Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als het enkel massa is zou ik bijna durven denken dat het enkel vocht is en na x aantal maanden niets gaat overhouden van heel zijn kuur, wat dus weggesmeten geld is
Test en Var hoofdzakelijk power gains.. Werkt hoofdzakelijk op kracht, niet op massa. Dus ja heel vreemd.. Zoals er al word gezegd, denk ook ik dat je niets overhoud van je kuur....
ja ik hoop dat het niet zo gaat zijn ik heb wel het gevoel gehad dat men setjes makkelijker gingen als ervoor, wat meer herhalingen gedaan als ervoor met hetzelfde gewicht
zal wel goedkomen want iedereen merkt wel duidelijk die extra massa, oké.... zonder extra kracht zal er niet veel extra massa gekomen zijn
mijn trainingen gingen vooral hoog in herhalingen en zeer correct uitgevoerd, heb altijd gekozen om niet extra gewicht te nemen maar goed te concentreren op mijn uitvoering
zal hier wss aan liggen... ben vandaag begonnen met men nakuur (elke morgen 20mg nolvadex)
over 4 weken zullen we zien hoeveel kg's er van overgebleven zijn
men gear nep? ik heb alles van golden gear gebruik en epl
men voeding was in orde...
en ervoor ging ik vooral de laatste 2 reeksen richting 4 tot 6 reps en tijdens kuur deet ik hetzelfde gewicht en 10 tal keer
laagste reeks was dan 8 reps en een klein beetje meer gewicht (incline bench 10kg in totaal)
ja ik hoop dat het niet zo gaat zijn ik heb wel het gevoel gehad dat men setjes makkelijker gingen als ervoor, wat meer herhalingen gedaan als ervoor met hetzelfde gewicht
zal wel goedkomen want iedereen merkt wel duidelijk die extra massa, oké.... zonder extra kracht zal er niet veel extra massa gekomen zijn
mijn trainingen gingen vooral hoog in herhalingen en zeer correct uitgevoerd, heb altijd gekozen om niet extra gewicht te nemen maar goed te concentreren op mijn uitvoering
zal hier wss aan liggen... ben vandaag begonnen met men nakuur (elke morgen 20mg nolvadex)
over 4 weken zullen we zien hoeveel kg's er van overgebleven zijn
Kracht en massa hangen niet samen, massa en kracht wel, t is niet omdat je sterker wordt dat je meer massa gaat krijgen, meer massa wil soms wel zeggen meer kracht.
Ik hoop voor je dat je niet alles zal verliezen, zou spijtig zijn. Mijn ervaringen met test zijn toch dat je serieus sterker wordt en niet enkel een paar herhalingen er meer kan uitpersen.
woensdag ben ik begonnen met men nakuur (20mg nolva per dag) en ik moet zeggen: men libido is wel enorm gezakt maar het gaat nog.
qua gewicht valt het ook nog mee, de max dat ik ooit had tijdens mijn kuur was 88kg en nu weeg ik 86.2kg, hoop dat er niet teveel afgaat maar dat is afwachten.
woensdag ben ik begonnen met men nakuur (20mg nolva per dag) en ik moet zeggen: men libido is wel enorm gezakt maar het gaat nog.
qua gewicht valt het ook nog mee, de max dat ik ooit had tijdens mijn kuur was 88kg en nu weeg ik 86.2kg, hoop dat er niet teveel afgaat maar dat is afwachten.
ben nu anderhalve week bezig met men nakuur! ik weeg nog zo'n 85.5kg en op het einde van men kuur was dit zo'n 87.5kg
2kg's afgevallen dus maar van dit was ik me bewust, hoop dat het niet blijft zakken maar wanneer ben je zeker dat je niet meer afvalt? pas na de nakuur of ????
ben nu anderhalve week bezig met men nakuur! ik weeg nog zo'n 85.5kg en op het einde van men kuur was dit zo'n 87.5kg
2kg's afgevallen dus maar van dit was ik me bewust, hoop dat het niet blijft zakken maar wanneer ben je zeker dat je niet meer afvalt? pas na de nakuur of ????
Ben je wel tevreden over je behaalde resultaat met 500mg Test-e/w?
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment