Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke View Post
    Vindt het een rare kuur, 14 weken test oke, 14 weken tren niet oke, en zeker niet de enanth versie . Als tweede kuur al naar de tren grijpen vindt ik ook gevaarlijk. Dbol en tren samen lijkt me ook niet gezond, maar daar heeft general al iets over gezegd.
    4 weekjes anavar daar ga je ook niet veel van merken denk ik. De vit E dat ken ik niet, ik gebruikte vroeger als eens regelmatig de vit b12 inject, en dat is super.

Ging jen iet aan de grp-6 of cjc 295 gaan

Grtz
    snipke
    Nou Snip, bedankt voor je optimisme en positiviteit.
    Je gebruikt 6 keer het woordje 'niet' in je korte verslag, altijd goed.
    Test en Tren hebben dezelfde lange ester, namelijk 2 weken, dus zou niet weten waarom ik Tren niet net als Test 14 weken zou kunnen doortrekken.
    Dit is niet echt mijn tweede kuur, maar mijn vierde of misschien wel vijfde, echter zie ik de 'only' kuurtjes niet als het echte werk. Misschien is de Tren heftig maar ik wil die gok wel wagen. Heb aan Tren-a gedacht maar zou m'n kont graag willen sparen en niet als speldenkussen willen gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel. Wist je dat de combinatie Test/Tren/D-bol een klassieker is? Voor het eventueel opspelen van een te hoog prolactine met als nare bijwerking borstweefselvorming zal ik distinex gaan gebruiken, eventueel ook een anti-oestrogeenmiddel bij de hand in geval van.
    4 Weken anavar op 50mg/d zal zeker een steentje bijdragen in mijn krachtgain en ook in het verminderen van mijn BF.
    Als laatste is uit onderzoek gebleken dat het nemen van een vrij hoge dosis vitamine E, dus niet B12, de werking van HCG enorm bevorderd.

Originally posted by Shredmaster View Post
    Succes met je kuur snuff.
    Thanx Shred, ik ga ook met deze kuur er het beste van maken.

Comment

Hoi Snuff,

Kan je lever in die 4 weken speling wel bijkomen als je al die andere middelen erbij gebruikt? Ik zou er toch heel voorzichtig mee zijn, laatste wat je wilt is litteken weefsel in je lever.

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar vind je log nu al interessant en ga hem zeker volgen.
      Heel veel succes ermee.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Hoi Snuff,

Kan je lever in die 4 weken speling wel bijkomen als je al die andere middelen erbij gebruikt? Ik zou er toch heel voorzichtig mee zijn, laatste wat je wilt is litteken weefsel in je lever.

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar vind je log nu al interessant en ga hem zeker volgen.
        Heel veel succes ermee.
        Hoi kerel, zoals ik al vermeldde laat ik een levertest doen na de 6 weken d-bol. Is alles oke dan volgt na 4 weken OFF de anavar, bij niet oke laat ik het voor wat het is.
        Cheers bro, gewoon lekker deze topic volgen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Hoi kerel, zoals ik al vermeldde laat ik een levertest doen na de 6 weken d-bol. Is alles oke dan volgt na 4 weken OFF de anavar, bij niet oke laat ik het voor wat het is.
          Cheers bro, gewoon lekker deze topic volgen.
          Beter lever test na de 4 weken OFF de D-bol. Toch?
          Of na de d-bol EN na de 4 weken OFF zelfs.
          Verstandig! en ja, dat gaan we zeker doen
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post

Wat is mijn doel met deze kuur?

Massa, hoe meer hoe beter, maar met een gain van op z'n minst 10 kilo ben ik weer tevreden. Ik denk echter dat er meer dan 10 kilogram inzit. Het is dus weer een bulk-kuur.

Laterzzzzzz.
            snuff wat is de reden van de anavar, alleen kracht toename en vermindering bf

je zegt doel van mijn kuur zoveel mogelijk massa, waarom einde kuur dan anavar

anavar: blijfende kracht en vet verlies

je gebruikt ook tren: voordeel is dus ook al krachtwinst

en massa winst plus daling bf

beetje zelfde waarde, voordeel anavar versterking van pezen

waarom kies je niet voor winny einde je kuur

voordelen: blijvende kracht, verhoogt de werking van andere steroiden

en je komt harde en strakker uit

daarom mijn vraag waarom einde je kuur anavar als je voor massa wil gaan
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Snuff, ik heb geen verstand van AS dus zal niet "doen alsof".
              Je schrijft dat je na een aantal weken kuren je lever zult laten testen. Is het niet verstandig om voor 4 januari (je startdatum) ook je lever te testen? Dan weet je na de tweede test of er iets veranderd is en zo ja hoeveel de verandering is.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

De periode Tren is te lang Snuff...

Comment

Van 4 Jan tot 24 Mei. Misschien stomme vraag Snuff maar hoe kom je dan aan 14weken? Je kuur komt dus neer op 500mg Test en 400mg Tren in de week, is bij elkaar n mooi kuurtje hoor. Maar jij gaat toch zeker geen 14 weken aan de Tren zeker?. Het werkt als n trein, maar het is wel teringzooi op lange termijn he...

