Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Come on guys, de hoeveelheid die ik naar binnen werk valt reuze mee.
    Je moet eens naar de doorgewinterde BBers kijken, die gaan nog even verder.

Ik dacht Snipke wel een doorgewinterde Bber is....
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Ik dacht Snipke wel een doorgewinterde Bber is....
      Hm, daar heb je ook wel weer gelijk in.
      Tis maar wat je wil he.
      Ik voel me er gewoon heel erg goed bij.
      En ja, tzijn veel pillen bij elkaar, maar ik neem ze niet zomaar.
      Elk pilletje heeft z'n reden voor inname.
      En het is niet om een bijwerking van iets anders op te heffen.
      Tis gewoon om me gezond te houden, en het werkt.

Comment

• voor mij part mag je een dubbele dosis nemen, maar ik denk als je nu gewoon een multi vit neemt daar zit ijzer, magnesium, zink en de nodige mineralen in, dat scheelt al een hoop pillen. Ik weet niet of je ook aminozuren neemt van die dikke grote pillen waar je dan ook nog eens twaalf tabs moet nemen.

Ik vindt dat je dingen moet doen die je makkelijk heel u leven kan volhouden, of toch uw bb leven. Ik heb vroeger ook vele tabs geslikt maar na een tijdje voelde ik me zonder tabs gezonder dan met al die brol. De basis heren, hou u daar aan.

Grtz
        stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
          voor mij part mag je een dubbele dosis nemen, maar ik denk als je nu gewoon een multi vit neemt daar zit ijzer, magnesium, zink en de nodige mineralen in, dat scheelt al een hoop pillen. Ik weet niet of je ook aminozuren neemt van die dikke grote pillen waar je dan ook nog eens twaalf tabs moet nemen.

Ik vindt dat je dingen moet doen die je makkelijk heel u leven kan volhouden, of toch uw bb leven. Ik heb vroeger ook vele tabs geslikt maar na een tijdje voelde ik me zonder tabs gezonder dan met al die brol. De basis heren, hou u daar aan.

Grtz
          Weet je Snipke.
          Ik denk dat ik op dit moment in die fase zit dat ik ook veel pillen slik.
          Misschien dat dat er van lieverlee langzaam uit zal slijten, who knows.
          Wat ik wel weet is dat slechts 20% van een pil door je lichaam opgenomen en gebruikt wordt.
          Wanneer je smorgens een multivit inneemt, waar zeg maar alles inzit en dan 100% dagelijkse behoefte, zal slechts 20% worden gebruikt. Enkele uren later poep of plas je de rest uit. Dan kom je volgens mij 80% tekort.
          Daarom verdeel ik over de dag om mijn lichaam zoveel mogelijk te laten opnemen.
          Maar er zijn ook stoffen zoals cranberry extract, dat zorgt voor onderhoud van je urine-wegen. Is enorm belangrijk vooral voor ons BBers.
          Of mariadistel dat je lever reinigt.
          Of knoflook dat zorgt weer voor je bloed.
          Of glucosamine, onderhoud van je gewrichten.
          St. Johns Wort voor een goed gevoel van welzijn.

Zie je, het zijn niet alleen maar vitamines, maar ook pillen voor lichamelijk onderhoud.

Ow ja, de pillen staan los van de basis.
          Denk dat mijn basis oke is.
          Last edited by GeneralIx; 15-12-2009, 14:26. Reason: Naamfiltering

Comment

• Ik hoop voor je dat het er uit slijt. Had in de begin maanden ook dat toename van pillen toe nam, maar zodra het de 20 overschreed kapte ik er mee. Resultaten zijn verwaarloosbaar tot nihil en kan wel leukere dingen verzinnen om het geld aan te besteden. Een extra film, game, uitje whatever.

Comment

• The whole package.
              Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:09.

Comment

• waarom haal je al die spuiten uit de doos? ik heb ze gewoon in de doos gelaten :P

Comment

De supplementen dragen niet bij aan mijn gains maar zorgen voor een goede gezondheid van mijn lichaam, het voorkomen van blessures en energiek aanvoelen. Ik ben geen 21 meer en de trainingen die ik verricht zijn vrij heftig. En ik weet zeker dat mijn suplementatie een steentje bijdraagt aan mijn fitheid.
                  De hoofdsupplementen die ik ga nemen, dus de B6, B9 en B12, moeten voor een betere werking van mijn kuur gaan zorgen.
                  Voor zover ik onderzoek heb verricht omtrent wat ik gebruik kan ik je mededelen dat er geen nadelige gevolgen aan het innemen zit.
                  En het bindmiddel? Das een goeie, daar ga ik eens naar op zoek, wil ik zelf ook wel weten.
                  Wat ik je wel kan mededelen is dat het werkelijk zo was dat het slecht was zou ik er nu toch wel wat van moeten merken denk je niet?
                  Ik slik al een jaar lang en 20 pillen?
                  Kom nou, dat zijn er veel meer dan 20, denk toch wel dat ik aan de 50 per dag zit.
                  En ja subs zijn niet goedkoop, maar ik kan het me veroorloven dus waarom niet.
                  Moet ik je ook wel weer gelijk in geven... Ook jij word ouder, en ja dan heb je wat meer nodig als dat je 20 bent.......

