Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Denk je dat ik dan al eerder had moeten trainen / op jongere leeftijd moest beginnen met anabolen?

Sorry snuff, waar een opmerking van jou over lengte naar toe kan leiden. Als je het vervelend vind dan houd ik op.
    Ik denk dat je hem nu niet helemaal begrijpt Silk...
    Dat was maar n pesterijtje van hem hoor..
    Met andere woorden: van jij, hah nooit
    Je moet ook niet alles serieus nemen he?

Hij heeft toch ook niets tegen jou? Zo wel, is het mij nooit opgevallen

Comment

• Pesterijtje? Dacht een realistische inschatting. Hoeveel mensen hebben nu de nodige genen en discipline om Mr O te bereiken? Echt die gasten waren al huge toen ze nog naturel aan wedstrijden deden. Zo huge dat de meesten het niet eens met AS kunnen bereiken. Hoe wil je die gasten ooit kunnen verslaan :P

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
        Wensje dekk toe, je vraagt er namelijk zelf om en anderskom maar ff hier reigerlaan 7 in beilen, met je grotekk waffel
        Volledig het spoor bijster. Op het moment dat jij zo een ziekte iemand toewenst(om wat voor reden dan ook) sta je nu dus op mijn ignore lijst.....Mafkees.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Kan ik kort in zijn: 0 Nederlanders...
          Om die kerels te kunnen verslaan, moet je starten met 14-15 jaar en onder dokters begeleiding zijn..
          Nooit van je leven stress hebben, of krijgen..
          Nooit hoeven werken..
          De meeste worden al heel jong uitgekozen, en verder geholpen...
          Er zullen onder de mannen hier ook best wel goede genen en juiste discipline heersen.. Maar wat kan je ermee, als je n baan hebt van 9-5... En misschien nog n paar blerende jong thuis? En n zeikwijf?
          Zo moet je het wel blijven zien, en dan doe we het allemaal zo beroerd nog niet lijkt mij....
          Als je het zo kunt, met alles om je heen... Ben je voor mij al n kampioen, ongeacht hoever je komt...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
            Kan ik kort in zijn: 0 Nederlanders...
            Roelly Winklaar

En binnenkort ook snuff bij de veteranen.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• R Winklaar ? Geen mr O! Komt uit Curacao, en was mr Arnold Classic Amateur in 2009...
              Of heb ik het mis?

Comment

• Nog geen Mr O, maar geef hem een paar jaartjes en hij komt er wel. We hadden ook Ed van Amsterdam. En er was nog 1 nederlander die al paar jaar dood is.

Comment

• We hadden? We hebben Ed v Amsterdam... Hij is weer hard bezig nu.. Heb net nog n filmpje van hem zitten kijken, na n jaar rust weer begonnen... Nog steeds grooooooots hoor, zeker wel...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Nog geen Mr O, maar geef hem een paar jaartjes en hij komt er wel. We hadden ook Ed van Amsterdam. En er was nog 1 nederlander die al paar jaar dood is.
                    Berry de Mey bedoel je denk ik?

@ Knulletje
                    Roelly Winklaar kan het ver schoppen in het prof circuit als hij dit tempo volhoudt. Marketingmachine loopt goed, hij heeft de genen, hij heeft de begeleiding. Wellicht heb je al eens de foto's gezien waar hij staat naast de ex Mr O, Dexter Jackson? Hij kan daar gewoon naast staan zonder echte problemen... Het enige wat hij nog mist is de spierkwaliteit van Dexter, maar dat is een paar jaar doorgaan en hij doet echt mee.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Jazeker heb ik zn foto,s gezien... Nee hij hoeft zich zeker geen zorgen te maken... Die vent heeft al n Droom fysiek.....

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Volledig het spoor bijster. Op het moment dat jij zo een ziekte iemand toewenst(om wat voor reden dan ook) sta je nu dus op mijn ignore lijst.....Mafkees.
                        Er gaan nog al wat dingetjes vooraf MAFKEES, je weet niet half hoe het zit, hij heeft mij al meerdere keren het bloed onder denagels weg lopen halen, en wou mij ook nog eens uitlaggen. Hij heeft het er zelf naar gemaakt imo, je moet gewoon niet fucken met mij, daar hou ik niet van en dat laat ik niet toe. Je mag best met mijn fucken maar doe fdat dan waar ik zelf bij ben.
                        Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 18:41.

Comment

• Roelly kan het inderdaad ver schoppen als je hem vergelijkt met die pro's.
                          Ook als je hem naast Phil Heath zag, binnenkort zien we hem op de AC Pro, met Branch Warren, Dexter Jackson en Phil Heath naast hem.

Robin Brantz doet het trouwens ook goed, ben benieuwd of dat verder wat wordt.
                          Groeten

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Berry de Mey bedoel je denk ik?

@ Knulletje
                            Roelly Winklaar kan het ver schoppen in het prof circuit als hij dit tempo volhoudt. Marketingmachine loopt goed, hij heeft de genen, hij heeft de begeleiding. Wellicht heb je al eens de foto's gezien waar hij staat naast de ex Mr O, Dexter Jackson? Hij kan daar gewoon naast staan zonder echte problemen... Het enige wat hij nog mist is de spierkwaliteit van Dexter, maar dat is een paar jaar doorgaan en hij doet echt mee.
                            Berry de Mey is naar mijn weten gewoon nog in leven bro

Winklaar kan het op lange termijn wel gaan maken daar, als hij wat vaker in de USA is geweest en blijft komen.
                            Kijk erg uit naar de AC. ( Waar Keskin ook aan meedoet, dus DSO eat ya heart out :P )
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Klinkt interessant allemaal

Maar wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld die Roelly Winklaar nu 32 is, hoe oud moet je dan zijn wil je beginnen om dat niveau te bereiken? Als je, voor het gemak, super goede genen hebt. En wat is de leeftijd dat zulke mannen op hun top zijn?

Berry de Mey heeft trouwens wel een mooie fysiek, ik vind het meestal niet meer mooi als ze op zulk niveau bodybuilden. Maar bij hem vind ik het toch nog mooi.

Comment

• Roelly doet het inderdaad erg goed en kan nog best wel eens kans maken op een titel. Ed is ook groot, maar het gaat bij de olympia niet alleen maar om massa. Hij mist wel wat kenmerken om de titel te halen als Mr. Olympia en daarom denk ik dat hij daar minder kans op maakt.

Originally posted by Falstyr View Post
                                Pesterijtje? Dacht een realistische inschatting. Hoeveel mensen hebben nu de nodige genen en discipline om Mr O te bereiken? Echt die gasten waren al huge toen ze nog naturel aan wedstrijden deden. Zo huge dat de meesten het niet eens met AS kunnen bereiken. Hoe wil je die gasten ooit kunnen verslaan :P
                                Is wel enigzins waar, maar vergeet niet dat ook bij veel van die gasten de spuit er ook al vroeg in zat. Kijk bijvoorbeeld naar Arnold, begon al met kuren op 16 jaar. Ruhl trainde zo'n 2 jaar en begon toen ook al met kuren. Cutler etc zelfde verhaal. Er zijn er echt niet veel die al 10 jaar trainden voordat ze met AS begonnen. Dus klopt niet helemaal. Maar goed de selectie die je in de Olympia ziet, dat zijn natuurlijk allemaal mannen die hun genen etc mee hebben. Als je in de top 50 zit is dat al heel wat, vergis je niet.

@ Silk: Net als dat met alles zo is, je moet dan al heel jong beginnen en alles toewijden aan dat ene doel. De meesten zijn dan ook al begonnen op en jaar of 16, als het niet eerder is. Als je pas op je 25e begint heb je nog zo veel in te halen dat je het wel kan vergeten.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X