nummer 1: winny,test-e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tjah maar moet ik dan iedere willekeurige buffel in de sport school gaan aanspreken of ze iemand kennen die 1 van die merken verkoopt?? ten 1ste ken ik die mensen dan totaal niet en ten 2e als ik dan genaaid word is het nooit meer te achterhalen.

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
      dat snap ik natuurlijk ook wel, maar die jongen heeft al weet ik veel hoelang spullen van pro chem labs en hij heeft nooit gezeik gehad met mensen. heb hier trouwens ook wel positieve dingen gelezen :
      pro chem lab testenate 300 - UK-Muscle Body Building Community - Bodybuilding Forum
      probleem is vaak dat er meestal 1 vial bij zit wat echt kan zijn

en die andere vial's zijn nep, dus ze reageren wel op de echte

maar op die neppert's reageren ze niet

en dan hebben ze het niet in de gaten dat de rest dus nep is

dus ze kunnen zeggen ja ik ga er goed ja op die ene wat echt is ja

terwijl die andere allemaal nep zijn

ik kan dat merk verder ook niet

heeft hij geen andere merken
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tjah maar moet ik dan iedere willekeurige buffel in de sport school gaan aanspreken of ze iemand kennen die 1 van die merken verkoopt?? ten 1ste ken ik die mensen dan totaal niet en ten 2e als ik dan genaaid word is het nooit meer te achterhalen.
        als je er al een tijdje traind en je weet dat iemand gebruikt

kan je hem gerust vragen tog

Comment

ik zal vanavond denk ik wel weer wat van hem horen dus dan laat ik het wel weten. ohhh heb er echt zin in

Comment

ow heb net te horen gekregen dat het van het merk bio chem is!!??

Comment

Weer wat anders?

Als het allemaal zo rommelig ging dan liet ik em al gelijk stikken in zen rotzooi.
              Het is geen suplementje.. deze shit veranderd je leven voor >>>>ALTIJD<<<<. Dus als je ook maar voor 1% aarzeld moet je het niet doen.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

had van iemand anders gehoord dat hij pro chem labs had maar heb hem nu zelf gesproken en hoorde dat hij nu bio chem heeft

Comment

had van iemand anders gehoord dat hij pro chem labs had maar heb hem nu zelf gesproken en hoorde dat hij nu bio chem heeft
                  ik kan dat merk verder niet

gebruikt hij het zelf ook je dealer

als ik jou was zou ik mooi om je heen kijken voor een ander

je kan iemand best vragen op je sportschool iedereen wil wel wat bij verdiennen

als ze wat kunnen verkopen doen ze dat heus wel

en dan vraag je gelijk om golden gear of epl of hg merken

zit je gelijk goed gg en epl is goedkoper dan hg weet je het vast ff

succes met zoeken

Comment

hij neemt het zelf ook en is er zelf zeer tevreden ofver...

Comment

heb is op internet zitten zoeken en kom dan zulke dingen tegen:
                      xxxxxxxxxxxxx
                      zoiets lijkt me niet echt betrouwbaar ofwel?? (ze zeggen wel golden gear spullen aan te bieden)
                      Last edited by GeneralIx; 05-11-2009, 15:00.

Comment

heb is op internet zitten zoeken en kom dan zulke dingen tegen:
                        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                        zoiets lijkt me niet echt betrouwbaar ofwel?? (ze zeggen wel golden gear spullen aan te bieden)
                        als je die gene goed kon zou je het kunnen kopen

maar je kent die lui niet eens, weet jij veel wat voor lui hier achter zitten

vraag nou eens aan lui bij je op de sportschool waarvan jij weet dat die gebruiken

en je mag niet prijslijsten open baar posten hier
                        Last edited by GeneralIx; 05-11-2009, 15:00.

Comment

nu heb ik nog even een vraagje over de winstrol. potje bestaat uit 100 stuks van 10 mg per stuk, oftewel een totaal van 1000mg. als ik 4 weken 40 mg wil pakken kom ik uit op 1120 mg (oftewel zou ik voor die paar dagen een extra potje moeten aanschaffen:S) nu kan ik of 3,57 weken 40 mg per dag pakken (1000:40:7=3,57) of ik kan 4,76 weken 30 mg per dag pakken (1000:30:7=4,76) ?

Comment

nu heb ik nog even een vraagje over de winstrol. potje bestaat uit 100 stuks van 10 mg per stuk, oftewel een totaal van 1000mg. als ik 4 weken 40 mg wil pakken kom ik uit op 1120 mg (oftewel zou ik voor die paar dagen een extra potje moeten aanschaffen:S) nu kan ik of 3,57 weken 40 mg per dag pakken (1000:40:7=3,57) of ik kan 4,76 weken 30 mg per dag pakken (1000:30:7=4,76) ?
                            ga je tog de laaste week op 30 mg zitten pak je net geen 7 dagen mee

maar 5 dagen maar die laaste 2 dagen die doen het hem er echt niet om

Comment

of andersom dat ik laag begin en hoog eindig? (maakt dat verschil?)

Comment

of andersom dat ik laag begin en hoog eindig? (maakt dat verschil?)
                                nee maakt weinig verschil

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X