mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
    hey snuff, nee kracht is terug een beetje achteruit gegaan....
    men gewicht is nu wel stabiel op 85kg
    dus lijkt alsof ik 6kg heb overgehouden!
    bij jou???
    grtz
    Mijn gewicht gaat omhoog, ben benieuwd op hoeveel ik zaterdagochtend sta.
    Ook mijn kracht is nog steeds aan het toenemen, ook vandaag weer een PR.
    Dit moet gewoon de anavar zijn die ik nog steeds neem.

Comment

• Wat je effectief aan een kuur hebt overgehouden kan je pas na 6 maanden weten volgens mij. Tot effectief alles uit u lichaam is, als u voeding en training perfect blijft dan zal dit miniem zijn, enkel vocht dat verlies je altijd.
      Als je na 6 maanden terug op u begin niveau bent dan was het weggesmeten geld en dan scheelt er iets aan u voeding of training.

Grtz
      stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
        Wat je effectief aan een kuur hebt overgehouden kan je pas na 6 maanden weten volgens mij. Tot effectief alles uit u lichaam is, als u voeding en training perfect blijft dan zal dit miniem zijn, enkel vocht dat verlies je altijd.
        Als je na 6 maanden terug op u begin niveau bent dan was het weggesmeten geld en dan scheelt er iets aan u voeding of training.

Grtz
        Maar na 6 maanden ben ik toch al weer aan het kuren?
        Dan is het moeilijk om erachter te komen wat nu je werkelijke gain is, of zie ik het verkeerd?

Comment

• Voor dat je aan u nieuwe kuur start kan je toch zien of het behaalde resultaat eraan is gebleven of verdwenen is. Meeste mensen kuren 1-2 keer per jaar, dus laat ons zeggen na 3-4 maanden .

Grtz
          stil growing

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Maar na 6 maanden ben ik toch al weer aan het kuren?
            Dan is het moeilijk om erachter te komen wat nu je werkelijke gain is, of zie ik het verkeerd?
            Nee Snuff jij hoeft niet bang te zijn hoor.. Je groeit nog zelfs.. Na jouw gear, helpt de var het vasthouden. Het helpt nu niet met groeien, komt gewoon omdat jij je goed aan de regels houd... De kracht kun je wel hebben van de var, de gain in gewicht niet... Kan niet na nu, na Test en Deca.... Je lichaam zal weer zijn opgestart, ik kan het niet anders verklaren.....

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
              hey snuff, nee kracht is terug een beetje achteruit gegaan....
              men gewicht is nu wel stabiel op 85kg
              dus lijkt alsof ik 6kg heb overgehouden!
              bij jou???
              grtz
              Netjes, blijven goed eten, trainen en rusten. Komt vast wel goed.
              No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X