nee tel de decaonaat en de deca niet bij elkaar op. in sust 250 zit 100mg decaonaat. dus bij sust op 500 is de decanonaat 200mg tegenover de deca die is gedoseerd op 400
eerste kuur
Collapse
X
-
hier ben ik dan weer
het heeft allemaal ff tegengezeten met werken etc. je kent dat wel.
maar gisteren was het dus zover
heb toen 300 deca en 250 sust gedaan
aspireren gedaan, was niks te zien kon de zuiger ook niet terugtrekken dus alles goed. maar toen ze hem eruit haalde, kwam er dus wel wat bloed bij,
kan het zijn dat ik een klein adertje heb geraakt op de heen of terugweg?
is dit heel erg?
ik heb wel gelezen als dit direct in mijn bloed komt dat je het dan wel merkt, maar het is nu 20 uur later en heb nog nergens last van dus dan is alles goed gegaan toch?
wel een stijve bil ofcourse
en merkt dat mijn hoofd wat opgezwollen voelt.
donderdag doe ik weer 250 sust
en dan maandag weer 300/250.
Zometeen ga ik alles opmeten en wegen en dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte.
Greetz,Lang leve de blender!
Comment
-
-
heb net mijn 2e spuit gehad
250 sust
en met aspireren niks aan de hand maar toen het klaar was weer hetzelfde, kwam weer wat bloed bij, was niet veel maar toch
hoe kan dit en moet ik me zorgen maken? want dat doe ik dus wel zoals ik dit lees.Lang leve de blender!
Comment
-
waarschijnlijk een klein adertje stuk geprikt
en je bil was waarschijnlijk niet helemaal ontspannen
staad meer spanning op dan loopt het er sneller uit
til je je been ook een stukje op als je je injecteerdPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
vind het zo raar want heb 2 keer goed bovenin links en rechts in de bil geprikt.
maar stel dat het foute boel is dan moet ik dus binne de minuut neervallen.
is nu 20 min geleden en voel niks.
is het wel schadelijk omdat ik toch een klein adertje heb geraakt.
waarschijnlijk met erin of eruit gaan toch?
want het aspireren ging goed.Lang leve de blender!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment