eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan gwn samen in spuit.. Grtzz

Comment

Originally posted by tino View Post
      @ nex wat is jou reden dan dat je de deca bijna zo hoog als de sust wilt ?
      Omdat de sust op deze dosering de deca onderdrukt op een lage dosering.

Comment

eerste keer dat ik zoiets hoor .. Maar zoals ik al zij , kan nog veel leren

Comment

Originally posted by tino View Post
          eerste keer dat ik zoiets hoor .. Maar zoals ik al zij , kan nog veel leren
          Had ik nou ergens gelezen dat je nog nooit gekuurd had, zo nee waarom geef je dan advies. Theorie is leuk, maar mensen zoeken naar informatie niet naar iets wat jij een keer gelezen heb top t3h interwebz en nu verkondigd als feit. Valt me gewoon op dat je veel scheve informatie geeft m.b.t. kuren en dan verbeterd moet worden door andere leden die wel ervaring hebben. Ik kuur nooit maar ik had je ook nog wel kunnen vertellen dat je sust niet op 200 zet met 500 test
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Moet je kuuren achter je rug hebbn voor goede in formatie te geven motje ? Neen helemaal niet! Scheve informatie ? Lul niet man , de enigste die hier scheve informatie neerzet ben jij zelf.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Houd de deca dan ook op 400mg als je sust op 500 gaat doseren. 250mg test, 200mg deca was een veel betere keuze geweest.
              Zo is dat en dat om de 5 dagen.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Idd. 200 deca samen met 250 susta eo5d zou wel een beter optie zijn geweest.
                Maar ieders zijn keus. Wij kunnen maar adviseren.
                No Pain No Gain

Comment

is het niet zo dat je juist bij sust de deca op 200 houdt en de sust weer op 500, omdat deca zo langwerkend is en bij sust te weinig test decaonaat inzit om deze lange werking goed op te kunnen vangen.
                  je dosis deca overstijgt dus de hoeveel test decaonaat in sust. terwijl juist de langwerkende test hoger gedoseerd hoort te zijn.

bij alleen test e kun je wel 500 test e en 400 deca. maar bij sust zou ik dus de deca verlagen.

waar kan ik vinden dat sust je deca onderdrukt want ook ik kan dat nergens vinden.

Comment

tevens vind ik test e met deca een betere combo. maar iedereen zo zijn voorkeuren

Comment

Ik heb de gear volgende week compleet incl. nolvadex, je weet immers maar nooit.

en dan gaan knallen.

Zit nu op ongeveer 4000 kcal en ga mijn eiwitten nog wat opschroeven.
                      die zitten nu op 350 gram.

Ik hou jullie op de hoogte.

later
                      Lang leve de blender!

Comment

Suc6 mate.
                        No Pain No Gain

Comment

laat ons weten hoe het gaat

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                            is het niet zo dat je juist bij sust de deca op 200 houdt en de sust weer op 500, omdat deca zo langwerkend is en bij sust te weinig test decaonaat inzit om deze lange werking goed op te kunnen vangen.
                            je dosis deca overstijgt dus de hoeveel test decaonaat in sust. terwijl juist de langwerkende test hoger gedoseerd hoort te zijn.

bij alleen test e kun je wel 500 test e en 400 deca. maar bij sust zou ik dus de deca verlagen.

waar kan ik vinden dat sust je deca onderdrukt want ook ik kan dat nergens vinden.
                            Vreemde redenatie bro. Test enanthaat heeft ook geen decanoaat ester, en daarbij zou je de deca wel hoger kunnen doen?

Het gaat er gewoon om dat je, als je de deca hoger doseert dan je testosteron libidoproblemen kunt krijgen. En je vangt het langer werken van de nandrolone op door je testosteron langer door te trekken.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dat is waar maar test e is wel een langerwerkende ester dus bij 500 is deze hoger gedoseerd dan de deca op 400, bij sust komt het totaal aan decaonaat op 200 terwijl je de deca dus 2x hoger doseert op 400.

als bij sust op 500 dus de deca op 400 geen probelemen geeft, prima , dan zit ik er naast en dat vind ik niet zo erg, leer ik ook weer van.

en dat je de test hoger doseert dan deca snap ik, i.v.m. deca dick. vandaar liever veilig zitten en deca op 200 bij sust op 500. maar dit zijn weer allemaal persoonlijke voorkeuren.

Comment

Originally posted by demi01 View Post

Zit het een paar x te lezen

Tel je de deconaat en de deca bij elkaar op???
                                Ik begrijp echt niet wat je hier mee bedoelt.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X