Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat voor nauur ga jij pakken verder en zet je er hcg bij ?
Ik ga zelf een nieuw nakuurtje proberen die het hertsel beter moet bevorderen dan alleen nolvadex.
In een cap zit 20mg nolvadex en 20mg aromasin.
Wat voor nauur ga jij pakken verder en zet je er hcg bij ?
Ik ga zelf een nieuw nakuurtje proberen die het hertsel beter moet bevorderen dan alleen nolvadex.
In een cap zit 20mg nolvadex en 20mg aromasin.
Dat ga ik dus ook doen, 20mg Tamo en 20mg A-sin voor 4 weken, dan nog een 5e week 10mg Tamo, dit ivm de kans dat na beeindiging van de aromasin het oestrogeen gehalte in je lichaam kan stijgen.
geen kuurtjes hoor hou het wel bij een sportschool en wat shakes en een beetje aankomen dan maar daar blijft het wel bij
Roep dat maar niet te hard!
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Voor ik mijn stats ga vermelden eerst nog even wat over mijn kuur.
Heb nu twee veranderingen waargenomen.
De eerste is wel lekker want krijg nu een vreselijke pomp wanneer ik aan het trainen ben. Mijn rug en biceps waren aan de beurt vandaag maar werkelijk heel mijn bovenlijf had een enorme pomp, op zich niet verkeerd.
De tweede verandering is dat ik de afgelopen twee dagen merk dat mijn eetlust minder is in de morgen. Dit is een van de bijwerkingen van de pramipexole. Tis gelukkig alleen maar smorgens en verdwijnt na een aantal uur weer. Blijf echter gewoon dooreten want ben te gedisciplineerd en gefocused om door mindere eetlust mijn kuur in gevaar te brengen.
Nu maar hopen dat het niet erger gaat worden daar ik vanaf vanavond mijn dosis moet gaan verhogen.
Weet dat ik aan het aankomen ben, morgenochtend mijn volgende progressie statistieken en dan maar even kijken wat ik al heb gegaint.
Afijn, hier mijn stats van vandaag:
Back:
Cable Close Grip Pulldown 5x10:
30x30 kg
65, 70, 75, 80, 85x7reps kg
Cable Rear Pulldown 4x10:
65, 70, 75x6reps, 80x4reps kg
Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
50, 55, 60, 65 kg
Cable Seated Row Close Grip 4x10:
100, 110, 120,140x6reps kg
Dumbbell Shrugs 4x10:
32, 32, 32, 32 kg (each hand)
Biceps:
Curlbar Curl 4x10:
35, 40, 45x6reps, 50x3reps kg
Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
10, 12,5, 15, 20x6reps kg
Standing Dumbbell Curl 4x10:
14, 14, 16x8reps, 18x4reps kg
Net als dinsdag had ik ook vandaag een probleem met mijn tweede spiergroep sessie.
Had me volledig gegeven tijdens de rug-sessie waardoor mijn biceps al aardig vermoeid waren toen ik aan mijn biceps-sessie begon.
Al met al ben ik weer niet ontevreden.
Laterzzzz.
Lekker getrained weer hoor.
Hoezo doe je eigenlijk zoveel kabelwerk bij rug?
Hm, das een goeie, weet ik eigenlijk niet, vind de oefeningen op zich wel zeer fijn. Heb de bor en lower back machine er eventjes uit gehaald.
Wilde de seated row weer terug en is de pulldown close grip een nieuwe voor mij, wel een hele lekkere.
Op dit moment hou ik het even zo, had vandaag echt het gevoel dat mijn rug goed is mishandeld hehehe.
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment