Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op dat gebied heb ik nooit niets voorgehad, nooit geen abcessen enzo. Was wel altijd heel voorzichtig, liever een alcohol doekje of naald teveel gebruiken dan 2x dezelfde te nemen, altijd heel rustig inspuiten, echt de tijd voor nemen.

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
      Op dat gebied heb ik nooit niets voorgehad, nooit geen abcessen enzo. Was wel altijd heel voorzichtig, liever een alcohol doekje of naald teveel gebruiken dan 2x dezelfde te nemen, altijd heel rustig inspuiten, echt de tijd voor nemen.

Grtz
      Ben zeer blij dat te horen kerel.
      Ik ben ook zeer voorzichtig, altijd schoon en clean, alles steriel, zekerheid voor onzekerheid. Denk als je dat allemaal doet dan voorkom je een hoop gezeik.

Comment

Vandaag mijn vitamine B6 (pyridoxine) binnengekregen.
        Nu alleen nog even wachten op de B12 en B9.
        Na wat meer research ook de vitamine B9 (folium-zuur) besteld, deze vitamine activeert vit. B12 en bevorderd de werking van zowel B12 als B6.
        De vitaminen B familie zijn gewoon heel close met elkaar.
        Je zult denken waarom neemt hij geen B-complex, dan heb je ze tenminste allemaal in 1 keer. De reden dit niet te doen is omdat de hoeveelheid werkende stof in B-complex niet toereikend is en de verhouding tussen de verschillende B's niet klopt.
        Vooral van vitamine B6 is de gewenste dosis enorm hoog. Sommige health-sites beweren dat wanneer een inname van hoger dan 200mg/d je zenuw-problemen kunt krijgen en je armen en benen kunnen numb gaan aanvoelen.
        Dit is echter alleen bij een aantal personen tijdens proeven waargenomen.
        Bij de meerderheid kwamen die bijwerkingen pas na meer dan 1000mg/d aan het daglicht. Ikzelf ga dus op 400mg/d zitten, met 1000 ug/d aan B12 en 400mcg/d aan B9.
        Vitamine B6/B12/B9 is gewoon een hele goede en gezonde combinatie.

Ben ook net thuisgekomen van een bezoekje aan Druglink.
        Dat is een organisatie hier in de UK die gratis spuiten en naalden verstrekt, vooral aan verslaafden maar ook aan personen die kuren.
        Tis gratis dus ik dacht laten we gewoon ff wat inslaan hehehe.
        Heb dus 35 2ml spuiten, 30 groene naalden, 30 blauwe, alcohol doekjes en een wegwerp-depot waar ik de gebruikte naalden in kan stoppen.

Echter, en dat vind ik toch wel een beetje vreemd, heeft die dame mij veel te korte blauwe naalden gegeven.
        Normaal heb ik de 32mm lange maar nu gaf ze me de 25mm lange, hm, misschien dat ze denkt dat ik een lekker strak kontje heb hahahahaha,,,,,ze heeft wel gelijk.
        Nou, ik hou die korte blauwe gewoon, altijd handig, komen echt nog wel van pas.
        Ik zal zelf de 38mm lange in mijn tweede kuur gaan gebruiken.
        Nou, dit was het weer ff, ga nu mijn gear even opruimen.
        Laterzzzzz.

Comment

Vandaag Vit. B12 en B9 binnegekregen.
          Ook gisteren ff een mailtje gestuurd waar mijn pramipexole blijft.
          Kreeg ik vanmorgen bericht dat er iets met m'n credit-kaart aan de hand is.
          Nou, mooi niet he, alles is prima, heb ook voldoende geld op m'n rekening.
          Dus heb ze dat maar ff gezegd en dat ze nu het probleem even moeten gaan oplossen want over 4 weken ga ik 2 weken naar Holland terug en zou ik toch wel alles voor mijn kuur binnen willen hebben omdat wanneer ik terug kom gelijk met mijn kuur start en ik die prami dan gewoon nodig heb.
          Maar denk wel dat het goed gaat komen.
          Maandag zal ik de Tren, aromasin en d-bol ontvangen.
          Heb er echt zin in om weer te starten.
          Kijk zo'n beetje elke dag naar de nieuwe naalden, lange dingen haha, ze zijn een cm langer dan die ik daarvoor gebruikte en het alweer een poosje terug is dat ik mezelf voor de laatste keer injecteerde. Dus bij het zien kriebelt het een beetje van binnen.
          Laterzzzzz.

Comment

Alle voorgaande kuur-schema's zijn zojuist verwijderd.
            Daarom hier een totaal nieuw schema met als toevoeging de vitamine B9, oftewel folium-zuur.
            Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:08.

Comment

Updaatje.
              Pfoe, thank god, al mijn gear is binnen.
              Zojuist mijn tweede bestelling opgehaald en op de pramipexole na heb ik alles in huis.
              Het probleem rond het verkrijgen van de prami is ook opgelost en zal hopelijk, voordat ik naar Nederland vertrek voor 2 weken, binnen zijn.

Ook kom ik net bij de dokter vandaan en ze hebben bloed afgenomen om het een en ander aan tests te doen.
              Was wel een beetje irritant, een dikke naald in mijn arm, ze duwde hem er in en trok langzaam terug totdat er bloed in het buisje stroomde.
              Nou, geef mij maar een naald in m'n reet, 10x beter, hahaha.
              Volgende week maandag kan ik bellen voor de uitslag. Hopelijk is alles oke.
              Zal vragen of het mogelijk is om de uitslag per E-mail naar mij te versturen, zo niet haal ik het eventjes op.
              En als ik groen licht krijg houd ik eerst ff vakantie in Holland en dan,,,ja dan ga ik weer knallen,,,,JOEPIIIEEEEEEEE!!!!
              Ahum, laterzzzzzzz.

Comment

Hier mijn gear!
                Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:08.

Comment

Gezellig zo op de foto
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Gezellig zo op de foto
                    Ja he, hahaha, wilde de spuiten en naalden enzo er ook op maar werd een beetje teveel van het goede hehehehe.

Comment

• Groepsfoto. Ik denk dat er van deze groep geen reünie zal zijn....
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                        Groepsfoto. Ik denk dat er van deze groep geen reünie zal zijn....
                        Hahaha, jawel hoor, in mijn lichaam hehehe

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Hier mijn gear!

En dat allemaal voor een paar spierballen.
                          Ik hoop dat je spul hebt waarmee je je doel wil gaan bereiken.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            En dat allemaal voor een paar spierballen.
                            Ik hoop dat je spul hebt waarmee je je doel wil gaan bereiken.
                            Ja, maak je maar niet druk, het spul is toppie en komt uit het kikkerlandje hehehe.
                            Mijn doel mee bereiken? Hm, nou een klein stukje dan, want mijn doel is nog heeeeeeeel ver weg en dan praten we toch nog wel over iets meer kuurtjes.

Comment

• Wat is je doel dan Snuff?

130+ en kurkje droog?
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                                Wat is je doel dan Snuff?

130+ en kurkje droog?
                                Knulletje II
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X