Oké, laten we speciaal voor jou, aannemen dat gana>bold. No fucking way dat je boldenone 4x zo hoog moet doseren als gana voor eenzelfde effect. Dus de dis blijft fier rechtovereind.
eerste kuur
Collapse
X
-
Wat een grappige discussie
Wat was de doelstelling van JK? wanneer was dat? (niet vergeten dat JK al best groot is je weinig nodig hebt voor onderhoudt/ zelfs Test zeer laag gedoseerd is voldoende om eea te bereiken)
denk ook dat het te maken heeft waar je vandaan komt welke middelen je gaat gebruiken.
Dus wat doelstelling van TS is.
Daarom vraag ik mij hoe TS tot dat besluit is gekomen om bold toe te gaan voegen!Last edited by onderhandelen; 14-04-2009, 22:05.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOké, laten we speciaal voor jou, aannemen dat gana>bold. No fucking way dat je boldenone 4x zo hoog moet doseren als gana voor eenzelfde effect. Dus de dis blijft fier rechtovereind.
zoiezo doseer je je ug bold hoger dan je hg gana... en 600mg is ongeveer het gebruikelijst...
met 250mg ew NO WAY!!
Comment
-
JK's doel was meer herstelvermogen voor zijn upcoming vechtwedstrijd. En natuurlijk maken de doelstellingen uit. Zeg ook niet dat 150mg bold/week ideaal is voor een bb'er. Maar het moet onderhand eens afgelopen zijn met die megadikke bullshit dat je bold zo achterlijk hoog moet doseren voordat je er wat van merkt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Kuren is fouten maken en van fouten leer je, wat voor jou het best werkt.Last edited by onderhandelen; 14-04-2009, 22:14.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJK's doel was meer herstelvermogen voor zijn upcoming vechtwedstrijd. En natuurlijk maken de doelstellingen uit. Zeg ook niet dat 150mg bold/week ideaal is voor een bb'er. Maar het moet onderhand eens afgelopen zijn met die megadikke bullshit dat je bold zo achterlijk hoog moet doseren voordat je er wat van merkt.
zoals jijzelf weet is bodynet niet echt de forum voor kuuradvies en kan je beter naar br of dbb...
ik zou deze vraag op dbb stellen en kijken wat de antwoord erop is
Comment
-
Gebruikelijkst is hopelijk toch niet de maatstaf voor kwaliteit Sakkie. Dan is er echt wat mis met je kwaliteitsstandaard.
Ik heb het idee dat er op Bn veel gematigder kuuradvies wordt gegeven, en dat vind ik veel beter dan wat ik op andere boards zie. En zeker dbb is imo niet de maatstaf."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGebruikelijkst is hopelijk toch niet de maatstaf voor kwaliteit Sakkie. Dan is er echt wat mis met je kwaliteitsstandaard.
Ik heb het idee dat er op Bn veel gematigder kuuradvies wordt gegeven, en dat vind ik veel beter dan wat ik op andere boards zie. En zeker dbb is imo niet de maatstaf.
maar verder over dat ug hg bold gedoe.. is bijna hetzelfde als voorbeeld als ug/hg femara doseren
Comment
-
wel zoals ik beschreven heb heb ik toch nog mijn kuur veranderd. ik heb besloten om toch d-bol en bold te gebruiken. naar het schijnt is deca hetzelfde als bold en die man aan wie ik ze gekocht heb had geen deca meer.
mijn doel is om de ervaring van een eerste kuur mee te maken en de massa die ik bijgekomen ben is altijd welkom.
ik ben gisteren begonnen. de spuiten heeft men broer geplaatst maar ik moet zeggen dat het wel pijnlijk was maar eenmaal de spuit erin was het niet meer pijnlijk.
de ene spuit doet geen pijn maar van een spuit heb ik nu nog last. het is alsof ik een kniestoot op die spier gehad heb, een soort van spierpijn.is dit normaal?
k ben wel benieuwd wanneer ik er iets van ga beginnen merken. k denk na 5 dagen of zoiets.
k hou jullie op de hoogte
Comment
-
Originally posted by Lunaman88 View Postwel zoals ik beschreven heb heb ik toch nog mijn kuur veranderd. ik heb besloten om toch d-bol en bold te gebruiken. naar het schijnt is deca hetzelfde als bold en die man aan wie ik ze gekocht heb had geen deca meer.
mijn doel is om de ervaring van een eerste kuur mee te maken en de massa die ik bijgekomen ben is altijd welkom.
ik ben gisteren begonnen. de spuiten heeft men broer geplaatst maar ik moet zeggen dat het wel pijnlijk was maar eenmaal de spuit erin was het niet meer pijnlijk.
de ene spuit doet geen pijn maar van een spuit heb ik nu nog last. het is alsof ik een kniestoot op die spier gehad heb, een soort van spierpijn.is dit normaal?
k ben wel benieuwd wanneer ik er iets van ga beginnen merken. k denk na 5 dagen of zoiets.
k hou jullie op de hoogte
Comment
-
Originally posted by Lunaman88 View Postmaar die pijn in men spier is redelijk intens. is dat normaal of niet. van die ene injectie heb ik geen last maar van die andere wel. k heb problemen met men been te plooien. verkeerd geinjecteerd?
grtz
hoe injecteer je en wat voor naald gebruik je?
Comment
-
ik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postwtf ik snap het ff niet meer... van die ene injectie heb je geen last meer maar van die andere wel?? en je bent pas begonnen 1ml test en 1ml bold dat is tog 1 injectie en niet 2???
hoe injecteer je en wat voor naald gebruik je?
denk zelfs dat ie niet eens weet waar ie mee bezig is
omdat zijn dealer het niet heeft geeft ie hem maar wat anders
en hij neemt het blind aan en spuiten maar
dan vergelijkt hij het met deca etc
nu heeft ie erg veel pijn zecht ie
bedoel het verder niet kwaat, maar let wel goed op met wat je doet ok
wat je je zelf inspuit etcPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Lunaman88 View Postik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.
volgende x gewoon zamen mengen en in 1 x inbrengen
ik zelf druk hem tegen mijn bil aan
en dan druk ik langzaam door tot ie door mijn vel gaat
en dan glijd ie er zo verder inPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment