kuur 1: test. prop only (HELPPPPPP!!??)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    Ga je Hg of Ug?
    geen idee eigenlijk wat hij te bieden heeft, ik zal het hem is vragen. hoorde dat je met hg flinke last kon krijgen en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
      is niet nodig bij test prop,

je kunt ook 6a7 weken anavar doen aan het einde van je kuur om je resultaat van test p beter vast te houden en iets droger te worden
      hmm anavar zegt me eigenlijk vrij weinig.. ik weet dat het een oral is en denk dat het een soort van winny is?? zo ja, what is de prijskwaliteits verhouding van bijde ongeveer?

Comment

ik ben alweer wat wijzer geworden, anavar super spul (mocht je de echte WETEN TE VINDEN) alleen knake duur...

Comment

Wat ben je toch ook een raar figuur. Je hebt absoluut geen kennis over aas, waar ben je mee bezig?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Wat ben je toch ook een raar figuur. Je hebt absoluut geen kennis over aas, waar ben je mee bezig?
            ik ben me er juist flink aan in het verdiepen zodat ik genoeg kennis heb voor de winter/lente en me uiteindelijke besluit kan nemen van het hoe of wat...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              als jy dit al een raar figuur vindt ben je bij mijn sportschool nog niet geweest
              is overstroomd met beachboys die zomaar iets nemen zonder dat ze iets van af weten, vragen ze aan een dealer: met welke kan ik groot worden, zegt dealer sust? beachboy gelyk oke doe maar, alsof hij snoep koopt
              18 jaar, 105 kg,

DL:
              210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

precies... ik wil er tenminste wat van af weten voordat ik het gebruik.

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                  precies... ik wil er tenminste wat van af weten voordat ik het gebruik.
                  ga je er dan meer inverdiepen

voor je steeds van alles gaat vragen

wat ik ervoor ook al zei, je vraagt te veel

dit zijn vragen die je hier wel kan vinden in logjes in de anabolen sectie etc

snap niet dat ze je steeds van alles maar gaan voorkouwen

ik wil je ook best wel helpen en nex ook wel

maar dit zijn de standaart vragen die je zelf wel kan vinden

dus verdiep je erin, voor je met vragen komt die je zelf wel kan vinden

succes
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je vraagt idd heel veel dingen die je gewoon op dit forum kan vinden. zoek een aantal topics die heten: eerste kuur (ofzo) daar staat veel info in.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      je vraagt idd heel veel dingen die je gewoon op dit forum kan vinden. zoek een aantal topics die heten: eerste kuur (ofzo) daar staat veel info in.
                      Ik vind dat bruce gewoon weer gepromofeerd mag worder tot bodynet mod. Echt zo een onzettend geniaal antwoord hierboven

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                        ik ben alweer wat wijzer geworden, anavar super spul (mocht je de echte WETEN TE VINDEN) alleen knake duur...
                        Waarom is het zo'n superspul volgens jou?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat ik gelezen heb is dat het een betere werking heeft dan winny alleen er is moeilijk aan te komen en vrij duur...

Comment

Kan niet zeggen dat je me overtuigt met zo'n antwoord.
                            Last edited by Pinada; 23-04-2009, 14:17.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Daarom precies.. is het ook een raar figuur en mensen neem dat gewoon van me aan. Geloven jullie nou al die internet verhaaltjes? "Ja ik doe nu mijn research om wijzer te worden" bla bla, dit is natuurlijk een voorbeeld. Ondertussen willen ze gewoon breed en droog worden voor de zomer. Ja anabolen doen dat...

Bullshit.

Tegenwoordig krijg je hier ook ronduit belachelijke antwoorden van mensen die niks van aas afweten en toch reageren om zo iemand bij wijze van... "te helpen".

Ohh goshie.. is nex- nu weer dom aan het lullen. See for yourself people. Als je meer wilt weten over aas doe je meer research en niet elke lullig vraagje wat je hebt hier te plaatsen. Als je er echt niet uitkomt kan ik het begrijpen. Doe daarom ook geen moeite meer de laatste tijd om zulke mensen te helpen, maar hier kan je lang over discusseren.

Cya.
                              Last edited by Nex-; 24-04-2009, 04:34.

Comment

Keep it cool Nex
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X