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                    voor mij part mag je een dubbele dosis nemen, maar ik denk als je nu gewoon een multi vit neemt daar zit ijzer, magnesium, zink en de nodige mineralen in, dat scheelt al een hoop pillen. Ik weet niet of je ook aminozuren neemt van die dikke grote pillen waar je dan ook nog eens twaalf tabs moet nemen.

Grtz
                    Ook waar....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                      Moet ik je ook wel weer gelijk in geven... Ook jij word ouder, en ja dan heb je wat meer nodig als dat je 20 bent.......
                      Precies kerel, je haalt me de woorden uit m'n mond.

Comment

• Het moeilijke is Snuff, Snipke en jij hebben allebij gelijk.... Van welke kant ik het ook bekijk.. Ja die pillendrang gaat wel weer over... Heeft iedereen wel gehad denk ik.. Later heb je door dat het niets hielp ook... Maar kan ook geen kwaad.... En als je jezelf er beter door voelt och

Comment

• Ik injecteer altijd in de badkamer en waarom, omdat dat gewoon beter is.
                          Ten eerste is het prive, dus geen pottekijkers, ten tweede mocht iets gaan lekken of gaan druppelen maakt het niet uit, zo schoongemaakt.
                          Heb een kraan bij de hand mocht ik die nodig hebben.
                          Alle benodigdheden liggen in een hangkastje boven de wastafel dus eenvoudig te bereiken, voorbereiding tot het zetten wordt een heel stuk gemakkelijker, alles bij de hand.
                          Grote spiegel voor mijn neus zodat ik precies kan zien waar ik in m'n kont prik.
                          Nee, niemand hoeft zich af te vragen waarom ik dat doe.
                          Er is gewoon over nagedacht en werkt wel zo makkelijk.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Het moeilijke is Snuff, Snipke en jij hebben allebij gelijk.... Van welke kant ik het ook bekijk.. Ja die pillendrang gaat wel weer over... Heeft iedereen wel gehad denk ik.. Later heb je door dat het niets hielp ook... Maar kan ook geen kwaad.... En als je jezelf er beter door voelt och
                            Tuurlijk heeft snipke ook gelijk, beter is om met zo weinig mogelijk gezond te zijn.
                            Dus wie weet slinkt het gebruik bij mij ook wel.

Ow, ik was wat aan het zoeken op BN en nu kwam ik een post van Snips eerste kuur tegen, oktober 2003, das 6 jaar.
                            Oke is best wel lang maar dacht eigenlijk dat het veel langer was dan 6 jaar.

Comment

Ik injecteer altijd in de badkamer en waarom, omdat dat gewoon beter is.
                              Ten eerste is het prive, dus geen pottekijkers, ten tweede mocht iets gaan lekken of gaan druppelen maakt het niet uit, zo schoongemaakt.
                              Heb een kraan bij de hand mocht ik die nodig hebben.
                              Alle benodigdheden liggen in een hangkastje boven de wastafel dus eenvoudig te bereiken, voorbereiding tot het zetten wordt een heel stuk gemakkelijker, alles bij de hand.
                              Grote spiegel voor mijn neus zodat ik precies kan zien waar ik in m'n kont prik.
                              Nee, niemand hoeft zich af te vragen waarom ik dat doe.
                              Er is gewoon over nagedacht en werkt wel zo makkelijk.
                              Totaal andere stijl. Ik leg alles klaar naast me laptop. Zet de spuit in me quad. Na een ml of 2 even paar tellen rust eer de rest er in gaat. In die tijd staat de spuit rechtop en zit ik beetje te internetten en te chillen :P

Comment

• Welk doel heb je voor ogen met deze kuur?

Wat is mijn doel met deze kuur?

Massa, hoe meer hoe beter, maar met een gain van op z'n minst 10 kilo ben ik weer tevreden. Ik denk echter dat er meer dan 10 kilogram inzit. Het is dus weer een bulk-kuur.

Ok ik heb het antwoord al :P
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X