Na de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na de kuur

hey allemaal
    ik ben musculus en train al 7 jaar.
    altijd naturel getraind tot juni 2003,toen heb ik mijn eerste kuurtje gepakt(6weken,1x sustanon 250 per week en 1x deca250ML per week)ik ben daar 8kg van aangekomen.
    nu 5maanden later weeg ik terug evenveel als voor de kuur.
    ben wel iets sterker geworden.ik heb de laatste 2 maanden geen eetlust meer en pezen en spieren doen pijn(ik kan niet meer doortrainen van wege pijn).
    zijn dit nu de symptonen van de terugval na een kuur?
    ik dacht dat ik een licht kuurtje genomen had en dat de terugval wel zou meevallen.
    no thumbnail yet

Kuurtje opzich was zeker niks mis mee. Heb je ook een nakuur gedaan en zoja met wat?

Belangrijk is om vooral na je kuur goed te blijven eten en je training niet ineens drastisch te wijzigen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb geen nakuur gedaan.ben na de kuur goed op mijn eten blijven letten en dat ging de eerste maanden goed .
      nu kan ik echter niet goed meer eten,heb niet veel eetlust meer.ik heb jaren goed op mijn eten gelet en dagelijks 7 tot 8 maaltijden verorberd. ik weet wel wat ik allemaal moet doen(ben zeer goed geinformeerd) ook wat betreft het trainen zelf. een nakuur is alleen maar uitstel van verlies van massa.
      ik dacht gewoon dat ne terugval na een kuur ongeveer 2maanden na het eindigen van de kuur begint en niet 5maanden later.als ge niet goed en genoeg eten binnenwerkt ga je onverbittelijk achteruit(heb ik nu zelf ondervonden)
      no thumbnail yet

Comment

Wat betreft AS ben je minder goed geinformeerd als je denkt ben ik bang. Een nakuur is zeker geen uitstel van verlies van massa..

Een nakuur is om je eigen test-productie weer opgang te helpen omdat deze tijdens de kuur plat ligt. De gevolgen die je kunt ondervinden van niet goed nakuren zijn o.a. de dingen die jij beschrijft.

Kan alles zijn van verminderde tot geen zin in sex, trainen, eten e.d.

Greets...

Comment

het zijn precies de symptomen van NIET nakuren. zo goed ben je dus geinformeerd.

doordat je de eerste tijd na je kuur nog stoffen in je lichaam hebt wil het nog wel, maar op gegeven moment ligt je eigen test. prod. nog stil EN zijn de stoffen uitgewerkt. en dan heb je idd geen eetlust meer en voel je je drek.

de echte groten doen ook aan nakuren. maar jij weet het al beter met / voor je eerste?

ik zal je 1 hele goeie tip geven: begin nu meteen aan een nakuur. zou nolvadex nemen, omdat clomid je nu alleen maar meer depri zal maken.

succes
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mercie he mannen voor jullie uitleg ,nu weet ik tenminste dat het daar aan ligt. in ieder geval ik geef het trainen niet op,ik ben verslaaft aan het ijzer(nu even wat minder)
            no thumbnail yet

Comment

Volg wel het advies van Bruce op en neem alsnog nolvadex.
              Eerste week 40mg per dag daarna 2 weken 20mg per dag.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 14 2003,22:22)]Volg wel het advies van Bruce op en neem alsnog nolvadex.
                Eerste week 40mg per dag daarna 2 weken 20mg per dag.

Greets...
                anders kan het zo een half jaar tot een jaar en missch. wel langer aanhouden. dat is echt niet leuk en waarsch. ben je dan nog minder dan voor je kuur.

Comment

Ja maar de pijn in pezen en spieren komt niet door het niet na kuren...en 5 manden later de terugval van de kuur..??
                  Ik weet het niet zo zeker dat dit door het niet nakuren komt..
                  De Meneer Pastoor

Comment

meneer de pastoor: ik wel!!  ik merk namelijk ook pas 4 maanden na mn kuur dat ik wat terugval. (de terugval dieje altijd hebt) en niet binnen paar weken.

pijn in spieren en pezen is omdat het herstel minder is en de belasting wel groot. (denk hierbij aan de deca. dat blijft erg lang in je systeem)

Comment

Lijkt me stug dat je pijn in je spieren en pezen krijcht doordat je niet nakuurt.Wel kan het wezen dat je herstel achteruit gaat,waardoor je sneller vermoeit raakt en de spierpijn langer aan houd.
                      Maar zoals deze jongen het beschrijft kan hij beter even naar de dokter gaan.
                      oldpride.nl

Comment

zeker wel.
                        je eigen test. level is nog plat.
                        toch train je zwaar. alles wordt dus overbelast. je verzuurt, je gewrichten gaan pijn doen.
                        het is pas weg als je eigen test. level weer op gang is en je niet teveel overtraint.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X