Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zijn jammer genoeg een aantal oefeningen die op mijn sportschool niet mogelijk zijn.
Chinnen, barbell rows en dumbbell rows zijn een mogelijkheid.
Dumbbell rows even uit mijn schema gehaald om weer eens wat anders uit te proberen.
Chinnen gaat er vanaf volgende week in.
Mogge.
Hier mijn wekelijkse stats.
Zou het eigenlijk elke maandagmorgen vermelden maar vind de zaterdagochtend gewoon wat gemakkelijker.
Allright, na bijna 6 dagen kuren is het als volgt:
Gewicht: 103,5kg
Taille: 97cm
Nek: 44cm
LV: 17,4%
Ik ben wat aangekomen en is mijn taille ook 1cm groter.
Dat maakt mjn LV nu 17,4%
Qua gezondheid alles goed.
Slaap nog steeds als een roos, voel me fit en heb geen noemenswaardige bijwerkingen.
Maandag mijn volgende shot en zal ik ook met de HCG beginnen.
Ik wil ff wat kwijt over HCG.
Ik word er af en toe zo kotsmisselijk van wanneer iemand beweert dat iets "onzinnig" is omdat men dat gehoord heeft maar verder niet kan onderbouwen.
Die gasten kunnen van mij echt aan het gas.
Daarom een kleine uitleg omtrent HCG.
In het mannelijk lichaam zorgt het LH-hormoon (luteïniserend hormoon) ervoor dat de testikels testosteron produceren. Hij geeft een signaal af naar de leydig-cellen die op hun beurt gestimuleerd worden binnenin de testikels om te produceren. HCG imiteert de werking van dat LH-hormoon.
Wanneer je kuurt zul je evoor zorgen dat de werking van het LH-hormoon wordt platgelegd, deze kan dan geen signaal meer doorgeven aan de leydig-cellen om te produceren.
HCG gebruik tijdens PCT is al achterhaald. Men boekt veel betere resultaten wanneer HCG tijdens de kuur wordt geadministrateerd.
Nu gaat het nog om de hoeveelheid toe te dienen HCG.
Uit onderzoek is gebleken dat wanneer men pas aan het eind van een kuur begint met toediening van HCG, je met een hoge dosis moet gaan starten wat de kans op totaal herstel kleiner maakt. Ook is de bijkomstigheid dan dat door de hoge dosis meer aromatie naar oestrogeen zal plaatsvinden, die je axis weer platlegt en de kans op gyno (tepelvorming) veel groter is.
Met andere woorden hoe hoger de dosis, deste groter de kans op gyno.
In real life werkt het LH-hormoon ook niet de ene dag overuren en de andere dag totaal niet. Nee, in het echt werkt het non-stop maar in een rustig tempo.
Daarom is de noodzaak dit zo goed mogelijk na te bootsen.
De meeste gebruikers hanteren een intake van 300-500 IU om de 3-5 dagen.
De reden hiervoor is puur om zo min mogelijk te zetten, sommigen zijn bang voor weefsel-littekens.
Persoonlijk vind ik dit overdreven, je kunt namelijk de HCG in elk plekje van je lichaam injecteren, zowel Sub-q als IM, met ander woorden zijn er genoeg spots om scar-tissue tegen te gaan.
Maar om nog dichter in de buurt te komen van LH-hormoon imitatie is toediening van 100 IU per dag.
Met slin-spuitjes, die een fiber naald hebben die slechts 12mm lang is, is dit natuurlijk een koud kunstje.
Met toediening van 100 IU per dag zorg je ervoor dat je testikels niet krimpen omdat er nog steeds wordt geproduceerd, in je gehele kuur. Ook zal in zeer korte tijd je hormonen-axis tijdens PCT weer snel volledig draaien.
Dit is zoveel beter dan je ballen laten krimpen en je LH-hormoon in een coma duwen.En dan later een hoge dosis HCG zetten om om het hormoon weer wakker te schudden? Nee, denk dat dat geen slimme zet is, maarja ieder voor zichzelf.
Hoop dat dit voor sommigen heeft geholpen voor een betere kijk op HCG.
Laterzzzz.
