Originally posted by Markess
View Post
anabolen/steroiden... wel of niet?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Quicksilver82 View PostJe neemt me de woorden uit de mond idd trouwens je eerste jaren heb
je dat niet nodig als je weet wat je doet kom je genoeg bij de eerste jaren en niet zoals velen al na enkele weken of maanden al lopen te slikken
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postprecies weinig aan toe te voegen! het is gewoon troep wat zeer verslavend werkt een hoop lui kunnen er ook niet normaal mee omgaan en gaan er ook letterlijk en figuurlijk aan kappot. die tering troep hadden ze nooit moeten uitvinden. al die vooroordelen die er zijn komt gewoon door die troep! die troep is helemaal nergens voor nodig in 20 jaar tijd kun je een fysiek opbouwen waar de gemiddelde gebruiker nog niet eens aan toekomt. tegenwoordig als je er al een beetje goed uitziet word je gelijk al aangekeken voor anabolen aap!
Helaas voor jouw is die troep wel nodig, het zijn namelijk gewoon medicijnen die gebruikt worden na een zeer zware operatie om te herstellen.
Ik vind je trouwens wel erg kortzichtig eerlijk, gezegd als je ziet hoeveel problemen alcohol veroorzaakt, maar dat is sociaal geaccepteerd dus kan het wel/mag het wel?
Comment
-
Originally posted by ukkie View PostHelaas voor jouw is die troep wel nodig, het zijn namelijk gewoon medicijnen die gebruikt worden na een zeer zware operatie om te herstellen.
Ik vind je trouwens wel erg kortzichtig eerlijk, gezegd als je ziet hoeveel problemen alcohol veroorzaakt, maar dat is sociaal geaccepteerd dus kan het wel/mag het wel?
Maar er zijn ook andere beweeggronden waarom men gebruikt. Als geneesmiddel bijvoorbeeld maar ook wanneer men een bepaalde leeftijd bereikt heeft en wetende dat er voor hun gewoonweg geen natuurlijke mogelijkheid meer bestaat om groter te worden.
Meer toned worden kan dan nog wel, maar echt meer spiermassa kweken, nee, dat is dan niet meer weggelegd voor ze.
Dus is het gebruik van AS een middel en een mogelijkheid.
Ik persoonlijk denk dat Bong Bong een echte anti- ASer is, en misschien ook wel een beetje jaloers omdat hij misschien niet de ballen heeft om een naald in zijn donder te prikken.
Comment
-
en misschien ook wel een beetje jaloers omdat hij misschien niet de ballen heeft om een naald in zijn donder te prikken.....
Ja inderdaad...want als je dat durft ben je echt wel DA BOMB.... lolDoubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
@ Cut
Comment
-
Wat een ander doet maakt me niet zoveel uit, het is echter wel jammer dat er soms zo makkelijk over word gedacht.
Meerdere verhalen hier zijn toch best wel verontrustend, maar daar doe je toch niks aan. Die jongens weten echt niet wat ze doen. Ze zien alleen maar 1 ding en dat is groter worden. Ze zullen er verder niet bij nadenken wat het met je zou kunnen doen. En als ze het eenmaal in hun hoofd hebben zullen ze niet snel meer van gedachten veranderen.
Ik kan wel begrijpen dat als je op gegeven moment niet verder groeit je een kuurtje neemt. En tegenwoordig als je met de top mee wilt draaien kan je niet anders(en dan niet met alle sporten)want daar gebruiken ze het allemaal.
Ik zelf zal niet AS gebruiken en de reden daarvan is dat er 2 mensen in mijn omgeving zijn overleden door het gebruik van AS. De man van mijn nicht heeft een hartaanval gekregen door het gebruik van AS, en een kennis van mijn moeder heeft door een depressie zichzelf voor een trein gegooit, ook door AS. Reden voor mij genoeg om niet naar de AS te grijpen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Als mensen het doen om verder te geraken dan naturel mogelijk is, geen enkel probleem mee. Mijn persoonlijk doel is perfect naturel te behalen dus ik begin er niet mee.
Er is natuurlijk ook een verschil tussen verantwoord gebruik van as en zomaar wat gebruiken. Goed voor je gezondheid is het in beide gevallen niet, maar dat is roken, alcohol, slechte voeding, weinig beweging,... ook niet.@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Brambo19 View PostAls mensen het doen om verder te geraken dan naturel mogelijk is, geen enkel probleem mee. Mijn persoonlijk doel is perfect naturel te behalen dus ik begin er niet mee.
Er is natuurlijk ook een verschil tussen verantwoord gebruik van as en zomaar wat gebruiken. Goed voor je gezondheid is het in beide gevallen niet, maar dat is roken, alcohol, slechte voeding, weinig beweging,... ook niet.
Precies...
Comment
-
ik als tegenaanhanger vind het echt te vaag om effecten van medicijngebruik met ander medicijngebruik tegen te gaan omdat anders je lichaam er niet tegen kan.
Mensen die zeggen dat ze niet verder komen met natural trainen en daarom AS gebruiken..vind ik toch best makkelijk gezegd.
Met 100% complete toewijding kan je echt een zwaar eind komen.
Je moet echt wel een heel zwaar, groot en gespierd beest zijn voordat je zegt dat je naturel niet verder komt..Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
@ Cut
Comment
-
Originally posted by Markess View Postik als tegenaanhanger vind het echt te vaag om effecten van medicijngebruik met ander medicijngebruik tegen te gaan omdat anders je lichaam er niet tegen kan.
Mensen die zeggen dat ze niet verder komen met natural trainen en daarom AS gebruiken..vind ik toch best makkelijk gezegd.
Je moet echt wel een heel zwaar, groot en gespierd beest zijn voordat je zegt dat je naturel niet verder komt.."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Nee, vreemd is dat niet.
Als mensen medicijnen over andere medicijnen gebruiken omdat ze het nodig hebben kan ik daar niks over zeggen want dat is naar genoeg.
Maar als een gezond persoon medicijn over medicijn gebruikt om bijwerkingen tegen te gaan (pratende over AS) is dat daarentegen weer een ander verhaal.Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
@ Cut
Comment
-
Originally posted by Markess View Postik als tegenaanhanger vind het echt te vaag om effecten van medicijngebruik met ander medicijngebruik tegen te gaan omdat anders je lichaam er niet tegen kan.
Je moet echt wel een heel zwaar, groot en gespierd beest zijn voordat je zegt dat je naturel niet verder komt..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment