Verslag kuurtje tot nu toe...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verslag kuurtje tot nu toe...

Lengte 1m90

Eind juni tot 1 september cutting fase...
    Van 97 kg- 84 kg... (BF 17%->BF9%)

1 september - 8 oktober: Clean met dieet zoals gepost bij voeding: stats: 91 kg bf 11%

9 oktober tot nu 13 december (ondertussen 8/10 weken cycle) 500 mg Test+ 400 mg boldone/wk ( spreiding: 2x2 injecties per week)
    wk 1: 91 kg bf 11%
    wk 2: 93.5 kg bf 11.5%
    wk 3: 96.5 % bf 12.5%
    wk 4: 97.5 kg bf 12.5%
    wk 5: 98.5 kg bf 13%
    wk 6: 99 kg bf 13,5%
    wk 7: 100 kg bf 13.5 %
    wk 8: 101 kg bf 14% (gestart met creatine tevens)

Ik vermoed dus ongeveer na wk 10 op 102 kg ongeveer uit te komen en mijn bf rond de 14-15%. Ben benieuwd hoeveel er overschiet na de nakuur met HCG en nolva, maar ik hoop dan nog rond de 100 kg te zitten. We hebben de calorieintake constant gehouden zoals inmijn d ieet tot nu toe. De laatste weken moet ik zeggen heb ik er wel minder opgelet, meer gesnoept ook tussendoor, maar goed, de kilo's vliegen er nog bij. Jammer voor die BF stijging weer, maar goed, dat zal wel
    normaal zijn bij bulken. Vanaf eind januari begin ik lichtjes weer te cardio'en, maar niet meer in de mate zoals ik gedaan heb van juli-september dit jaar en mijn dieet hoog in de eiwitten houden. Ik zal dan proberen de BF terug naar 10% te krijgen alvorens opnieuw op te bulken vanaf laten we zeggen 95 kg naar 105-110.

Het is een hele geleidelijke cycle tot nog toe geweest, bijna geen sides tot nu toe, enfin die ik voelen of zien kan. één keer in week 6 heb ik mijn bloeddruk laten opmeten na explosieve training (dag 4 van mijn vier trainingsdagen per week) en die was wel extreem hoog op dat moment. Kan training zijn toen ook, maar toch indicatie dat onderhuids ook vanalles gebeurt wa je zo niet echt merkt.

Ik ben na aan het denken om volgende keer ook dianabol in te nemen om de boel nog wat te versnellen in die zin, dat de extra volumisatie die optreedt met diana (lees vochtopname) volgens mij de spieren nog meer stimuleert om aan proteinesynthese te doen. Vandaar ook de creatine nu nog even tijdens de laatste weken van mijn cycle.

Ik heb resultaat geboekt met test en boldone en ik voel me er goed mee, dus ik verwacht niet dat ik eigenlijk nog super geneigd ben andere bollen uit te testen op mezelf. Deze werken en na afronding een go eie 5 kg droge spiermassa bijgekweekt te hebben, ben ik wel tevreden...

Dus een aanrader...

Hele mooie post met een heel goed en mooi resultaat tot nu toe.
    Stijging van bf is bijna niet te voorkomen met test. Omdat zowel je gewichtstoename als je bf stijging geleidelijk aan gingen denk ik dat die 95kg met een bf van 10% straks makkelijk moet kunnen. Denk dat rond de 104kg gaat zitten na die 10 weken. Met een beetje mazzel wordt het 100kg met een bf van 10%..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

leuk verslag
      is helemaal goed gegaan dus. toch nog elke week wat aankomen.
      tip: koop zo'n bloeddruk meter. 30 euro ofzo heb je er al een. en die zijn echt goed. kan je paar keer per dag kijken. doe ik ook.

affijn... succes verder. en met de nakuur.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Dec. 14 2003,14:10)]tip: koop zo'n bloeddruk meter. 30 euro ofzo heb je er al een. en die zijn echt goed. kan je paar keer per dag kijken. doe ik ook.
        Shannasse heeft er ook één en heb me vandaag laten overhalen om het eens te proberen. Je krijgt je bovendruk, onderdruk en je hartslag te zien op zo`n ding. Werkt prima.

Greets...