Wellicht dat Knulletje het beter kan onderbouwen. Maar elke dag HCG zetten heeft geen zin. 1x in de week heeft meer effect. Elke dag zetten wordt niet elke dag opgenomen. Zet je het nu wordt het pas over een aantal dagen effectief in het lichaam. Enige wat je met elke dag zetten doet is minder gains behalen uit de rest van je kuur.
Dus Tren heft het opeens op wat Rudi me uit had gelegd?
Wat doet Tren dan waardoor het lichaam opeens wel elke dag HCH kan benutten ipv 1x in de x dagen?
Dus Tren heft het opeens op wat Rudi me uit had gelegd?
Die is echt niet abuis.. Het is uitgerekend op jouw verbruik, en jouw spullen... HGH beschermd je ook al, daarom kun je langer kuren ook.. De HCG werkt minder als je HGH zet. Dus kun jij het beter wekelijks/of wanneer nodig in iets grotere hoeveelheden zetten... Is in niets meer te vergelijken.. Het hele verhaal word anders....Met HGH kun je ook grotere hoeveelheden gear zetten dan zonder, maar hoeft niet... Lastig uitleggen zo
Mogge.
Hier mijn wekelijkse stats.
Zou het eigenlijk elke maandagmorgen vermelden maar vind de zaterdagochtend gewoon wat gemakkelijker.
Allright, na bijna 6 dagen kuren is het als volgt:
Gewicht: 103,5kg
Taille: 97cm
Nek: 44cm
LV: 17,4%
Ik ben wat aangekomen en is mijn taille ook 1cm groter.
Dat maakt mjn LV nu 17,4%
Qua gezondheid alles goed.
Slaap nog steeds als een roos, voel me fit en heb geen noemenswaardige bijwerkingen.
Maandag mijn volgende shot en zal ik ook met de HCG beginnen.
Ik wil ff wat kwijt over HCG.
Ik word er af en toe zo kotsmisselijk van wanneer iemand beweert dat iets "onzinnig" is omdat men dat gehoord heeft maar verder niet kan onderbouwen.
Die gasten kunnen van mij echt aan het gas.
Daarom een kleine uitleg omtrent HCG.
In het mannelijk lichaam zorgt het LH-hormoon (luteïniserend hormoon) ervoor dat de testikels testosteron produceren. Hij geeft een signaal af naar de leydig-cellen die op hun beurt gestimuleerd worden binnenin de testikels om te produceren. HCG imiteert de werking van dat LH-hormoon.
Wanneer je kuurt zul je evoor zorgen dat de werking van het LH-hormoon wordt platgelegd, deze kan dan geen signaal meer doorgeven aan de leydig-cellen om te produceren.
HCG gebruik tijdens PCT is al achterhaald. Men boekt veel betere resultaten wanneer HCG tijdens de kuur wordt geadministrateerd.
Nu gaat het nog om de hoeveelheid toe te dienen HCG.
Uit onderzoek is gebleken dat wanneer men pas aan het eind van een kuur begint met toediening van HCG, je met een hoge dosis moet gaan starten wat de kans op totaal herstel kleiner maakt. Ook is de bijkomstigheid dan dat door de hoge dosis meer aromatie naar oestrogeen zal plaatsvinden, die je axis weer platlegt en de kans op gyno (tepelvorming) veel groter is.
Met andere woorden hoe hoger de dosis, deste groter de kans op gyno.
In real life werkt het LH-hormoon ook niet de ene dag overuren en de andere dag totaal niet. Nee, in het echt werkt het non-stop maar in een rustig tempo.
Daarom is de noodzaak dit zo goed mogelijk na te bootsen.
De meeste gebruikers hanteren een intake van 300-500 IU om de 3-5 dagen.
De reden hiervoor is puur om zo min mogelijk te zetten, sommigen zijn bang voor weefsel-littekens.
Persoonlijk vind ik dit overdreven, je kunt namelijk de HCG in elk plekje van je lichaam injecteren, zowel Sub-q als IM, met ander woorden zijn er genoeg spots om scar-tissue tegen te gaan.
Maar om nog dichter in de buurt te komen van LH-hormoon imitatie is toediening van 100 IU per dag.
Met slin-spuitjes, die een fiber naald hebben die slechts 12mm lang is, is dit natuurlijk een koud kunstje.
