Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Kijk je ook naar hoeveel % vet je aankomt per week? In een bulk kuur vind ik dat je minder moet kijken op de reguliere aanzet van 0.5% vet per week. Gewoon vreten..this isn't the time to be careful. De 20% net doorbreken is geen schande. Enige reden dat dit gebeurd is omdat je al vrij hoog zat toen je begon dus zat je qua begin timing niet echt geweldig voor een BB'er. Vet haal je er later wel af met je cut-kuur.

Wel apart dat je nek dikker is dan de mijne terwijl je qua vet% lager zit.

Aangezien je al vaker hebt aangegeven dat geld geen probleem voor je is. Plannen om in de toekomst ook HGH te gaan gebruiken? Al is het puur om massa verlies van circa 60% terug te dwingen naar minder dan 30% eind van een kuur? Zo houdt je meer over van het harde werk.
    Ik ken mijn lichaam heel erg goed en ik weet precies wanneer ik in vet ben aangekomen of niet. Vind je niet dat 6500 kcal vreten is??? Ik vreet en zelfs dan heb ik geen grote vet-aanzet en dat komt omdat ik een enorme snelle stofwisseling heb en een druk bestaan. Ook ben ik een echte ecto, ja ik weet het een miezerige ecto, die gewoon enorm hoog in z'n intake kan zitten zonder ook maar aan te komen.
    Ja, vet kun je er weer af krijgen tijdens een cut-kuur maar er is een enorm verschil in de hoogte van BF. Ik start liever een cut-kuur met 18% dan met 25%. Houd er rekening mee dat er geen garanties zijn tijdens het cutten dat je ook daadwerkelijk alle overtollige vet eraf krijgt, dat hangt van een hoop dingen af. Tis net als een bulk-kuur, je hebt een doel voor ogen en dan is het maar de vraag of je het gaat halen, hoe is je voeding, training en rust.
    Mijn nek wordt ook dikker omdat ik d-bol slik, dit geeft bij mij gewoon wat vocht in mijn nek, dit zal ik weer gedeeltelijk verliezen.

Geld speelt geen rol tot een bepaalde grens.
    Wanneer ik met een kuur HGH ga beginnen zal deze een duur hebben van op z'n minst een jaar.
    Dat betekent samen met de AS een aanzienlijk bedrag. Tel dan ook de hoeveelheid supplementen erbij op en dan kom je tot een bedrag dat ook voor mij niet te doen is.
    Maar deze kuur staat zeer zeker hoog op mijn verlanglijstje.

Comment

• Gaat best goed. Je kcal intake is inderdaad al flink hoog.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
        Gaat best goed. Je kcal intake is inderdaad al flink hoog.
        Zolang ik niet a-sociaal in vet aankom zal ik blijven verhogen naarmate ik aankom.
        Zoals ik al zei probeer ik nu alles uit mijn kuur te halen, met in mijn achterhoofd dat ik in augustus ga cutten.

Comment

• Begrijp me niet verkeerd 6500kcal is vreten. Heb zelf ook met tegenzin die hoeveelheid weg moeten stauwen. Maar denk dat zolang je vet% niet al te snel stijgt je best nog meer kan eten om meer massa winst te proberen boeken. En tja...als je 10 weken cut is 10% vet er af best te doen hoor.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Begrijp me niet verkeerd 6500kcal is vreten. Heb zelf ook met tegenzin die hoeveelheid weg moeten stauwen. Maar denk dat zolang je vet% niet al te snel stijgt je best nog meer kan eten om meer massa winst te proberen boeken. En tja...als je 10 weken cut is 10% vet er af best te doen hoor.
            Yes, 6500 kcal is eten en eten, maar toch kan ik nog steeds op maaltijden zitten van om de 2 uur, dat betekent dat mijn lichaam voldoende tijd heeft om het rustig aan te verwerken. Zolang je probeert die 2 uur rust tussen de maaltijden te houden zul je nooit een vol gevoel hebben en kun je gewoon blijven dooreten. Ook heb ik een enorm geluk met die oatcakes, denk dat je ze zelf ook gemakkelijk kunt maken, ze zijn klein en hapslik weg en toch 120 goede kcal.
            Het is inderdaad mijn bedoeling om erachter te komen in hoeverre ik mijn intake kan opschroeven voordat ik werkelijk een vet-toename bewerkstellig.
            Ik doe dit dan wel zolang ik aankom, dus elke week bekijk ik mijn gewicht en BF, ben ik aangekomen maar mijn vet-percentage is gelijk of zelfs minder gaan er geheid meer calorieen mijn dieet in. Zo probeer ik om mijn kuur optimaal te doorlopen met zoveel mogelijk winst.
            Maarja, je weet zelf, het lichaam zit raar in elkaar en op papier ziet het er altijd verschrikkelijk hoopgevend uit maar in praktijk is het totaal andere koek.

Comment

• True. Juiste kcal vinden is altijd het grootste probleem geweest bij mij.

Comment

• Doe jij elke week een vetmeting met een huidplooimeter?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Doe jij elke week een vetmeting met een huidplooimeter?
                  Nee, dat doe ik niet.
                  Ik bereken nog steeds door gewicht, taille en nek te meten.
                  Het zal mij geen exacte meting geven, waarschijnlijk kan er best 1 of 2 % verschil in zitten, maar ik ben hiermee wel in staat om te bepalen of er wekelijks vet is aangekomen of afgenomen.
                  Tevens ben ik zeer bewust van mijn lichaam, ik weet gewoon of voel het wanneer ik aankom.
                  Voorbeeld: Ik draag altijd dezelfde riem bij mijn werkbroeken. Deze riem zit altijd op het eerste gaatje. Zolang ik deze riem op het eerste gaatje kan houden zonder ook maar ongemakkelijk in mijn broek te zitten weet ik dat er zich niet meer vet rond mijn middel opstapelt. En vet-toename, vooral bij wat ouderen, zal als eerste rond je middel starten.
                  En ja, zolas ik al zei gebruik ik een meetlint die mij precies kan zeggen of mijn taille af- of toeneemt.
                  Ben overigens wel van plan een huidplooimeter aan te schaffen. Deze wil ik gaan gebruiken zodra ik met mijn cut-kuur start. Op dit moment vind ik een exacte meting niet van belang, daar ik aan het bulken ben en weet dat ik in vet zal aankomen.

