kom ik tot de conclusie dat bold op een dosering van 600mg het gebruikelijkst is...

zoals jijzelf weet is bodynet niet echt de forum voor kuuradvies en kan je beter naar br of dbb...
              ik zou deze vraag op dbb stellen en kijken wat de antwoord erop is

Comment

Gebruikelijkst is hopelijk toch niet de maatstaf voor kwaliteit Sakkie. Dan is er echt wat mis met je kwaliteitsstandaard.

Ik heb het idee dat er op Bn veel gematigder kuuradvies wordt gegeven, en dat vind ik veel beter dan wat ik op andere boards zie. En zeker dbb is imo niet de maatstaf.

sigpic

Comment

Gebruikelijkst is hopelijk toch niet de maatstaf voor kwaliteit Sakkie. Dan is er echt wat mis met je kwaliteitsstandaard.

Ik heb het idee dat er op Bn veel gematigder kuuradvies wordt gegeven, en dat vind ik veel beter dan wat ik op andere boards zie. En zeker dbb is imo niet de maatstaf.
                  op je reactie kan ik me erbij aansluiten... maar kwa reacties op dbb kun je meer vergelijken dan hier..

maar verder over dat ug hg bold gedoe.. is bijna hetzelfde als voorbeeld als ug/hg femara doseren

Comment

wel zoals ik beschreven heb heb ik toch nog mijn kuur veranderd. ik heb besloten om toch d-bol en bold te gebruiken. naar het schijnt is deca hetzelfde als bold en die man aan wie ik ze gekocht heb had geen deca meer.

mijn doel is om de ervaring van een eerste kuur mee te maken en de massa die ik bijgekomen ben is altijd welkom.

ik ben gisteren begonnen. de spuiten heeft men broer geplaatst maar ik moet zeggen dat het wel pijnlijk was maar eenmaal de spuit erin was het niet meer pijnlijk.

de ene spuit doet geen pijn maar van een spuit heb ik nu nog last. het is alsof ik een kniestoot op die spier gehad heb, een soort van spierpijn.is dit normaal?

k ben wel benieuwd wanneer ik er iets van ga beginnen merken. k denk na 5 dagen of zoiets.

k hou jullie op de hoogte

Comment

Originally posted by Lunaman88 View Post
                      wel zoals ik beschreven heb heb ik toch nog mijn kuur veranderd. ik heb besloten om toch d-bol en bold te gebruiken. naar het schijnt is deca hetzelfde als bold en die man aan wie ik ze gekocht heb had geen deca meer.

mijn doel is om de ervaring van een eerste kuur mee te maken en de massa die ik bijgekomen ben is altijd welkom.

ik ben gisteren begonnen. de spuiten heeft men broer geplaatst maar ik moet zeggen dat het wel pijnlijk was maar eenmaal de spuit erin was het niet meer pijnlijk.

de ene spuit doet geen pijn maar van een spuit heb ik nu nog last. het is alsof ik een kniestoot op die spier gehad heb, een soort van spierpijn.is dit normaal?

k ben wel benieuwd wanneer ik er iets van ga beginnen merken. k denk na 5 dagen of zoiets.

k hou jullie op de hoogte
                      doe maar 4 a 5 weken =)

Comment

maar die pijn in men spier is redelijk intens. is dat normaal of niet. van die ene injectie heb ik geen last maar van die andere wel. k heb problemen met men been te plooien. verkeerd geinjecteerd?

grtz

Comment

maar die pijn in men spier is redelijk intens. is dat normaal of niet. van die ene injectie heb ik geen last maar van die andere wel. k heb problemen met men been te plooien. verkeerd geinjecteerd?

grtz
                          wtf ik snap het ff niet meer... van die ene injectie heb je geen last meer maar van die andere wel?? en je bent pas begonnen 1ml test en 1ml bold dat is tog 1 injectie en niet 2???

hoe injecteer je en wat voor naald gebruik je?

Comment

ik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
                            ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                              wtf ik snap het ff niet meer... van die ene injectie heb je geen last meer maar van die andere wel?? en je bent pas begonnen 1ml test en 1ml bold dat is tog 1 injectie en niet 2???

hoe injecteer je en wat voor naald gebruik je?
                              ik volg het ook niet meer

denk zelfs dat ie niet eens weet waar ie mee bezig is

omdat zijn dealer het niet heeft geeft ie hem maar wat anders

en hij neemt het blind aan en spuiten maar

dan vergelijkt hij het met deca etc

nu heeft ie erg veel pijn zecht ie

bedoel het verder niet kwaat, maar let wel goed op met wat je doet ok

wat je je zelf inspuit etc
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
                                ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.
                                je had gewoon de ene in de linker en de ander in de rechte bil

volgende x gewoon zamen mengen en in 1 x inbrengen

ik zelf druk hem tegen mijn bil aan

en dan druk ik langzaam door tot ie door mijn vel gaat

en dan glijd ie er zo verder in
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X