Originally posted by sakurakilla
View Post
kuur 1: test. prop only (HELPPPPPP!!??)
Collapse
X
-
Originally posted by TRIPLE_OG View Postis niet nodig bij test prop,
je kunt ook 6a7 weken anavar doen aan het einde van je kuur om je resultaat van test p beter vast te houden en iets droger te worden
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostWat ben je toch ook een raar figuur. Je hebt absoluut geen kennis over aas, waar ben je mee bezig?
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostWat ben je toch ook een raar figuur. Je hebt absoluut geen kennis over aas, waar ben je mee bezig?
is overstroomd met beachboys die zomaar iets nemen zonder dat ze iets van af weten, vragen ze aan een dealer: met welke kan ik groot worden, zegt dealer sust? beachboy gelyk oke doe maar, alsof hij snoep koopt18 jaar, 105 kg,
DL: 210 BP: 130 NP:100 SQ:175
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postprecies... ik wil er tenminste wat van af weten voordat ik het gebruik.
voor je steeds van alles gaat vragen
wat ik ervoor ook al zei, je vraagt te veel
dit zijn vragen die je hier wel kan vinden in logjes in de anabolen sectie etc
snap niet dat ze je steeds van alles maar gaan voorkouwen
ik wil je ook best wel helpen en nex ook wel
maar dit zijn de standaart vragen die je zelf wel kan vinden
dus verdiep je erin, voor je met vragen komt die je zelf wel kan vinden
succesPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by bruce View Postje vraagt idd heel veel dingen die je gewoon op dit forum kan vinden. zoek een aantal topics die heten: eerste kuur (ofzo) daar staat veel info in.
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postik ben alweer wat wijzer geworden, anavar super spul (mocht je de echte WETEN TE VINDEN) alleen knake duur..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Kan niet zeggen dat je me overtuigt met zo'n antwoord.Last edited by Pinada; 23-04-2009, 14:17."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Daarom precies.. is het ook een raar figuur en mensen neem dat gewoon van me aan. Geloven jullie nou al die internet verhaaltjes? "Ja ik doe nu mijn research om wijzer te worden" bla bla, dit is natuurlijk een voorbeeld. Ondertussen willen ze gewoon breed en droog worden voor de zomer. Ja anabolen doen dat...
Bullshit.
Tegenwoordig krijg je hier ook ronduit belachelijke antwoorden van mensen die niks van aas afweten en toch reageren om zo iemand bij wijze van... "te helpen".
Ohh goshie.. is nex- nu weer dom aan het lullen. See for yourself people. Als je meer wilt weten over aas doe je meer research en niet elke lullig vraagje wat je hebt hier te plaatsen. Als je er echt niet uitkomt kan ik het begrijpen. Doe daarom ook geen moeite meer de laatste tijd om zulke mensen te helpen, maar hier kan je lang over discusseren.
Cya.Last edited by Nex-; 24-04-2009, 04:34.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
8 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...2 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment