Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Damn das overdreven veel zeg :O

Comment

• Handig hulpmiddels als je zo veel tot je neemt Dom:

Scheelt werk.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Het is niet dom of dodelijk, maar gewoon overdreven. Zie het nut niet om dat allemaal er naast te moeten nemen :S

Is net zoals medicatie van de dokter. Je krijgt 1 medicijn. Dan nog 20 anderen voor alle bijwerkingen die er in zitten. En die geven ook weer bijwerkingen dus moet je daar weer lading troep voor nemen :P Onzinnig gewoon.

Comment

• Whaaahahaha Hey Snuff, kan je dan nog wel voldoende erbij eten? Jouw pens zit al behoorlijk gevuld zo heeeej... Ja zo kan je ook groeien, de maag dan he... Heb je dat echt "allemaal" nodig?

Comment

• Het rijtje supplementen zijn supplementen die ik al enige tijd neem, namelijk bijna een jaar.
            De hoofdsupplementen zullen er over een week bijkomen.
            Ik kan het bekostigen, dus waarom niet?
            Alles heeft een reden voor inname, het is niet schadelijk, ook niet na langdurig gebruik.
            Daar ik een enorm strak en strikt dieet volg en werkelijk elke dag hetzelfde eet, en schoon, wil ik gewoon zeker zijn dat alles wat mijn lichaam nodig heeft gewoon voldoende aanwezig is.

Comment

• hoe zit je pillendoos eruit

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                hoe zit je pillendoos eruit
                Had ik mijn pillendoos al niet een keer gepost???
                Ah well, hier komtie nog een keertje dan.
                Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:08.

Comment

• XD dacht dat gewoon voorbeeld van internet was :

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    XD dacht dat gewoon voorbeeld van internet was :
                    Hahaha, nee joh, das mijn pillendoos.

Comment

• Dit is niet om je af te zeiken Snuff!

Maar nu ben je zo gedisciplineerd bezig.
                      Je voeding is goed, je hebt een kuur achter de rug en je trainingen gaan ook goed. Meer krachtoename etc. Je hebt van je kuur ongeveer 5 kg over gehouden. Denk je dat al die supplementen iets bijdragen aan die gain die je heb gehaald? Gebruik je al deze supplementen omdat je denkt dat je hiermee meer gain gaat halen?

Ik vind het best wel veel wat je gebruikt....waarschijnlijk zijn je supps duurder als de kuur die je gebruikt.

En misschien een domme vraag en waarschijnlijk achterhaald.
                      Is het bindmiddel van een pil niet belastend voor de lever(je slikt iets van 20 pillen)ik heb wel eens iets gehoord daarover, maar dat is jaren geleden.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Dit is niet om je af te zeiken Snuff!

Maar nu ben je zo gedisciplineerd bezig.
                        Je voeding is goed, je hebt een kuur achter de rug en je trainingen gaan ook goed. Meer krachtoename etc. Je hebt van je kuur ongeveer 5 kg over gehouden. Denk je dat al die supplementen iets bijdragen aan die gain die je heb gehaald? Gebruik je al deze supplementen omdat je denkt dat je hiermee meer gain gaat halen?

Ik vind het best wel veel wat je gebruikt....waarschijnlijk zijn je supps duurder als de kuur die je gebruikt.

En misschien een domme vraag en waarschijnlijk achterhaald.
                        Is het bindmiddel van een pil niet belastend voor de lever(je slikt iets van 20 pillen)ik heb wel eens iets gehoord daarover, maar dat is jaren geleden.
                        De supplementen dragen niet bij aan mijn gains maar zorgen voor een goede gezondheid van mijn lichaam, het voorkomen van blessures en energiek aanvoelen. Ik ben geen 21 meer en de trainingen die ik verricht zijn vrij heftig. En ik weet zeker dat mijn suplementatie een steentje bijdraagt aan mijn fitheid.
                        De hoofdsupplementen die ik ga nemen, dus de B6, B9 en B12, moeten voor een betere werking van mijn kuur gaan zorgen.
                        Voor zover ik onderzoek heb verricht omtrent wat ik gebruik kan ik je mededelen dat er geen nadelige gevolgen aan het innemen zit.
                        En het bindmiddel? Das een goeie, daar ga ik eens naar op zoek, wil ik zelf ook wel weten.
                        Wat ik je wel kan mededelen is dat het werkelijk zo was dat het slecht was zou ik er nu toch wel wat van moeten merken denk je niet?
                        Ik slik al een jaar lang en 20 pillen?
                        Kom nou, dat zijn er veel meer dan 20, denk toch wel dat ik aan de 50 per dag zit.
                        En ja subs zijn niet goedkoop, maar ik kan het me veroorloven dus waarom niet.

Comment

• Dit is de exacte hoeveelheid die ik inneem dagelijks:

- in de morgen = 15x
                          - net voor de training = 12x
                          - net na de training = 4x
                          - rond vijven = 5x
                          - net voor het slapen gaan = 20x

Een totaal van 56 per dag dus.
                          Het zijn niet alleen pillen maar ook gel caps en chewables.
                          Last edited by Snuff-Sann; 13-12-2009, 10:43.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Had ik mijn pillendoos al niet een keer gepost???
                            Ah well, hier komtie nog een keertje dan.
                            Holey Moley! Je kan bijna een apotheek beginne!
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Fuck bro wat een pillen zijn dat, wat ik essentieel vindt zijn, bcaa - vit c en glutamine , creatine pak ik nu en dan eens. Als je voeding goed is heb je dit allemaal niet nodig.

Grtz
                              stil growing

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                                Holey Moley! Je kan bijna een apotheek beginne!
                                Originally posted by snipke View Post
                                Fuck bro wat een pillen zijn dat, wat ik essentieel vindt zijn, bcaa - vit c en glutamine , creatine pak ik nu en dan eens. Als je voeding goed is heb je dit allemaal niet nodig.

Grtz
                                Come on guys, de hoeveelheid die ik naar binnen werk valt reuze mee.
                                Je moet eens naar de doorgewinterde BBers kijken, die gaan nog even verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X