Hcg...tussentijds in de cycle of enkel postcycle?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hcg...tussentijds in de cycle of enkel postcycle?

Ik zit me dit al een tijdje af te vragen en nu de tijd bijna gearriveerd is om chemisch toe te slaan, vraag ik me dit toch sterk af.

Zoals sommige onder jullie weten, zal mijn komend kuurtje 400mg boldone + 500 mg test per week bedragen en dit gedurende 10 weken. Eerste 2 weken zal ik wellicht nog een frontloadje met 600 mg boldone doen. Daarnaast heb ik ook nog van een vorige kuurtje primobolan liggen en dit genoeg voor een bijkomende 200mg/wk gedurende zes weken.

Nu ja, ik wil geen crash hebben achteraf en om dit te vermijden hoor je allerlei verhalen... En HCG is daarbij een grote hulp... Enkel het gebruik ervan, nou ja... dat is raadselachtiger of beter gezegd niet zo éénduidig...

Het eerste gebruik situeert zich enkel NA de cycle, met name drie weken na laatste injectie. Een goed artikel hieromtrent kunnen jullie vinden op deze site..'http://www.avantlabs.com/main.php'
    onder de volgende titel:

Understanding Post Cycle “T” Recovery
    by William Llewellyn
    [B]

De reden hiervoor is dat men zegt dat je HCG niet moet overgebruiken (staat ook in het artikel trouwens) en dus liever niet tijdens je kuur mot HCG zetten omwille van mogelijke ongevoeligheid voor LH achteraf. Enfin ik ga het niet te moeilijk maken, maar lees het maar eens, het verklaart alles.

Maar goed, je hebt je kuurtje van 10 weken achter de rug en je hebt nog maar nootjes hangen... Is het dan niet veel beter om bijvoorbeeld halverwege (met een lagere wekelijkse dosering bijv 500IU HCG gedurende 3 weken) de HCG te zetten en je fabriekje onder draaiende te houden, enfin de capaciteit niet te laten afbouwen door inactiviteit, als je snapt wa ik bedoel...

Wat is jullie gedacht, wat raden jullie aan? Ik denk dat er veel mensen zijn met dezelfde vraag als mezelf en de overvloed aan info en tegenstrijdige verklaringen op het net, daar word je horendol van  

Enfin, laat het maar horen, mannen...

Als het niet nodig is, en dat merk je zelf het beste, zou ik het niet tijdens mijn kuur nemen. na de kuur kan altijd hoewel ik het zelf nooit nodig heb gehad.

Die frontload is met test hoop ik en niet met boldenone?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X