Comment

En nu maak ik me nog zorgen ook.. Daar ik denk dat je er niet goed aan doet, met je plannen voor Januari.. Je had uit heel veel kunnen kiezen, waar ik veel minder mee had gezeten. Normaal is time on ook time of, dat weet je zelf ook wel. Dus Jan is eigenlijk zoal te vroeg, je lichaam is nog bezig met herstellen, en je levels op peil aan het trekken. Terwijl je lichaam nog niet helemaal klaar is voor de volgende kuur, wil jij er Tren in gooien.. Als ik dan zie wat Tren doet en van je opvreet, ben ik bang dat het (helemaal) niet goed gaat komen. Ook geestelijk moet je het kunnen blijven trekken he Snuff... Sorry Snuff maar zo zie ik het..

Comment

jah vanadar al mijn opemrkign dat ik het vrij snel vond dan weet ik niet of het de nomering is van dat de tijd off ingaat na de laatste inject oid.. lijkt me niet ivm met uitwerking test. dannog zou ik even wachten dat je lichaam hersteld is.. je even tijd zonder as hebt getraind zodat je gewrichten ook echt aan het gewicht een beetje kunnen wennen. je bent niet meer de jongste snuff was laatst egens topic dat ouderen wel meer tijd nodig hebben voor het herstel. en daarom de meeste als ik me goed herinner : "oudere ervarenen" het wel met elkaar eens waren dat ze nu langer herstel tijd nodig hadden tussen hun kuurtjes

Comment

Snuff, Snipke probeert je advies te geven. Daar mag je het mee eens zijn, je mag het er ook niet mee eens zijn. De manier waarop je het brengt echter... Had beter gekund. Aardiger ook. Zelf kan ik ook wel eens uit mijn slof schieten, ik geef het toe, maar Snipke heeft zijn krediet wel verdient over alle jaren dat hij hier lid is, dus gelieve in het gevolg iets anders te reageren.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind het ook grappig dat SS commentaar heeft dat mijn kuur is om te "cutten" omdat ik het niet zonder hulpmiddelen kan. En meneertje richt zijn eigen kuur zo in dat hij nog wat vet verliest. Lekker hypocriet :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            jah vanadar al mijn opemrkign dat ik het vrij snel vond dan weet ik niet of het de nomering is van dat de tijd off ingaat na de laatste inject oid.. lijkt me niet ivm met uitwerking test. dannog zou ik even wachten dat je lichaam hersteld is.. je even tijd zonder as hebt getraind zodat je gewrichten ook echt aan het gewicht een beetje kunnen wennen. je bent niet meer de jongste snuff was laatst egens topic dat ouderen wel meer tijd nodig hebben voor het herstel. en daarom de meeste als ik me goed herinner : "oudere ervarenen" het wel met elkaar eens waren dat ze nu langer herstel tijd nodig hadden tussen hun kuurtjes
                            Dat klopt helemaal Posseltje, en dat merk ik dan ook bij mijzelf. Bij n kale as kuur, dus niet met HGH erbij want dat is anders.. Als ik n kale kuur doe van zeg maar 10 weken zou je zeggen 10 weken of, is op hogere leeftijd helemaal niet waar. Ik moet er voor mijzelf zo al +- 25% meer tijd voor uittrekken. Dat wil zeggen dat ik op n kuur van 10 weken as, 12,5 weken nodig heb om te herstellen. Om veilig te zitten reken ik dan 13-14 weken.. Ik zeg niet dat het bij onze Snuff ook zo is, maar hij is ook geen 20 meer en moet daar wel rekening mee gaan houden.. Nog beter is het als je even jezelf ff laat checken op alle levels.. Lever en hart en bloedvaten, moeten we zuinig op zijn daar we er van de eerste 2 maar 1 van hebben..

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                              Beter lever test na de 4 weken OFF de D-bol. Toch?
                              Of na de d-bol EN na de 4 weken OFF zelfs.
                              Verstandig! en ja, dat gaan we zeker doen
                              Je hebt gelijk, zal na de 4 weken OFF mijn lever laten testen.
                              Originally posted by martin27 View Post
                              snuff wat is de reden van de anavar, alleen kracht toename en vermindering bf

