Jammer dat je bijna niets zal overhouden van je gains, maar ziet er wel nice uit.
Eerste kuur:
Collapse
X
-
-
Originally posted by blocktoblock View PostAlgemeen bekend dat gains van dianabol tijdelijk zijn toch, hoop voor hem een kilootje 1 of 2.
Ligt aan de persoon.. is je voeding goed je training goed kan je er ook 6 kilo schoon aan overhouden. heb jij uberhaupt ergens verstand van of praat je iedereen gewoon na wat me al eerder is opgevallen?
Comment
-
haha.... goeie fotos iig. hahah
ik chill niet, want ik zit tussendoor in de wilders topic mezelf op te vreten haha
ik wist netuurlijk niet dat je grappen maakte want de ellende is: je zou ze de kost moeten geven die echt zo denken. snappie.
hahaahhaahaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostLigt aan de persoon.. is je voeding goed je training goed kan je er ook 6 kilo schoon aan overhouden. heb jij uberhaupt ergens verstand van of praat je iedereen gewoon na wat me al eerder is opgevallen?
6kilo overhouden aan dboll only, grapjas.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by bruce View Posthaha.... goeie fotos iig. hahah
ik chill niet, want ik zit tussendoor in de wilders topic mezelf op te vreten haha
ik wist netuurlijk niet dat je grappen maakte want de ellende is: je zou ze de kost moeten geven die echt zo denken. snappie.
hahaahhaaha
Hahaha
Klopt maar ik denk niet zo ben blij als ik 4 kilo over houw strax ik ga mijn best er voor doen eet nu ook veel zo'n 6 tot 7 keer per dag.
Comment
-
Dag mensen
Ik heb vanmorgen borst bicep en tricep gedaan. Ik kon merken dat ik een langere pomp had en ook iets sterker ben, Ik wou misschien wel na 50 mg gaan per dag maar daar ben ik nog niet over uit hebben er mensen hier ervaring mee?
Verder trainnen ging lekker alleen heb weer last van mijn schouder heb er nu al een paar maanden last van ach we zien wel hoe het gaat.
Grts
Comment
-
Hou het lekker op 40mg man. En kijk in godsnaam uit met je schouder. Je zult waarschijnlijk wat sterker worden, en dan wordt het risico van overbelasting alleen maar groter.
Daarnaast, als je schouder verrot is, ben je echt nog niet jarig."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment