mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
    ja nog steeds last, maar de eerste 2 keer heb ik dus maar 250mg gezet en vorige week voor de 1ste keer 500mg
    mss komt het hierdoor?
    nee heb er geen last van als ik bijv 5 ml zet

de ene keer voel je het gewoon meer dan de andere keer

maby moet je het goedje wat rustiger injecteren

je bil goed ontspannen houden kan ook wel helpen

maseren, warme douche erna

probeer het eens zou ik zeggen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Nee daar komt het niet door..... Heb je met je vingers aan de naald gezeten? Heb je de naald na vullen van je spuit wel verwisseld voor n nieuwe? Zit er nu n erg grote verdikking in je bil? ..... Ook kan het zijn dat je niet tegen de draagstof kan, Ik kan namelijk geen Sust verdragen, en heb er weken last van: steken, branden, en bonken als n ontsteking....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        Nee daar komt het niet door..... Heb je met je vingers aan de naald gezeten? Heb je de naald na vullen van je spuit wel verwisseld voor n nieuwe? Zit er nu n erg grote verdikking in je bil? ..... Ook kan het zijn dat je niet tegen de draagstof kan, Ik kan namelijk geen Sust verdragen, en heb er weken last van: steken, branden, en bonken als n ontsteking....
        Je moet hem nou niet bang gaan maken Ruudje,hehehehe.
        Denk dat hij inderdaad een beetje gevoelig is voor het prikken. Dat de irritatie van het weefsel groter is dan bij ons.
        En het maakt ook niets uit of je nu 1ml of 2 of meer erin jetst.

Comment

• Maarre, die steenharde en pijnlijke kont, heb je dat vanaf het begin al?
          Dus 3 weken nu?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Maarre, die steenharde en pijnlijke kont, heb je dat vanaf het begin al?
            Dus 3 weken nu?
            Nee Snuffke ik wil hem niet bang maken hoor.. Maar het is wel belangrijk hoe het komt. Komt het door vervuiling of door irritatie vanwege de draagstof.. Ik heb er zelf enige ervaring mee, daar ik niet tegen Sust kan... Kon later wel n abces uit mn bil laten snijden.. Kwam puur door de olie, die mn lichaam niet opnam.. Je bent er zo achter waardoor het komt, als je voor n weekje wisselt van as...

Comment

• het zit zo, de eerste 2 keer had ik geen harde kont (toen het 1ml was) maar toen zette men beste maat(verpleger) ze. nu is die op reis dus laat ik ze door vriendin die ook verpleegster is zetten
              mss duwt ze te snel alles erin, zal volgende keer eens goed inmasseren en zien wat het dan geeft

grtz!
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

het zit zo, de eerste 2 keer had ik geen harde kont (toen het 1ml was) maar toen zette men beste maat(verpleger) ze. nu is die op reis dus laat ik ze door vriendin die ook verpleegster is zetten
                mss duwt ze te snel alles erin, zal volgende keer eens goed inmasseren en zien wat het dan geeft

grtz!
                Waarom zet je ze zelf niet?

Comment

• kweet niet men maat heeft alle spuiten enzo, kan hij het evengoed ineens doen

Comment

kweet niet men maat heeft alle spuiten enzo, kan hij het evengoed ineens doen
                    Geloof me, het stelt geen ruk voor.
                    En als je het eenmaal zelf kan ben je van niemand afhankelijk meer.

Comment

kweet niet men maat heeft alle spuiten enzo, kan hij het evengoed ineens doen
                      niet slim, wat als hij nou ziek word

of ergens heen moet voor 2 weken

betekend dus voor jou 2 weken niet injecteren

krijg je dus andere bloedwaarders etc

jij moet zorgen dat je alle spulen thuis hebt liggen en niet hij

heeft hij je nakuur ook bij hem thuis liggen ?

altijd alle spullen bij de hand hebben

er komt een keer dat jij je zelf moet prikken

omdat hij niet kan etc, dus dan moet je je zelf injecteren

om je kuur te volbrengen

succes
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Je kan het eerst samen met je maat doen.
                        Hij vertelt wat je moet doen maar raakt niks aan, dat doe jij en je zal zien, eenmaal gedaan te hebben voel je je trots dat je die barriere doorbroken hebt.

Comment

• ja dat kan ik wel vragen aan men maat
                          men spullen hou ik zelf bij, enkel de naalden en spuiten heeft hij omdat hij verpleger is
                          nu is hij 2 weken met vakantie dus vraag ik het aan vriendin die ook verpleegster is

wat een vriendenkring heb ik zeg

Comment

ja dat kan ik wel vragen aan men maat
                            men spullen hou ik zelf bij, enkel de naalden en spuiten heeft hij omdat hij verpleger is
                            nu is hij 2 weken met vakantie dus vraag ik het aan vriendin die ook verpleegster is

Gelukkig heb je een verpleegers vriendenkring , maar ik zou als ik jou was gewoon een keertje zelf proberen.
                            Het stelt echt niks voor.
                            Suc6
                            No Pain No Gain

Comment

ja dat kan ik wel vragen aan men maat

Hey zeg powertrainer, waar ben jij nou mee bezig joh? Alles zelf in voorraad hebben is wel n must. En voor die paar euries hoef je het niet te laten...Vragen aan n ander? Nee joh, zo werkt dat niet. Gooi dat idee overboord. Zorg ook net als de rest dat je jezelf kunt prikken, dan heb je de helft gewonnen. Kijk naar Snuff, die zat ook thuis te wachten de eerste keer. Het brengt alleen maar stress en dat is echt het laatste wat je in een kuur wil... Reken op jezelf..

Comment

• Oh, en nooit! de depots masseren.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X