Eerste kuur:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziet er goed uit gozer, blijven knallen.

GR
    No Pain No Gain

Comment

• Effe update effe een foto arm omdat de eerste een beetje klein leek hahaah. dus hierbij foto arm koud genomen.

IMG_0080.jpg

Comment

• Huidige stats?

Comment

• ik heb vandaag borst triceps gedaan en ging weer lekker. mij stats zijn nog 85 kilo kom steeds iets aan en verlies ook weer wat denk dat het vocht is van de 4 a 6 liter water die ik weg slok per dag haaha.

Verder hoor veel complimenten in de sport school over dat ik snel groei en goed uitzie.

Comment

• das een teken dat je wel aant groeien bent eh kerel.. als zij het zien , want zelf zien je het meestal niet zo erg . vooral ik want kijk echt erg veel in de spiegel hahahaa......

knallen maarr

Comment

• DAg mensen even update.

Heb vandaag schouders gedaan en daar voor 2 dagen niks kunnen doen aangezien ik heel erg verbrand was naar een dag vissen aan zee

Maar moet zeggen dat die 2 dagen rust lekker waren en kon echt knallen met schouders en ging ook echt lekker foto s probeer ik morgen te posten.

Comment

• Ben benieuwd naar de foto's.
                No Pain No Gain

Comment

• Leef je nog?

Comment

• Originally posted by CruX View Post
                    Leef je nog?

HAHa ja leef nog maar ben erg druk ik post mij foto s morgen effe en zal effe update doen ben nu 87 kilo en bf weet ik niet laat jullie morgen meer weten grt

Comment

• Sorry mensen voor de late post van mijn foto s maar er waar een paar vervelende dingen tussen gekomen. maar hier zijn ze dan.

IMG_0104.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0109.jpg

IMG_0107.jpg

nou ik hoor het wel weer mensen

Comment

• Vergeleken en toch weer zeker verschil te zien.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Wat is er met je onderrug?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ik gok op de belichting of verbrand in de zon.
                            Ik vind persoonlijk dat je alleen niet zoveel massa hebt voor iemand die al aan het kuren is.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                              ik gok op de belichting of verbrand in de zon.
                              Ik vind persoonlijk dat je alleen niet zoveel massa hebt voor iemand die al aan het kuren is.

Dag kerel

ik heb zekrs wel massa er bij gekregen hoor iedereen in mijn omgeven zegt dat ik snel ben gegroeid en vraagt of ik anabolen gebruik.

dus en wat foto s betreft zijn koud genomen en heb inderdaad onder rug verbrand

Comment

• Wat vind je van de kuur zelf? Voelt het goed? De moeite?
                                Succes verder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X