Comment

Zeker een mooie post BLC!  

Ik snap wel dat je zegt het jammer te vinden dat je bf weer wat gestegen is hoor maar dat is zoals gezegd onvermijdelijk.
          Zou me als ik jou was concentreren op het verschil tussen eind juni en nu...
          Ruim 4 kilo winst en je bf is 3% lager, dat zijn echt een hoop spieren hoor!  

En daar kan nog best wat bijkomen, lijkt me dus alles bij elkaar een zeer mooi resultaat.  

Comment

Jullie hebben gelijk.
            Ik kan die van mijn neef in de fitness steeds gebruiken, maar ja wa kan het me helpen? hehe. Ik heb hoge boven en onderdruk daarop en geen klein beetje... Naar de dokter gaan, ehhe...

Ik weet dat het zo is en het zal wel normaliseren na de kuur...

Maar het is wel handig te weten, of misschien juist niet...

Comment

Zo'n hartslag meter is inderdaad erg handig>ik heb het voordeel dat we er een op me werk hebben dus scheelt me weer 30 euro . Alleen je hartslag verschilt ook met de minuut over het algemeen heb ik 115 over 72 maar op de operatiebank 1 min voor narcose zat ik op180 over 120! tikkeltje te hoog haha
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

fok. das goeie bloeddruk. ik altijd op 140-145 en onder altijd onder de 80. dus onder wel goed. (ook het belangrijkste).
                nu ff voor de lol: 135  71  hart: 91 per minuut.
                hm. das redelijk toch.

1 ding is wel erg belangrijk: je moet je pols ter hoogte van je hart houden. als je hem (overdreven) boven je hoofd houdt, heb je onderdruk en als jem neer laat hangen veel hogere druk.

@black cool rain: wat je eraan kan doen? rustig aan doen en lecithine nemen. (bijvoorbeeld)

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hoe is het nu met je bloeddruk?

Greets...

Comment

Vandaag laatste injecties en dan is het over en begint nakuur.

Zal hem laten meten een drietal weken in nakuur...

Nakuur is... 20 mg nolvadex/dag gedurende zes weken
                    en na drie weken 5000IU HCG week 3
                    2500IU HCG vijf dagen later
                    2500IU HCG vijf dagen later

GIsteren foto's genomen en ik mot zeggen er is een merkbaar verschil ten opzichte van voor de kuur, wel 10 kg in mijn boekje (zit ook vet bij natuurlijk hehe). Ben nog na aan het denken om ze te posten, als dat de volgende vraag is...

Comment

ik zou zeggen posten die foto's van voor en na de kuur
                      stil growing

Comment

Ligt die stijging van je b.f. ook niet een beetje aan vocht vasthouden?? met een beetje geluk verlies je dat in de nakuur en hou je een lager b.f. over
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben benieuwd naar de foto's, zou leuk zijn om te zien hoeveel 'beter' het er uit ziet na de kuur.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Helemaal aan jou maar van mij mag je ze plaatsen

Greets...

Comment

We zijn nu in week drie aanbeland van mijn nakuur. De eerste 2 HCG's zijn gezet 5000IU in totaal en ik ben toen ook begonnen met 20 mg nolvadex per dag erbij.

Laatste test injectie was op 23 december en momenteel zit gewicht nog net op 101 kg.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn calorie-intake hooghou. De musculariteit is nog steeds hetzelfde, maar mijn middensectie begint opnieuw uit te zetten. Het is vooral vervelend qua broeken, want op dit moment spant dus alles.

Ik heb nog Clenbuterol ook achter de hand en zou ook graag hiermee beginnen om de vetopbouw weg te werken. Laten we stellen dat ik terug wil afzakken naar een leanere 95kg versie van mezelf, waarna ik met een nieuwe kuur wil stijgen naar 105-110.

Ik begin dus vanaf volgende week terug met mijn dagelijks loopregime op nuchtere maag tesamen met de clen. Maar hoe moet ik deze weer inpakken? Je hoort schema's van 2 weeks on, 2weeks off. de andere zeggen 2dagen on/1 dag off, ...

Ik heb de GEneric supplement Clen van 0.08mcg tabs. Hoeveel juist?

Alvast bedankt bros...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X