Ik wil een kast worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, ik bedoelde Kuipers in Alphen aan den Rijn. Ze hebben 2 locaties...

Niet voor bodybuilding geschikt... Ik heb weleens gevraagd waarom ze geen zwaardere dumbells hebben e.d.
    Het antwoord: "Dat trekt de verkeerde personen aan, en de sporschool moet voor iedereen toegankelijk zijn"

Heel erg jammer, door dit gegeven mist de sporschool ook een beetje de bb 'sfeer'. Als je squat kijken mensen je als het ware al aan...

Maar als iemand een goede sportschool in de buurt weet, laat het horen! (ik zou er zelf geen weten)
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

In Waddingsveen zit er toch één langs dat water?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Beste keep it real, ik train inderdaad bij K in alphen aan den Rijn ,maar ik gebruik al jaren anabolen....gewoon in de kleedkamer, in de locatie Geerenstein.
        Ik boek daar gewoon het beste resultaat mee, en de staff daar heeft niets door, vooral met de anabolen die Arnold Schwarzenegger gebruikt heeft in zijn tijd....die heb ik sinds kort gekregen van een vriend van me, uit Thailand, goed spul.
        Ik weeg inmiddels 110, dus dat is wel wat anders als die 64 van jou, ik zou je dan ook aanraden het te gaan gebruiken, heb ik jou daar weleens gezien?
        Er word zelden raar opgekeken als ik sta te squatten met 150 kilo moet ik zeggen,eerder angstig

Mischien tot ziens!

kaston

Comment

Vind het een vreemde redenatie om iemand die wat minder weegt meteen aan de AS te willen helpen.
          Weeg zelf stukje meer als jou en squat met gemak 200kg+. Betekent dat dan dat jij te weinig gebruikt?

Greets...

Comment

Mr. C - dan kijken ze bij jou niet meer angstig maar rennen dan ook zeker hard weg... lol...

Maar Kaston in de kleedkamer. Als ze dat bij ons zien vlieg je er hard uit. Vind het ook niet echt kunnen eigenlijk, is meer iets voor thuis vind ik persoonlijk.

Comment

En bedankt Miss.P...

Greets...

Comment

Eerst wil je advies over a.s. en nu gebruik je al (zelfs in de kleedkamer) en weeg je 110, gaat wel hard he bij jouw.....

wil ook wel van dat spul dat swarzenegger gebruikte
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Dec. 08 2003,20:01)]wil ook wel van dat spul dat swarzenegger gebruikte  
                  Vooral d-boll, veel daarvan...

Greets...

Comment

vindt het maar een rare , eerst wilt hij een kast worden maar hij is al een kast allee zo voelt hij zich toch met zijn 150 kilo squat. Keep it real zal er waarschijnlijk langer over doen om deze squat te kunnen doen maar hij zal hem zeker doen en zal dan ook zijn opgebouwde spieren behouden en jij zal bij het stoppen ze kwijt zijn.Waarom maak jij je infeite druk om halters van 18 kilo als je squat met 150 kilo dan doe je toch makkelijk dumbel curl met 2x35 kilo of nog meer zelfs.Wat hoef jij infeite nog te weten over as als je al zoveel jaren gebruikt

stil growing

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik denk dat ie snel is uitgebouwd...

Van schoolkastje tot kleedkamer kast... Toch die vacature he... Ik wist het...

Comment

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]Beste keep it real, ik train inderdaad bij K in alphen aan den Rijn ,maar ik gebruik al jaren anabolen....gewoon in de kleedkamer, in de locatie Geerenstein.
                            Ik boek daar gewoon het beste resultaat mee, en de staff daar heeft niets door, vooral met de anabolen die Arnold Schwarzenegger gebruikt heeft in zijn tijd....die heb ik sinds kort gekregen van een vriend van me, uit Thailand, goed spul.
                            Ik weeg inmiddels 110, dus dat is wel wat anders als die 64 van jou, ik zou je dan ook aanraden het te gaan gebruiken, heb ik jou daar weleens gezien?
                            Er word zelden raar opgekeken als ik sta te squatten met 150 kilo moet ik zeggen,eerder angstig  

Mischien tot ziens!

kaston
                            Het moet haas wel dat ik jou daar eens gezien heb. Ik train 4x in de week op de geerestein, en heb daarvoor ook 2 jaar in de hoofdstraat getraint. Mijn gewicht is trouwens 70 kg, mijn weegschaal thuis bleek gewoon niet goed te zijn.

Met 150 kg. squatten.... Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen daar... Ik vind het trouwens vreemd dat je a.s. gebruikt en dan bij K traint. Ik zou niemand voor de geest kunnen halen die er uit ziet alsof hij gebruikt. Nouja, 1 iemand wel, die zou wel 110 kg. kunnen wegen, maar die heb ik nog nooit 150 kg. zien squatten.

Ik zou je eigenlijk weleens willen zien squatten  Kunnen we niet een keer afspreken om te gaan trainen?
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (KeepItReal @ Dec. 08 2003,21:36)]Ik zou je eigenlijk weleens willen zien squatten  Kunnen we niet een keer afspreken om te gaan trainen?
                              Als ik zo de posts even nalees gok ik van niet eigenlijk...

Comment

ik geloof dat onze kastenmaker een klein beetje fantasie heeft. 110kg supergroot, zelfs stiekem in de kleedkamer (al jaren) spuiten/ slikken en dan nog maar 150 squatten? dat waren vast niet dezelfde tabjes als die van arnie. maar dat kan ook niet. die had de russische volgens mij. en je weet zelf wel dat russen sterker zijn dan die magere thaise mannejtes. (die kunnen weer kickboxen). helaas, kastenmacher... dit forum is in het rijke bezit van veel verstandige lezers en niet zoals vele andere boards gasten die op zo'n niveau gaan praten als jij momenteel doet. spoel je mond, dan ben je van harte welkom terug, want we zijn echt niet te beroerd om je te helpen om ergens te komen. maar dan wel met degelijk advies.

groeten, bruce
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X