Vraagje Dianabol
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostOf het echt zo ongezond is, dat denk ik niet. Aan de andere kant, het is altijd een risico dat je neemt, en misschien ben jij net die ene die ervan naar de klote gaat.
Dan baal je :P▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
-
laat ik het zo zeggen:
natuurlijk groei je met roids net iets sneller maar je hebt nu in 4 maanden al ruim 5 kilo gepakt. als je dat volhoud word je naturel een beest. geraak je dan een keer stil kan je er altijd nog aan denken..
* los van dat het slecht is voor je lichaam je pezen en gewrichten moeten er ook aan wennen.
*Je nog amper ervaring hebt, kwa voeding en training.
*verder moet je echt je benen en rug gaan trainen. je wilt streven naar snelle groei. je lichaam houd zichzelf in balans. dus train alles.
Comment
-
bedankt is heel nuttige info
Originally posted by Posseltje View Postlaat ik het zo zeggen:
natuurlijk groei je met roids net iets sneller maar je hebt nu in 4 maanden al ruim 5 kilo gepakt. als je dat volhoud word je naturel een beest. geraak je dan een keer stil kan je er altijd nog aan denken..
* los van dat het slecht is voor je lichaam je pezen en gewrichten moeten er ook aan wennen.
*Je nog amper ervaring hebt, kwa voeding en training.
*verder moet je echt je benen en rug gaan trainen. je wilt streven naar snelle groei. je lichaam houd zichzelf in balans. dus train alles.
Comment
-
Gast ga gewoon zonder trainen man... Jouw instelling slaat nergens op, je weet geen reet van trainen en voeding en het eerste jaar groei je als een beest als je het goed doet.. en naar mijn weten is het net zo schadelijk... Ik heb geen verstand van A.S. maar weet dat winstrol ook bijwerkingen heeft waar je echt niet vrolijk van word! haaruitval, droge gewrichten etc
Comment
-
Ik ga je raad volgen , en nog enkele jaartjes zonder doen , maar ik wil snel snel snel groeien , !! begrijp je
Originally posted by Tjaaaa View PostGast ga gewoon zonder trainen man... Jouw instelling slaat nergens op, je weet geen reet van trainen en voeding en het eerste jaar groei je als een beest als je het goed doet.. en naar mijn weten is het net zo schadelijk... Ik heb geen verstand van A.S. maar weet dat winstrol ook bijwerkingen heeft waar je echt niet vrolijk van word! haaruitval, droge gewrichten etc
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostF***ing Hell guys, die jongen vraagt wat info. Is het zo moeilijk om daar normaal antwoord op te geven?! Er is er nou geeneen die iets fatsoenlijks terug kan zeggen. Alleen maar kritiek. Bodynet is er om mensen te helpen met zulke vragen. En voor diegene onder ons die AS nemen, als de gedachte om het te doen eenmaal in je kop zit, zul je het gaan doen ook, wat anderen je ook vertellen. In dit geval zal hij het ook doen. Dus waarom hem niet gewoon antwoord op zijn vraag geven.
Dus het antwoord zal moeten zijn.
Natuurlijk is dianabol niet goed voor je gezondheid, het belast vooral je lever enorm.
Maar als je het wil nemen doe dan een zesweekse kuur met 40mg per dag, verdeeld over de dag. (elke 6 uur 10mg)
Aanbevolen een nakuur van nolvadex. De eerste 2 weken 40mg en de 2 weken erna 20 mg.
Gains zijn bij iedereen verschillend. Meest belangrijkste is, wat hou je er aan over?
Verder ben ik het ook niet helemaal met je eens wat betreft de gedachte om te kuren. Als de neiging sterk is en de verleiding groot, is de kans inderdaad ook groot dat de desbetreffende persoon ook inderdaad gaat kuren. Dit hoeft echter niet zo te zijn. Aangezien de reactie van de ts in zijn berichten, blijkt duidelijk dat hij geen verstand heeft van kuren. Zo geeft hij aan te willen kuren, maar zich zorgen te maken over zijn gezondheid. Mijn antwoord en die van anderen die mij voor gingen, is dan heel simpel, dan moet je niet kuren. Als je gaat kuren weet je dat dat gezondheidsrisico's met zich mee brengt. Dan komt weer naar voren dat de ts geen verstand heeft van kuren, want zou hij dat wel hebben zou hij de vraag in kwestie niet eens hoeven te stellen. Mijn punt is dus, zou hij meer informatie opdoen over AS dan kan hij zich alsnog bedenken. En natuurlijk, kan hij dan alsnog beslissen om wel of niet te kuren.
Een antwoord geven op zijn vraag, daar is niets mis mee, maar beter nog is met een veel beter alternatief komen, waar hij veel meer aan heeft en waarmee hij ook in ziet dat dat een veel beter keuze is. Nu aan een kuur beginnen in zijn geval zou niet alleen onzin zijn, maar zelfs belachelijk, ontzettend jammer en onverstandig.
@ de ts:
Mijn alternatief is, ga trainen, eten en je bezig houden met de sport, lees de anabolen sectie goed door, vooral de sticky's, laat je goed informeren, wacht op z'n minst een paar jaar en dan kun je er altijd nog aan denken om terug te komen op je besluit.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostIk wil hier toch nog graag even op in gaan. Het klopt natuurlijk wat je zegt dat bodynet er is om mensen te helpen met dit soort vragen. Maar allereerst lijkt het me vanzelfsprekend om eerst wat algemene info op te doen, over het onderwerp voordat je een vraag stelt. Dit om irritatie bij leden te voorkomen zodat niet keer op keer dezelfde vraag gesteld word. Het blijkt dus wel dat de ts dat niet gedaan heeft. Maar buiten dat is bodynet er niet alleen om mensen te helpen met dit soort vragen, maar ook om te helpen in zijn algemeen, hulp met betrekking tot de sport. Iemand die net 4 maanden traint en duidelijk niet weet waar die het over heeft, om nog niet te spreken over waar die aan begint een kuur aanraden is niet echt helpen in mijn ogen. Als je de ts echt wil helpen raad je hem aan die kuur uit z'n hoofd te halen. Dat dat ook op een iets meer positieve manier kan, dat ben ik absoluut met je eens.
Verder ben ik het ook niet helemaal met je eens wat betreft de gedachte om te kuren. Als de neiging sterk is en de verleiding groot, is de kans inderdaad ook groot dat de desbetreffende persoon ook inderdaad gaat kuren. Dit hoeft echter niet zo te zijn. Aangezien de reactie van de ts in zijn berichten, blijkt duidelijk dat hij geen verstand heeft van kuren. Zo geeft hij aan te willen kuren, maar zich zorgen te maken over zijn gezondheid. Mijn antwoord en die van anderen die mij voor gingen, is dan heel simpel, dan moet je niet kuren. Als je gaat kuren weet je dat dat gezondheidsrisico's met zich mee brengt. Dan komt weer naar voren dat de ts geen verstand heeft van kuren, want zou hij dat wel hebben zou hij de vraag in kwestie niet eens hoeven te stellen. Mijn punt is dus, zou hij meer informatie opdoen over AS dan kan hij zich alsnog bedenken. En natuurlijk, kan hij dan alsnog beslissen om wel of niet te kuren.
Een antwoord geven op zijn vraag, daar is niets mis mee, maar beter nog is met een veel beter alternatief komen, waar hij veel meer aan heeft en waarmee hij ook in ziet dat dat een veel beter keuze is. Nu aan een kuur beginnen in zijn geval zou niet alleen onzin zijn, maar zelfs belachelijk, ontzettend jammer en onverstandig.
@ de ts:
Mijn alternatief is, ga trainen, eten en je bezig houden met de sport, lees de anabolen sectie goed door, vooral de sticky's, laat je goed informeren, wacht op z'n minst een paar jaar en dan kun je er altijd nog aan denken om terug te komen op je besluit.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSorry kerel, mooi stukje tekst, maar met geen 1 woord heb ik hem aangeraden om een kuur te gaan starten. Moet jij me maar eens vertellen wanneer ik dat gezegd heb. Hij vroeg om info, die heb ik hem toen gegeven.
Maar als je het wil nemen doe dan een zesweekse kuur met 40mg per dag, verdeeld over de dag. (elke 6 uur 10mg)
Aanbevolen een nakuur van nolvadex. De eerste 2 weken 40mg en de 2 weken erna 20 mg.
Hierbij geef je inderdaad de info waar de ts om vroeg, maar in mijn ogen heeft ie daar alsnog niets aan. Leuk dat ie dat weet, maar hij heeft alsnog geen idee waarom zes weken, waarom 40mg per dag, waarom verdeeld enzovoort. Vandaar dat ik ook aangaf dat de ts zich eerst moet inlezen, in plaats van informatie te gebruiken waar die in feite niets aan heeft. En daarom zie ik dat als 'een kuur aanraden' namelijk info geven, terwijl de de ts geen idee heeft waarom dat zo is. Misschien was aanraden inderdaad verkeerd gezegd, maar ik hoop dat je m'n punt snapt.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment