mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• morgen is de laatste dag "on steroids" zaterdag begin ik dus met mijn nakuur nolvadex en hoop dat ik van de 8 gegainde kg's er toch 6 ga overhouden... maarja, dat is nog even afwachten

ik ge het gevoel zeker missen maar zoals jullie wel allemaal weten is de volgende kuur al in zicht
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• 10dagen na laatste inject niet wat vlot?

test-e 14 dagen om uit te werken dus 2-3 weken na laatste inject lijkt me een beter voorstel.

Comment

• Ik ben vandaag ook al begonnen, anderhalve week na test en 2 1/2 week na deca. Denk dat die 4 dagen ook niet zoveel uitmaken Pos, of jij moet een reden hebben dit niet te doen?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ik ben vandaag ook al begonnen, anderhalve week na test en 2 1/2 week na deca. Denk dat die 4 dagen ook niet zoveel uitmaken Pos, of jij moet een reden hebben dit niet te doen?
          nakuren werkt alleen als de test-e helemaal uit je lichaam is

zelfde geld voor deca daarom beter om die 2 weken aan te houden

en liever een dagje langer nog zodat je zeker weet dat het uit je lichaam is

De start van de nakuur wordt bepaald door de A.S. met de langste ester.

Het A.S. nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn

wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe A.S. blijft je eigen

testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi

Clomid/Nolvadex.
          Last edited by martin27; 05-11-2009, 18:25.
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• dus zou ik men nakuur moeten uitstellen tot woensdag? dan is het precies 14 dagen na men laatste inject

Comment

• Heb vanmorgen mn eerste 20mg ingenomen. Heeft het zin om te wachten tot maandag of moet ik nu doorgaan?

Comment

• Wat heb je nu besloten? ben je al begonnen of wacht je toch tot woensdag, prefereer zelf 2 en halve na laatste inject om er zeker van te zijn dat alle as je lichaam uit is.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ik ben vandaag ook al begonnen, anderhalve week na test en 2 1/2 week na deca. Denk dat die 4 dagen ook niet zoveel uitmaken Pos, of jij moet een reden hebben dit niet te doen?
                quote dbb
                Wanneer de nakuur beginnen?

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex

dat zou dus mijn reden zijn om het zowiso na 14 dagen pas te doen. omdat je anders gewoon voor jan met de pet slikt
                Last edited by Beachboy; 08-11-2009, 13:12. Reason: toevoeging

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                  Wat heb je nu besloten? ben je al begonnen of wacht je toch tot woensdag, prefereer zelf 2 en halve na laatste inject om er zeker van te zijn dat alle as je lichaam uit is.

quote dbb
                  Wanneer de nakuur beginnen?

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex

dat zou dus mijn reden zijn om het zowiso na 14 dagen pas te doen. omdat je anders gewoon voor jan met de pet slikt
                  Ik start dus morgen met de 4-weekse kuur.
                  Geen man overboord met het nemen van slechts 1x20mg Tamoxifen afgelopen woensdag.

Comment

• Wat zijn dit nu weer voor ideen? Het heeft geen klote zin om de nakuur te starten als je weet dat je langste gear nog niet uit de bloedbaan is... Ik zeg niet dat het niet kan, maar het heeft geen enkele zin...

Comment

• ik heb dus besloten om woensdag met men nakuur te beginnen
                      ik heb nu 4 maanden geen alcohol meer gedronken, vanaf wanneer zou ik terug eens kunnen feesten?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Wat zijn dit nu weer voor ideen? Het heeft geen klote zin om de nakuur te starten als je weet dat je langste gear nog niet uit de bloedbaan is... Ik zeg niet dat het niet kan, maar het heeft geen enkele zin...
                        Ik dacht na 10 dagen te moeten beginnen met de nakuur. Heb dit meerdere keren van anderen vernomen.
                        Ik zat dus fout.
                        Ik start dus maandeg, 3 weken na mijn laatste deca en 2 weken na mijn laatste test.

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                          ik heb dus besloten om woensdag met men nakuur te beginnen
                          ik heb nu 4 maanden geen alcohol meer gedronken, vanaf wanneer zou ik terug eens kunnen feesten?
                          Ik heb al bijna een jaar geen alcohol meer aangeraakt, zal ik ook niet meer doen denk ik.
                          Vind het kuren nu veel belangrijker.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik heb al bijna een jaar geen alcohol meer aangeraakt, zal ik ook niet meer doen denk ik.
                            Vind het kuren nu veel belangrijker.
                            mja maar ik ben nog maar vanvoor in de 20 dus ik vind het wat te vroeg om het feesten al op te geven, ik ga echt voor men sport maar soms wil ik ook wel eens op stap gaan

Comment

mja maar ik ben nog maar vanvoor in de 20 dus ik vind het wat te vroeg om het feesten al op te geven, ik ga echt voor men sport maar soms wil ik ook wel eens op stap gaan
                              precies kerel, gewoon ff lekker de feestdagen die in aantocht zijn optimaal benutten.

Comment

Zeker ook lekker blijven stappen kerel maar je hoeft niet persee te drinken, ben nu ookal 4 maanden alcohol free bevalt me ook best zeker in de winter lekker met de auto en maak evenveel fun zonder bieretc. en je blijft wat beter gefocust onder ruzie en je zwalkt minder en scheelt een hop beschamende momenten

Weet niet zeker of nolva belastend is voor je lever ongetwijfeld eeen beetje lijkt me? dus denk dat je met kerst zowiso lekker weer kan feesten aangezien je nakuur dan wel voorbij is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X