Comment

• Post eens wat pics je moet nu toch wel een verschil zien lijkt mij, net als bij mij.
                    Ik ga keihard op een milde kuur

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                      Post eens wat pics je moet nu toch wel een verschil zien lijkt mij, net als bij mij.
                      Ik ga keihard op een milde kuur
                      Sorry bro, no pics, not at this time, maybe after my cycle, who knows.
                      Ow ja, je kent geen Engels.
                      Het spijt me broeder, nu niet, misschien na mijn kuur, wie zal het weten.

Comment

• Allright, kcal-intake opgeschroefd naar 6417 kcal.
                        KEV= 45,03/38,63/16,34 = 100%
                        Dit wordt mijn intake voor week 5.
                        Zien wat het me gaat brengen.
                        Ben dit weekend al lekker aan het aankomen dus hopelijk kan ik het zo goed mogelijk vasthouden en meenemen naar het volgende weekend.
                        Mijn goal is toch om naar die 115kg toe te werken met natuurlijk zo weinig mogelijk vet.
                        Er bestaat een mogelijkheid dat ik slechts zeer weinig vet zal aanzetten tijdens mijn gehele kuur. Mocht dit nu werkelijk zo zijn en zit ik na mijn kuur onder de 18% overweeg ik om het cutten weer met 1 kuur uit te stellen.
                        Dit betekent dat ik dan in augustus met mijn volgende bulk-kuur start.
                        Tis nog een beetje vroeg om beslissingen te maken natuurlijk maar ik zal die mogelijkheid zeer zeker niet uitsluiten.
                        Ik leer steeds meer hoe mijn eigen lichaam reageert en weet dat ik echt moet gaan bunkeren wil ik enorm in vet aankomen.

Comment

• Goedemorgen.
                          Zojuist week 5 ingeluid met mijn 9e Test/Tren-injectie.
                          Ging dit keer weer helemaal goed, oke klein druppeltje bloed uit het prikgaatje maarja dat hoort erbij.
                          Ook weer mijn dagelijkse HCG gezet. Ik check mijn noten elke dag en zie of voel totaal geen verschil, dus tot op dit moment ben ik zeer blij met mijn besluit om dagelijks te zetten. Heb ook geen libido-problemen, m'n vriendin is nog steeds zeer tevreden hehehe. Heb ook geen test- of tren- of wat dan ook voor een dick, nee ik heb gewoon een Snuff-dick.
                          Dit is mijn laatste week d-bol en zal dan 4 weken geen orals nemen.
                          Mijn lichaam is zeer zeker aan het veranderen, ik krijg meer massa, alles wordt voller maar ik ben er nog lang niet.
                          Ben dit weekend toch niet zoveel aangekomen als dat ik dacht dus moet ik die massa deze week gaan winnen.
                          Straks weer naar de sportschool voor mijn borst en triceps, hopelijk is er verbetering rond mijn arm-blessure en kan ik gewoon ongestoord en zonder pijn gaan knallen.
                          Laterzzzzzz.

Comment

• Ik zie dat jij je steeds druk maakt om eventueel vet wat je kunt aankomen.. Dat doet tren niet zo makkelijk Snuff, dat moet je weten.. Tren geeft harde massa,en geen geen blubber... Je zal nu ook wel merken dat alles al harder en voller word? Vocht geeft het ook niet zoveel.. Dat is nog gewoon je kickstart.. Ja je hebt veel geluk dat je er goed tegen kunt, maar laten we eerlijk zijn je doet er ook genoeg voor om het te voorkomen.. Ik heb toen je lijst van vits,en minerals ook gezien he..

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Ik zie dat jij je steeds druk maakt om eventueel vet wat je kunt aankomen.. Dat doet tren niet zo makkelijk Snuff, dat moet je weten.. Tren geeft harde massa,en geen geen blubber... Je zal nu ook wel merken dat alles al harder en voller word? Vocht geeft het ook niet zoveel.. Dat is nog gewoon je kickstart.. Ja je hebt veel geluk dat je er goed tegen kunt, maar laten we eerlijk zijn je doet er ook genoeg voor om het te voorkomen.. Ik heb toen je lijst van vits,en minerals ook gezien he..
                              Drukmaken is niet het juiste woord, tis meer nieuwsgierigheid wanneer mijn lichaam echt op het punt staat om vet aan te zetten.
                              Ik weet dat tren dat niet doet maar wees eerlijk Ruud, 6400 kcal?
                              Das een hoop hehehe en zelfs dan zie ik die aanzetting niet, althans niet zo veel, tis er wel hoor maar niet noemenswaardig, en ook gaat dat er weer vanaf zodra het maandag is en ik weer moet werken en ga sporten.
                              Denk dat nu de tijd is aangebroken dat de test/tren hun werk gaan doen.

Comment

• he man, blijft leuk om te lezen je log, ga zo door! Leuk om te lezen hoe de 'grote' jongens het aanpakken!

en 6400 kcal, WOW!

heb je nog steeds die heftige vitamine B supplementatie?
                                Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X