je zegt doel van mijn kuur zoveel mogelijk massa, waarom einde kuur dan anavar

anavar: blijfende kracht en vet verlies

je gebruikt ook tren: voordeel is dus ook al krachtwinst

en massa winst plus daling bf

beetje zelfde waarde, voordeel anavar versterking van pezen

waarom kies je niet voor winny einde je kuur

voordelen: blijvende kracht, verhoogt de werking van andere steroiden

en je komt harde en strakker uit

daarom mijn vraag waarom einde je kuur anavar als je voor massa wil gaan
                              Er zijn niet zoveel verschillen tussen anavar en winstrol. Winstrol is goedkoper, maar er zitten veel meer bijwerkingen aan vast, vooral wanneer je het in een bulkkuur gaat gebruiken.
                              Ook doen verhalen de ronde dat je met anavar meer krachtwinst boekt.
                              Rond de tijd dat ik start met anavar heeft Test en Tren zijn kracht in vetverlies zo goed als verloren en kan anavar dit mooi overnemen.
                              Ook zal mijn kracht blijven en eventueel zelfs meer worden.
                              Mijn keus blijft op dit moment anavar.
                              Originally posted by niet_hier View Post
                              Snuff, ik heb geen verstand van AS dus zal niet "doen alsof".
                              Je schrijft dat je na een aantal weken kuren je lever zult laten testen. Is het niet verstandig om voor 4 januari (je startdatum) ook je lever te testen? Dan weet je na de tweede test of er iets veranderd is en zo ja hoeveel de verandering is.
                              Denk dat je daar een goed punt hebt. Daarom heb ik besloten om, net voor dat ik aan mijn tweede kuur ga beginnen, mijn arts te bezoeken en hem voor wat tests te vragen. Puur om zeker te zijn dat ik gezond ben.
                              Originally posted by Knulletje View Post
                              De periode Tren is te lang Snuff...
                              Denk dat jij daar ook een goed punt hebt. Heb naar meer info over Tren kuurduur gezocht en kom tot de conclusie dat 14 weken inderdaad te lang is. Nu zit ik te denken om in week 5 te starten met Tren, dus na 4 weken d-bol en test.
                              Van 4 Jan tot 24 Mei. Misschien stomme vraag Snuff maar hoe kom je dan aan 14weken? Je kuur komt dus neer op 500mg Test en 400mg Tren in de week, is bij elkaar n mooi kuurtje hoor. Maar jij gaat toch zeker geen 14 weken aan de Tren zeker?. Het werkt als n trein, maar het is wel teringzooi op lange termijn he...
                              Tis 20 weken totaal Ruud, dus met 2 weken OFF en de nakuur.
                              Originally posted by Posseltje View Post
                              Ik blijf bij mijn besluit. Wanneer ik eind december naar mijn arts ga voor onderzoek en hij vertelt mij dat er problemen zijn dan zal ik het uitstellen tot ik 100% in orde ben. Als hij zegt alles is toppie betekent dit groen licht voor mij en zal ik 4 januarie starten.
                              Originally posted by GeneralIx View Post
                              Snuff, Snipke probeert je advies te geven. Daar mag je het mee eens zijn, je mag het er ook niet mee eens zijn. De manier waarop je het brengt echter... Had beter gekund. Aardiger ook. Zelf kan ik ook wel eens uit mijn slof schieten, ik geef het toe, maar Snipke heeft zijn krediet wel verdient over alle jaren dat hij hier lid is, dus gelieve in het gevolg iets anders te reageren.
                              Sorry Atta, maar ik denk dat ik keurig heb gehandeld. Zijn commentaar was niet echt iets waar ik wat aan had. Hij vertelde in het kort dat het gewoon allemaal niet kon. In mijn eerste zin heb ik daar wat van gezegd maar niet op een verkeerde manier. Daarna heb ik uitleg gegeven over mijn kuur.
                              Originally posted by Falstyr View Post
                              Ik vind het ook grappig dat SS commentaar heeft dat mijn kuur is om te "cutten" omdat ik het niet zonder hulpmiddelen kan. En meneertje richt zijn eigen kuur zo in dat hij nog wat vet verliest. Lekker hypocriet :P
                              Kun jij je achterlijke afkortingen ff lekker bij je houden bolle?
                              Dacht niet dat ik het over hetgeen gehad hebt wat jij nu weer uit je dikke duim loopt te zuigen. Ik heb gezegd dat met jou vetpercentage het beter is om eerst af te vallen, anders wordt je alleen maar vetter. Ook heb ik gezegd dat de kuur die jij wil gaan doen als 1e kuur veel te hoog gegrepen is. Dus haal die stront uit je ogen en lees beter! Sorry Atta, laat me nu ff gaan.
                              Dat klopt helemaal Posseltje, en dat merk ik dan ook bij mijzelf. Bij n kale as kuur, dus niet met HGH erbij want dat is anders.. Als ik n kale kuur doe van zeg maar 10 weken zou je zeggen 10 weken of, is op hogere leeftijd helemaal niet waar. Ik moet er voor mijzelf zo al +- 25% meer tijd voor uittrekken. Dat wil zeggen dat ik op n kuur van 10 weken as, 12,5 weken nodig heb om te herstellen. Om veilig te zitten reken ik dan 13-14 weken.. Ik zeg niet dat het bij onze Snuff ook zo is, maar hij is ook geen 20 meer en moet daar wel rekening mee gaan houden.. Nog beter is het als je even jezelf ff laat checken op alle levels.. Lever en hart en bloedvaten, moeten we zuinig op zijn daar we er van de eerste 2 maar 1 van hebben..
                              Zoals ik al zei laat ik wat tests doen om zeker te zijn dat ik met mijn tweede kuur van start kan gaan.

Comment

succes man!!:d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X