1 ste keer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welk merk was die dbol?
    pas op voor de eigenaar, niet dat ik bijt maar ben chronisch geil ;-)))

Comment

dbol was van gs, ik heb deze nu gisteren en vandaag niet genomen en ben terug normaal aan het eten, ga nu wel even mijn eetpatroon veranderen en terug de dbol erbij nemen en zien wat het geeft.
      stil growing

Comment

onlangs ook al ' onze vriend' die van gs deca helemaal opzwol en hoge bloeddruk kreeg. toch maar reguliere spullen voor mij. dus organon, norma, iranse testo... etc.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Okt. 30 2003,20:14)]onlangs ook al ' onze vriend' die van gs deca helemaal opzwol en hoge bloeddruk kreeg. toch maar reguliere spullen voor mij. dus organon, norma, iranse testo...     etc.
          Je zou het wel gaan denken ware het niet dat ik in mijn omgeving hele positieve dingen zie en hoor..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik hoor ook hele goeie dingen her en der. maar het lijkt erop dat er toch 'missers' tussen zitten
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik heb zelf nu ervaring met IP en GS. maar ik blijf zelf toch bij human grade producten. daarvoor is het prijsverschil te klein..

Comment

Prijsverschil is inderdaad niet heel groot hoewel het op een hele kuur nog redelijk kan oplopen.

Blijft een kwestie van zelf ondervinden denk ik.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik kan niet spreken over andere merken want het waren de eerste die ik gebruikte, maar moet zeggen dat ik geen andere side effects heb waargenomen , werd er niet aggressief van zelfs rustiger, slapen ging goed, eten ging minder goed maar kan ook niets met de dbol te maken hebben kan gewoon mijn lichaam zijn die even wou rusten of zoiets.
                  stil growing

Comment

ik word zelf ook bijna nooit aggressieef ervan, eerder rustig omdat je gewoon relaxed bent en de hele wereld aankan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X