Kan gwn samen in spuit.. Grtzz
eerste kuur
Collapse
X
-
Originally posted by tino View Posteerste keer dat ik zoiets hoor .. Maar zoals ik al zij , kan nog veel lerenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
is het niet zo dat je juist bij sust de deca op 200 houdt en de sust weer op 500, omdat deca zo langwerkend is en bij sust te weinig test decaonaat inzit om deze lange werking goed op te kunnen vangen.
je dosis deca overstijgt dus de hoeveel test decaonaat in sust. terwijl juist de langwerkende test hoger gedoseerd hoort te zijn.
bij alleen test e kun je wel 500 test e en 400 deca. maar bij sust zou ik dus de deca verlagen.
waar kan ik vinden dat sust je deca onderdrukt want ook ik kan dat nergens vinden.
Comment
-
Ik heb de gear volgende week compleet incl. nolvadex, je weet immers maar nooit.
en dan gaan knallen.
Zit nu op ongeveer 4000 kcal en ga mijn eiwitten nog wat opschroeven.
die zitten nu op 350 gram.
Ik hou jullie op de hoogte.
laterLang leve de blender!
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postis het niet zo dat je juist bij sust de deca op 200 houdt en de sust weer op 500, omdat deca zo langwerkend is en bij sust te weinig test decaonaat inzit om deze lange werking goed op te kunnen vangen.
je dosis deca overstijgt dus de hoeveel test decaonaat in sust. terwijl juist de langwerkende test hoger gedoseerd hoort te zijn.
bij alleen test e kun je wel 500 test e en 400 deca. maar bij sust zou ik dus de deca verlagen.
waar kan ik vinden dat sust je deca onderdrukt want ook ik kan dat nergens vinden.
Het gaat er gewoon om dat je, als je de deca hoger doseert dan je testosteron libidoproblemen kunt krijgen. En je vangt het langer werken van de nandrolone op door je testosteron langer door te trekken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
dat is waar maar test e is wel een langerwerkende ester dus bij 500 is deze hoger gedoseerd dan de deca op 400, bij sust komt het totaal aan decaonaat op 200 terwijl je de deca dus 2x hoger doseert op 400.
als bij sust op 500 dus de deca op 400 geen probelemen geeft, prima , dan zit ik er naast en dat vind ik niet zo erg, leer ik ook weer van.
en dat je de test hoger doseert dan deca snap ik, i.v.m. deca dick. vandaar liever veilig zitten en deca op 200 bij sust op 500. maar dit zijn weer allemaal persoonlijke voorkeuren.
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postis het niet zo dat je juist bij sust de deca op 200 houdt en de sust weer op 500, omdat deca zo langwerkend is en bij sust te weinig test decaonaat inzit om deze lange werking goed op te kunnen vangen.
Tel je de deconaat en de deca bij elkaar op???
Ik begrijp echt niet wat je hier mee bedoelt.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment