nee tel de decaonaat en de deca niet bij elkaar op. in sust 250 zit 100mg decaonaat. dus bij sust op 500 is de decanonaat 200mg tegenover de deca die is gedoseerd op 400
eerste kuur
Collapse
X
-
hier ben ik dan weer
het heeft allemaal ff tegengezeten met werken etc. je kent dat wel.
maar gisteren was het dus zover
heb toen 300 deca en 250 sust gedaan
aspireren gedaan, was niks te zien kon de zuiger ook niet terugtrekken dus alles goed. maar toen ze hem eruit haalde, kwam er dus wel wat bloed bij,
kan het zijn dat ik een klein adertje heb geraakt op de heen of terugweg?
is dit heel erg?
ik heb wel gelezen als dit direct in mijn bloed komt dat je het dan wel merkt, maar het is nu 20 uur later en heb nog nergens last van dus dan is alles goed gegaan toch?
wel een stijve bil ofcourse
en merkt dat mijn hoofd wat opgezwollen voelt.
donderdag doe ik weer 250 sust
en dan maandag weer 300/250.
Zometeen ga ik alles opmeten en wegen en dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte.
Greetz,Lang leve de blender!
Comment
-
-
heb net mijn 2e spuit gehad
250 sust
en met aspireren niks aan de hand maar toen het klaar was weer hetzelfde, kwam weer wat bloed bij, was niet veel maar toch
hoe kan dit en moet ik me zorgen maken? want dat doe ik dus wel zoals ik dit lees.Lang leve de blender!
Comment
-
waarschijnlijk een klein adertje stuk geprikt
en je bil was waarschijnlijk niet helemaal ontspannen
staad meer spanning op dan loopt het er sneller uit
til je je been ook een stukje op als je je injecteerdPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
vind het zo raar want heb 2 keer goed bovenin links en rechts in de bil geprikt.
maar stel dat het foute boel is dan moet ik dus binne de minuut neervallen.
is nu 20 min geleden en voel niks.
is het wel schadelijk omdat ik toch een klein adertje heb geraakt.
waarschijnlijk met erin of eruit gaan toch?
want het aspireren ging goed.Lang leve de blender!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: