Originally posted by punani
View Post
Ik neem inderdaad een grote hoeveelheid, maar wel schoon.
Op dit moment doe ik niet echt veel, op training na, omdat ik op vakantie ben voor 2 weken in Holland, daar ik in Engeland woon.
Had mijn intake dus iets omlaag gegooid. Maar doordat ik veel relax nu krijg ik teveel binnen waardoor ik aankom.
Het schiet niet op om het nu nog meer te verlagen omdat ik over 3 dagen start met mijn nieuwe bulkkuur waar ik dus op 6500 aan calorieen ga zitten.
De reden voor deze hoeveelheid is omdat ik heb ervaren, tijdens mijn eerste bulkkuur, dat een intake van 5500 voor mij niet voldoende was. Zelfs als ik niet in een kuur zit en ik nuttig 5500 kcal kom ik niet aan, maar dan wel wanneer ik mijn dagelijkse ding doe, dus trainen, werk en alles erom heen. Vandaar 6500 kcal.
In mijn eerste kuur nam mijn BF af, wat op zich goed is en had een gain van 8 kilo waar ik er 4 van ben verloren.
Maar ik zou nu graag alles uit mijn tweede kuur willen halen omdat ik denk dat wanneer ik mijn intake opschroef ik een grotere gain ga pakken. Oke, misschien met wat vet maar dat wil ik erbij nemen daar ik na deze kuur ga cutten.
Hier mijn voedingsschema, dit is wat ik dagelijks binnenkrijg.
Comment