Eerste kuur:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jammer dat je bijna niets zal overhouden van je gains, maar ziet er wel nice uit.
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
      Jammer dat je bijna niets zal overhouden van je gains, maar ziet er wel nice uit.
      de 1 houd er wel veel van over de andere mischien 2 kilo

dus hangt van de persoon zelf af
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Algemeen bekend dat gains van dianabol tijdelijk zijn toch, hoop voor hem een kilootje 1 of 2.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          Algemeen bekend dat gains van dianabol tijdelijk zijn toch, hoop voor hem een kilootje 1 of 2.

Ligt aan de persoon.. is je voeding goed je training goed kan je er ook 6 kilo schoon aan overhouden. heb jij uberhaupt ergens verstand van of praat je iedereen gewoon na wat me al eerder is opgevallen?

Comment

Ik zie zelf wel wat ik er op einde aan over hou heb met trouwens ook vanmorgen gewogen op de sport school weeg nu 79 kilo was dus wat afgevallen.

Kijk wel hoeveel ik gian en dan weer verlies.

Comment

3 kilo vriend.... echt meer eten.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                3 kilo vriend.... echt meer eten.
                Hhaaha is al goed eet nu genoeg.

En het kwam ook mede door te veel werken dus komt goed zal het bij houden.

Comment

haha.... goeie fotos iig. hahah
                  ik chill niet, want ik zit tussendoor in de wilders topic mezelf op te vreten haha
                  ik wist netuurlijk niet dat je grappen maakte want de ellende is: je zou ze de kost moeten geven die echt zo denken. snappie.

hahaahhaaha
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    Ligt aan de persoon.. is je voeding goed je training goed kan je er ook 6 kilo schoon aan overhouden. heb jij uberhaupt ergens verstand van of praat je iedereen gewoon na wat me al eerder is opgevallen?

6kilo overhouden aan dboll only, grapjas.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      haha.... goeie fotos iig. hahah
                      ik chill niet, want ik zit tussendoor in de wilders topic mezelf op te vreten haha
                      ik wist netuurlijk niet dat je grappen maakte want de ellende is: je zou ze de kost moeten geven die echt zo denken. snappie.

hahaahhaaha

Hahaha

Klopt maar ik denk niet zo ben blij als ik 4 kilo over houw strax ik ga mijn best er voor doen eet nu ook veel zo'n 6 tot 7 keer per dag.

Comment

oke dan.
                        hahah
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat is haalbaar denk ik, als je maar goed eet en goed traint.
                          No Pain No Gain

Comment

Dag mensen

Ik heb vanmorgen borst bicep en tricep gedaan. Ik kon merken dat ik een langere pomp had en ook iets sterker ben, Ik wou misschien wel na 50 mg gaan per dag maar daar ben ik nog niet over uit hebben er mensen hier ervaring mee?

Verder trainnen ging lekker alleen heb weer last van mijn schouder heb er nu al een paar maanden last van ach we zien wel hoe het gaat.

Grts

Comment

Hou het lekker op 40mg man. En kijk in godsnaam uit met je schouder. Je zult waarschijnlijk wat sterker worden, en dan wordt het risico van overbelasting alleen maar groter.
                              Daarnaast, als je schouder verrot is, ben je echt nog niet jarig.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Hou het lekker op 40mg man.

Ja ik denk dat dat ok beter is ik dacht dat je er dan mischien iets meer uit kon halen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X