Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is mijn doel met deze kuur?

Massa, hoe meer hoe beter, maar met een gain van op z'n minst 10 kilo ben ik weer tevreden. Ik denk echter dat er meer dan 10 kilogram inzit. Het is dus weer een bulk-kuur.
    antwoord
    Groeten

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Welk doel heb je voor ogen met deze kuur?

Wat is mijn doel met deze kuur?

Massa, hoe meer hoe beter, maar met een gain van op z'n minst 10 kilo ben ik weer tevreden. Ik denk echter dat er meer dan 10 kilogram inzit. Het is dus weer een bulk-kuur.

Ok ik heb het antwoord al :P
      hehehe

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Tuurlijk heeft snipke ook gelijk, beter is om met zo weinig mogelijk gezond te zijn.
        Dus wie weet slinkt het gebruik bij mij ook wel.

Ow, ik was wat aan het zoeken op BN en nu kwam ik een post van Snips eerste kuur tegen, oktober 2003, das 6 jaar.
        Oke is best wel lang maar dacht eigenlijk dat het veel langer was dan 6 jaar.
        Mn bedoeling ligt eigenlijk meer bij, als je jezelf beter voelt met. Waarom niet? De hele mens werkt op gevoel, voel je jezelf niet fijn dan zal je ook geen 100% inzet kunnen geven... Ik heb in de jaren 80, dozen tegelijk naar binnen gewerkt in alle kleuren en maten.. Kreeg je van die asortiment dozen met wel 20vakjes en 20 kleuren.. En ja ik voelde mij er toen prima bij, en trainde als n tijger... Wist niet eens WAT ik naar binnen gooide... Nu denk ik, vermomde suiker?

Comment

hehehe

Ik vroeg het me af....en toen las ik het antwoord en heb je antwoord gekopieerd en erbij gezet....beetje verwarrend
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Ik vroeg het me af....en toen las ik het antwoord en heb je antwoord gekopieerd en erbij gezet....beetje verwarrend
            Durf je niet meer te quoten uit angst dat het verkeerd gaat?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
              Durf je niet meer te quoten uit angst dat het verkeerd gaat?

Begrijp het probleem rond dat quoten niet helemaal, uitleg graag.

Comment

• Schijnbaar nogal een aantal keer fout gegaan, wilde ashley even pesten, sorry als ik daardoor maximaal offtopic ga in je topic.

Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer kan begrijpen waarom je AS zou gebruiken, misschien moet ik steeds dat ik jou log lees even het log van Knulletje er tussen door lezen

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  Schijnbaar nogal een aantal keer fout gegaan, wilde ashley even pesten, sorry als ik daardoor maximaal offtopic ga in je topic.

Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer kan begrijpen waarom je AS zou gebruiken, misschien moet ik steeds dat ik jou log lees even het log van Knulletje er tussen door lezen

?Ook dat mag je ff uitleggen kerel.

Comment

Tuurlijk heeft snipke ook gelijk, beter is om met zo weinig mogelijk gezond te zijn.
                    Dus wie weet slinkt het gebruik bij mij ook wel.

Ow, ik was wat aan het zoeken op BN en nu kwam ik een post van Snips eerste kuur tegen, oktober 2003, das 6 jaar.
                    Oke is best wel lang maar dacht eigenlijk dat het veel langer was dan 6 jaar.
                    Dat wist ik zelfs niet meer, op die zes jaar ben ik 30 kilo bijgekomen, niet heel veel maar toch de moeite. Eerste kuurtje was een test only denk ik, om de 5 dagen 250 mg

Waar is de tijd heen

Grtz
                    stil growing

Comment

?Ook dat mag je ff uitleggen kerel.
                      Nou, als ik merk hoe cool ik het vind om meer kilo's te tillen en zwaarder te worden, dan kan ik begrijpen dat a.s. een optie wordt als dat steeds minder aan de hand is naar mate de jaren vorderen. Dat lees ik een beetje in jou logje, vandaar dat ik beter soms ook even het logje van knulletje lezen waar ook wat mindere kanten naar voren komen. Puur toekomstige zelfbescherming

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                        Dat wist ik zelfs niet meer, op die zes jaar ben ik 30 kilo bijgekomen, niet heel veel maar toch de moeite. Eerste kuurtje was een test only denk ik, om de 5 dagen 250 mg

Waar is de tijd heen

Grtz
                        30kg niet veel? Vind het toch heel respectabel hoor Snipke..

Comment

• Originally posted by snipke View Post

Waar is de tijd heen

Grtz
                          Ik teken ervoor, 30 kilo in 6 jaar.

Zit ik hier lekker bij mijn ouders te chillen, komt mijn broer op bezoek. Vertel ik hem dat ik het internet wel een beetje veel mis zegtie dat ik gewoon kan internetten, moet alleen wel ff een kabletje hebben.
                          Ik een kabeltje geregeld en ja hoor, I'M BACK!!!!!

Comment

• Gezellig.
                            Lekker om weer in nederland te zijn?
                            Met de kerstdagen ook nog.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                              Gezellig.
                              Lekker om weer in nederland te zijn?
                              Met de kerstdagen ook nog.
                              Ja man, is wel weer lekker, maar wat een hoop sneeuw en wat een geluk heb ik gehad met mijn vlucht naar Holland.
                              Maar dat verhaal vertel ik later, hehehe.

Comment

• Heb al 4 x getraint bij de ringer in Dordt, lekker hoor, echt hardcore.
                                Gelijk ff een PRetje op de dumbbell bent-over row gezet, omdat ik op mijn sportschool maar tot de 32kg dumbbells kan en bij de ringer tot de 56kg hehehe. Ik eindigde in mijn laatste set met 8 reps 36kg.
                                Verder ook bench press loose bar en squats loose bar gedaan, heerlijk gewoon.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X