Met toediening van 100 IU per dag zorg je ervoor dat je testikels niet krimpen omdat er nog steeds wordt geproduceerd, in je gehele kuur. Ook zal in zeer korte tijd je hormonen-axis tijdens PCT weer snel volledig draaien.
Dit is zoveel beter dan je ballen laten krimpen en je LH-hormoon in een coma duwen.En dan later een hoge dosis HCG zetten om om het hormoon weer wakker te schudden? Nee, denk dat dat geen slimme zet is, maarja ieder voor zichzelf.
Hoop dat dit voor sommigen heeft geholpen voor een betere kijk op HCG.
Laterzzzz.
Eindelijk is iemand die meegaat in mijn gedacht over hcg, een tijdje geleden is er hier nog een discussie geweest met mij en general en nog andere mensen over het gebruik en nut van hcg. Ik ben general nog altijd mijn bloedresultaten daarover schuldig.
Ik zeg , in elke kuur hcg gebruiken, ik ga best voor 2 x in de week 500 te zetten. Het bespaart u een hoop gezever na de kuur.
Er zijn verschillende wandelpaden omtrent het gebruik van HCG.
De een doet het zus, de ander zo.
Ik wil het eens proberen met 100 IU per dag.
Elke dag gewoon een hele lage constante dosis.
Het zal misschien best wel te koste gaan van wat kuur-gain maar dat zal op elke manier van HCG toediening gebeuren.
Zoals Snipke ons al duidelijk maakt staat het als een paal boven water dat HCG een belangrijke schakel in een AS-kuur is.
HCG (Human Chorionic Gonadotropin): HCG is a replacement for your natural LH (luteinizing hormone). LH is what your body produces to tell your testicles to produce natural testosterone. LH levels drop when using AAS (HPTA suppression). Using HCG while on cycle prevents testicular shrinkage, speeding PCT when the time comes. Using Nolva while using HCG helps stop HCG from de-sensitizing your testicles to natural LH. In my opinion, any decent cycle/PCT should include HCG. It has been suggested to me that HCG can be used throughout a cycle at 500iu E4D, or in the last couple weeks of your cycle at a higher dose, like 1000iu EOD. This is done before PCT starts with Clomid, as it is no good to mix the two. Always include Nolva with your HCG, they work together well. My suggested doses are not concrete, and you should be careful not to overdose and desenstize your testicles to LH. HCG has an active life of about 3 days. Vitamin E is a booster, read the next one : Vitamin E: As Hooker pointed out to me, vitamin E increases the response to HCG. This may be useful in making the low doses of HCG we use more effective at growing back shrunken testicles. Doses can be generally 1000iu a day while using HCG.
HCG administration post-cycle is common practice among bodybuilders in the belief that it will aid the natural testosterone recovery, but this theory is unfounded and also counterproductive. The rapid rise in both testosterone, and thus oestrogen due to aromatisation, from the administration of HCG causes further inhibition of the HPTA (Hypothalamic/Pituitary/Testicular Axis - feedback loop discussed above); this actually worsens the recovery situation. HCG does not restore the natural testosterone production.
The typically observed dosing of 2000 to 5000IU every 4 to 5 days causes such an increase in oestrogen levels via aromatisation of the natural testosterone that this has been responsible for many cases of gynecomastia.
Sta er zelf ook bij hehehe.
Het grote stuk tekst is van een dokter.
Hij beweert zelfs dat bij meer dan 500 IU er al te veel aromatiseert naar oestrogeen. Ook vind hij het niet bezwaarlijk wanneer men dagelijks HCG zou toedienen, de hele kuur door.
De ander heeft ervaring in het injecteren van 250 IU om de dag. Volgens hem werkt het fantastisch.
Ik blijf bij mijn besluit, zal vanaf maandag 100 IU/d gaan injecteren.
Ben nog steeds met mijn research over HCG bezig.
Nu ben ik benieuwd of HCG spiergroei tijdens een kuur belemmert.
Heb een topic erover geopend op een andere forum-site.
Daar vertelt men dat het juist meewerkt aan massa-gain.
Vandaag wil ik daar dus meer over te weten komen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment