Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    @ Skitzo
    Andersom. Prolactine verhoogt de gevoeligheid voor oestrogeen, maar zonder oestrogeen doet prolactine niets.
    Maar wanneer je kuurt heb je toch ook een grote hoeveelheid oestrogeen in je lichaam?

Comment

• Normaal gesproken wel ja. Hangt er ook van af wat je gebruikt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Normaal gesproken wel ja. Hangt er ook van af wat je gebruikt.
        Na 2 kuren dianabol only en 1 kuur d-bol/test/deca kan ik zeggen dat ik niet overgevoelig ben voor oestrogeen en dus ook niet snel jeukerige tepels zal krijgen wat kan uitmonden in gyno.
        Maar ik neem gewoon geen risico en zal er dus altijd zo goed mogelijk voor proberen te zorgen om mezelf in te dekken voor eventuele kans tot het krijgen van gyno-problemen.
        Daarom ook pramipexole, wat ik zelf niet wist maar door know how van iemand die nogal veel weet over dat soort dingen () ben ik gaan zoeken en lezen. Had meerdere opties maar prami is het dus geworden.

Comment

• [quote=Snuff-Sann;612475]Thnx Snip, ben ook wel blij weer even bij mijn ouders en kinderen te zijn.
          En over de BOR, denk dat jij ietsjes meer spiermassa dan mij bezit mate, maar we praten wel verder als ik ook al 6 jaar aan het kuren ben, hehehe.

Maar ik train al effe enkel op onderhoud ze bro, door mijn werk- gezin - ouderdom zal ik niet meer echt veel gainen en heb er ook de drive niet meer voor,2x per week, soms eens 3x is meer dan voldoende voor mij.

Grtz
          stil growing

Comment

• [quote=snipke;613216]
            Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Thnx Snip, ben ook wel blij weer even bij mijn ouders en kinderen te zijn.
            En over de BOR, denk dat jij ietsjes meer spiermassa dan mij bezit mate, maar we praten wel verder als ik ook al 6 jaar aan het kuren ben, hehehe.

Maar ik train al effe enkel op onderhoud ze bro, door mijn werk- gezin - ouderdom zal ik niet meer echt veel gainen en heb er ook de drive niet meer voor,2x per week, soms eens 3x is meer dan voldoende voor mij.

Grtz
            Ouderdom?
            Zo oud ben je toch nog niet zeker?

Zie je wel, 37, kom op man u bent nog een jonge vent. Er zijn nog zoveel mogelijkheden.
            Ikzelf ben 41, nou ik ga vol overtuiging en vertrouwen verder.
            En dat kan u ook hoor, Snip.
            Last edited by Snuff-Sann; 28-12-2009, 20:44.

Comment

• [quote=Snuff-Sann;613226]
              Originally posted by snipke View Post

Ouderdom?
              Zo oud ben je toch nog niet zeker?

Zie je wel, 37, kom op man u bent nog een jonge vent. Er zijn nog zoveel mogelijkheden.
              Ikzelf ben 41, nou ik ga vol overtuiging en vertrouwen verder.
              En dat kan u ook hoor, Snip.
              Ben ook 41 ze bro, heb nooit mijn geboortejaar hier aangepast

Maar heb ook een drukke job en 5 kids en daardoor soms de moed niet meer om te trainen s avonds, heb ook slaapapneu waardoor ik niet echt goed recupereer.En de as, die wilt mijn lichaam precies niet meer aannemen zoals vroeger, effe geleden winny tabs nog eens geprobeerd maar achter 4 weken moest ik al stoppen, veel teveel kwaaltjes

Grtz
              stil growing

Comment

• [quote=snipke;613233]

Ben ook 41 ze bro, heb nooit mijn geboortejaar hier aangepast

Maar heb ook een drukke job en 5 kids en daardoor soms de moed niet meer om te trainen s avonds, heb ook slaapapneu waardoor ik niet echt goed recupereer.En de as, die wilt mijn lichaam precies niet meer aannemen zoals vroeger, effe geleden winny tabs nog eens geprobeerd maar achter 4 weken moest ik al stoppen, veel teveel kwaaltjes

Grtz
                Ow allright, we zijn van dezelfde generatie, cool.
                5 kinderen? Ja, dat is inderdaad een erg drukke bedoeling.
                Denk je dat je je kwaaltjes allen aan AS te danken hebt?

Comment

• [quote=Snuff-Sann;613235]
                  Originally posted by snipke View Post
                  Ow allright, we zijn van dezelfde generatie, cool.
                  5 kinderen? Ja, dat is inderdaad een erg drukke bedoeling.
                  Denk je dat je je kwaaltjes allen aan AS te danken hebt?
                  Nee dat denk ik niet, mijn lichaam reageerd anders op as dan 5 jaar terug. T is zoals een drugs gebruiker denk ik die al effe gestopt is en dan terug begint, die zijn lichaam gaat ook anders reageren als hij terug iets neemt. Kan er anders geen uitleg aan geven. Zou ook graag terug 95-97 kilo wegen maar denk niet dat het nog haalbaar is, tenslotte moet je dan een beetje egoistisch leven, en dat gaat moeilijk met een gezin. Vroeger had ik die discipline maar nu precies niet meer, weet niet hoe het komt. Telkens als ik dan getraind heb voel ik me wel super, en dan heb ik weer goede moed om erin te vliegen, maar om de een of andere reden kan ik het niet opbrengen, teveel en te lang getraind denk ik, vroeger te intensief mee bezig geweest en ik weet hoe je moet afzien om iets te bereiken

Grtz
                  stil growing

Comment

• Ga je voor het eerst aan de tren?

dis [ Pramipexole] totaal nieuw voor mij wordt ff opzoeken wat het is en doet
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

• [quote=snipke;613243]

Nee dat denk ik niet, mijn lichaam reageerd anders op as dan 5 jaar terug. T is zoals een drugs gebruiker denk ik die al effe gestopt is en dan terug begint, die zijn lichaam gaat ook anders reageren als hij terug iets neemt. Kan er anders geen uitleg aan geven. Zou ook graag terug 95-97 kilo wegen maar denk niet dat het nog haalbaar is, tenslotte moet je dan een beetje egoistisch leven, en dat gaat moeilijk met een gezin. Vroeger had ik die discipline maar nu precies niet meer, weet niet hoe het komt. Telkens als ik dan getraind heb voel ik me wel super, en dan heb ik weer goede moed om erin te vliegen, maar om de een of andere reden kan ik het niet opbrengen, teveel en te lang getraind denk ik, vroeger te intensief mee bezig geweest en ik weet hoe je moet afzien om iets te bereiken

Grtz
                      Ik kan me dat heel goed voorstellen.
                      Om te groeien moet je vaak in het negatieve trainen wil je wat bereiken en dat is zwaar, vooral wanneer je vaak op de sportschool te vinden bent. Ik ben nu een jaar vol overgave bezig en af en toe heb ik weleens zoiets van oh man, dit ga ik niet volhouden maar daar zet ik me iedere keer weer overheen omdat de drang om te overwinnen en te slagen veel en veel groter is. Maarja, ik ben dan ook nog geen 6 jaar volop bezig en heb ook een minder druk bestaan. Ook start ik over een paar dagen met mijn tweede kuur dus dat is ook nog maar een beginnetje.
                      Maar je moet ook kijken naar wat je hebt bereikt Snip.
                      30 kilo in 6 jaar is zeer respectabel, ikzelf zou er voor tekenen.
                      En geef nooit op met je dromen te verwezenlijken, 41 is zeer zeker geen oude leeftijd, misschien moet je op dit moment op een laag pitje verder maar ik weet zeker dat je je doel met je sociale leven kunt combineren en voor je het weet kom je op een punt aan dat alles weer positief is en meezit.

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                        Ga je voor het eerst aan de tren?

dis [ Pramipexole] totaal nieuw voor mij wordt ff opzoeken wat het is en doet
                        Yep, voor het eerst.
                        En nu ga je mij waarschijnlijk adviseren om eerst met de korte ester te starten?
                        Is misschien verstandiger maar ik ga ervan uit dat de bijwerkingen niet al te groot zullen zijn en dus makkelijk voor mij te dragen.

Ja, pramipexole oftewel prami, mensen met Parkinson gebruiken het maar is ook zeer goed om prolactine mee te onderdrukken.
                        Je moet eerst met een lage dosering starten omdat je lichaam eran moet wennen anders krijg je te maken met bijwerkingen zoals niet kunnen slapen en misselijkheid.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Yep, voor het eerst.En nu ga je mij waarschijnlijk adviseren om eerst met de korte ester te starten? Is misschien verstandiger maar ik ga ervan uit dat de bijwerkingen niet al te groot zullen zijn en dus makkelijk voor mij te dragen.
                          Neeuh je moet doen waar jij het lekkerst bij voelt. Ben benieuwd of je tren zal kunnen verdragen. Schijnt heftig te zijn

Ja, pramipexole oftewel prami, mensen met Parkinson gebruiken het maar is ook zeer goed om prolactine mee te onderdrukken.Je moet eerst met een lage dosering starten omdat je lichaam eran moet wennen anders krijg je te maken met bijwerkingen zoals niet kunnen slapen en misselijkheid.
                          Ok, kijk je beantwoord mn volgende vraag......kwam idd bij parkinson uit. Wist niet dat je het in kon zetten om prolactine mee te drukken.

Bijwerkingen zijn niet misselijk
                          Hallucinations (seeing, hearing, or feeling things that are not there) :S

Ga hier wat vaker langs wippen, ben benieuwd hoe je kuur zal verlopen. Suc6 igg
                          We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                            Neeuh je moet doen waar jij het lekkerst bij voelt. Ben benieuwd of je tren zal kunnen verdragen. Schijnt heftig te zijn

Ok, kijk je beantwoord mn volgende vraag......kwam idd bij parkinson uit. Wist niet dat je het in kon zetten om prolactine mee te drukken.

Bijwerkingen zijn niet misselijk
                            Hallucinations (seeing, hearing, or feeling things that are not there) :S

Ga hier wat vaker langs wippen, ben benieuwd hoe je kuur zal verlopen. Suc6 igg
                            Thnx matey, hm, hallucinaties, das nieuw voor mij.
                            Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aanmoet, ik bedoel je link.
                            Last edited by Snuff-Sann; 28-12-2009, 21:53.

Comment

• Lijkt mij a relaxt

We like it

Comment

• An Introduction to Side Effects of Pramipexole

As with any medicine, pramipexole dihydrochloride (Mirapex®) may cause side effects. However, not everyone who takes the drug will experience side effects. Many people tolerate it quite well. If side effects do occur, they are often minor and either require no treatment or are easily treated by you or your healthcare provider.

(This article covers many, but not all, of the possible side effects with pramipexole. Your healthcare provider can discuss a more complete list of pramipexole side effects with you.)

Serious Side Effects of Pramipexole

Some side effects with pramipexole are potentially serious and should be reported immediately to your healthcare provider. Although most of these side effects are rare, a few may be common. Serious side effects of pramipexole include but are not limited to:
                                • Hallucinations
                                • Falling asleep during the day, sometimes without warning
                                • Feelings of internal restless or jitteriness
                                • Strong, uncontrollable muscle contractions
                                • Any abnormal muscle movements
                                • Severe dizziness or fainting
                                • Muscle pain
                                • Any vision changes
                                • Difficult or painful breathing
                                • Problems with impulse control, such as gambling, hypersexuality, or binge eating (see Mirapex and Gambling)
                                • Signs of an allergic reaction, such as:
                                  • An unexplained rash
                                  • Hives
                                  • Itching
                                  • Swelling of the mouth or throat
                                  • Wheezing
                                  • Difficulty breathing.
                                Ik denk dat het allemaal nogal meevalt.
                                Tuurlijk is er een kans maar die is slechts klein.
                                Houd er ook rekening mee dat in het geval van bijwerkingen praten over een hoge dosis die ze bij Parkinson hanteren en niet de vrij kleine hoeveelheid die ik zal gebruiken.
                                Ik heb met een aantal kontakt gehad die het hebben gebruikt en slechts 1 zei dat hij last had van slapeloosheid maar vertelde er wel bij dat hij met een te hoge dosis begon. Een week later was alles oke. Geen van hen hebben ook maar iets gezegd over hallucinaties of wat voor een nare bijwerking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X