nummer 1: winny,test-e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey marc ga je logje volgen ben zeer benieuwt wat je gains gaan worde.
    Wanneer ga je beginne?
    heel veel suc6!
    Mind is everything.

Comment

zoals ik al eerder had vermeld wil ik of halverwege januari (mocht het goed te combineren zijn met mijn stage) en anders halverwege februari beginnen. Leuk dat er mensen interesse in tonen

Comment

Nu toch me goldengear toevallig gevonden nu heeft die gene ook extreme power labs maar welke raden jullie beter aan?

Ook heb ik misschien een kleine wijziging om er nog iets meer uit te halen: i.p.v. winstrol tabs, anavar tabs?

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
          Nu toch me goldengear toevallig gevonden nu heeft die gene ook extreme power labs maar welke raden jullie beter aan?

Ook heb ik misschien een kleine wijziging om er nog iets meer uit te halen: i.p.v. winstrol tabs, anavar tabs?
          GG en EPL zijn beiden goed.

Anavar prefereer ik boven winstrol. De werking is vrij gelijk, echter bij anavar heb je minder bijwerkingen.
          Anderen hebben weer een betere ervaring met winstrol, tis dus puur persoonlijk.

Comment

bijna zover, ik start of begin of eind februari (moet even kijken wat het beste uit komt). Jullie horen het wel wanneer het zover is en ik zal zeker even wat fototjes maken

Comment

Ben je al uit de twijfel Winny-Var?

Comment

ik probeer gewoon de winny kan altijd nog een keer var proberen

Comment

ik probeer gewoon de winny kan altijd nog een keer var proberen
                  Zolang het maar jouw eigen keuze is, en niet van de leverancier... Natuurlijk kun je dat uitproberen.. Zal niet je laatste keer zijn, n kuurtje.. Nu nog starten heej, enne zelf doen hehehehehe.... Zal je topic volgen...

Comment

ik koop het 1 van deze weken maar ben bang dat ik dan meteen al begin want ik heb er zo'n zin in

Comment

ik koop het 1 van deze weken maar ben bang dat ik dan meteen al begin want ik heb er zo'n zin in
                      Als je alles op orde hebt... Waarom niet? Gewoon direct starten... In de kast doet het niets voor je hoor

Comment

ja maar probleem is dat als ik aant kuren ben ik vol op aant eten ben... en nu is het een beetje wisselvallig door me stage... ben alleen wel een beetje aan het twijfelen om de winny niet aan het einde van de kuur te pakken i.p.v. week 1 t/m 4. Want ik heb laatst mijn vet percentage gemeten en kwam op 8,8 % uit. als ik dan eerst testo pak en dan aan het einde van me kuur winny kom ik lijkt me ook harder uit me kuur ofniet?? Hoe zou dan mijn schema eruit komen te zien?? week 1t/m10 test en week 7t/m10 winny?? of moet het dan echt na je kuur? En hoe zit het dan met je na kuur als ik het zo zou willen doen?

Comment

ja maar probleem is dat als ik aant kuren ben ik vol op aant eten ben... en nu is het een beetje wisselvallig door me stage... ben alleen wel een beetje aan het twijfelen om de winny niet aan het einde van de kuur te pakken i.p.v. week 1 t/m 4. Want ik heb laatst mijn vet percentage gemeten en kwam op 8,8 % uit. als ik dan eerst testo pak en dan aan het einde van me kuur winny kom ik lijkt me ook harder uit me kuur ofniet?? Hoe zou dan mijn schema eruit komen te zien?? week 1t/m10 test en week 7t/m10 winny?? of moet het dan echt na je kuur? En hoe zit het dan met je na kuur als ik het zo zou willen doen?
                          Je gaat het nu n beetje door elkaar haspelen Marc... De winstrol was je kickstart toch? Dat neem je aan het begin van je kuur.. Omdat je anders misschien 5-6 weken zit te wachten tot je test goed inkickt... Harder, droger dat doet winstrol... Luister Marc, als je niet echt tijd/ plaats/ voeding/ rust/ training helemaal op orde hebt.. En daar lijkt het nu wel op vw je stage, zou ik er helemaal nog niet aan beginnen... Wacht beter tot het beter uitkomt.. Dit loopt uit op n teleurstelling waarschijnlijk... Maak je stage af en kijk nog eens, of het uitkomt. Zo ja, begin dan pas met kuren.............

Comment

begin feb ben ik klaar met stage en ik wil halverwege feb beginnen... ik weet dat ik winny als kickstart wilde maar weet ook dat ik dan misschien te droog word en misschien scheuren krijg ofzo als ik dan te hard ga groeien... daarom zat ik misschien te denken om eerst test te doen en dan winny erachter aan...

Comment

Scheuren van groeien met winstrol? Dat zal niet hoor, wat er aan komt is spijkerharde spiermassa... Geen vet, vocht.. Jij kunt gerust zijn hoor.. 4-5 kilo echte spier zal je niet zomaar van uitscheuren (striae).. Winstrol hoeft je niet te droog te maken, dat doe je zelf met je voeding.... Ik weet niet wat jij onder droog verstaat, maar wat je zegt klinkt als uitdroging... Droog is bijna geen onderhuids vet of vocht.. Heeft niets met droge huid te maken hoor..... Want zo lees ik nu wat jij zegt...

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                Ik beoordeel niet of je wel of niet moet gaan kuren, iedereen mag die keuze voor zichzelf maken. Ga ervan uit dat je voeding en training in orde zijn.

Ik zou de kuur als volgt doen:
                                week 1-4 40 mg winny ed
                                week 1-10 250 mg test-e ew
                                10 dagen na laatste injectie beginnen met nolva, 1 week op 40 en 1 week op 20 ed.
                                Hemaal mee eens 500mg was voor mij ook te veel de eerste keer

Originally posted by Knulletje View Post
                                Scheuren van groeien met winstrol? Dat zal niet hoor, wat er aan komt is spijkerharde spiermassa... Geen vet, vocht.. Jij kunt gerust zijn hoor.. 4-5 kilo echte spier zal je niet zomaar van uitscheuren (striae).. Winstrol hoeft je niet te droog te maken, dat doe je zelf met je voeding.... Ik weet niet wat jij onder droog verstaat, maar wat je zegt klinkt als uitdroging... Droog is bijna geen onderhuids vet of vocht.. Heeft niets met droge huid te maken hoor..... Want zo lees ik nu wat jij zegt...
                                Het lekkere gevoel van winny is dat de spieren stroef aan gaan voelen als ze zwaar zijn opgepomt net of er continu spannign op staat dat is mijn ervaring. En de hoge krachtwinst ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X