Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

ik weet al 4 maanden wat me kuurtje was waar ik in januari mee begin. heb thuisliggen..  

week 1/2  -1000 ml.test ent

week 3 /10  -500  ml est ent

week 1/10 deca 400 ml

eventuul dianabol  (heb zat liggen)  

maar nu ik laatste 4 maanden nachtdienst doe en me ritme anders is (sochtends slapen)   ga ik keihard dus het gaat goed  dus denk ik daarbij om maar 250 test ent,.. en 200 deca te nemen.. en eventueel dianabol    ....hoorde dat als je hoog gat m et dosiringen het tegenkan werken  .... weet iemand hier iets over?

Hoor ikd at nou goed sinds je nachtdiens thebt ga je keihard???
    Man ik kom me bed niet uit als ik nachtdienst heb lig tot 3 a 4 uur in me bed.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ja omdat me dagritme totaal omgeslagen is rageert me lichaam anders kom beter tot rust enzo maarja daar begin ik dalijk wel weer aan te wennen dus dan zorg ik voor dat ik weer ochtenddiesten ga draaien

maaruh geef is advies dan

Comment

advies op je kuur bedoel je nou doe dat maar niet want heb zowat geen verstand van kuren dus dat laat ik wel over aan de anderen

Comment

nee, niet veranderen!! dat is immers onzin!
          als je echt goed gaat zou ik helemaal niet kuren en wachten tot je weer stil staat. dan heb je het meeste profijt.

als het je eerste kuur is, vind ik het een hele zware kuur en zou ik sowieso met 250 per 5 dagen beginnen. en 200 deca per week en geen dboll. (maar das mijn mening)==> je bent ook niet zo lang, dus het zal beter werken dan dat je lang en groot bent.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dit niet me 1e kuur ..maar heb nog nooit meer genomen dan 250 testo en 200 deca zuk ik het hier bij laten of zal ik gewoon die hogere dosering nemen van 500/400 en dan geen dianabol?

Comment

zoals ik al zei: als je nu goed gaat, zou ik wachten met kuren. is zonde.

maar... als je toch kuurt, zou ik voor 500 om 400 gaan. omdat je nu goed gaat wil niet zeggen dat je nu met minder as beter gaat dan normaal zeg maar.

Comment

dat wou ik ff weten maar ga denk toch in januari beginne anders past het niet in mijn planning ik kuur maar 1 keer per jaar en wil deze keer echt 4maanden voor de zomer droog gaan trainen

Comment

Qua dosering ben ik het met Bruce eens. En, qua timing ook...

Als je nu zo goed gaat zou ik echt niet aan die kuur beginnen, vergeet niet dat alles wat je naturel wint veel meer waard is dan wat je onder invloed van een kuur wint.
                  Blijft uiteraard jouw keus maar ik zou van deze oppepper gebruik maken door er naturel alles uit halen wat erin zit!  

Comment

he do wat eet jij in de nachtdienst?? En ga je er gewoon weer op normale tijden uit?
                    Werk je niet toevallig bij falck bij de hondenbrigade?

Comment

Ik zou niet te veel pakken. Op een gegeven moment zitten je depots vol en je lichaam pakt iedere keer een klein beetje uit je depot. Vol is vol. Overdoseren staat zeker niet garant voor meer massa.
                      In jouw geval zou ik het houden bij 2 deca per week (4 ml) en 2 testo (5 ml). Ik hoop voor jou dat je trouwens niet echt 400 ml en 1000 ml gaat gebruiken. ha ha!!!

Succes.

Comment

De mililiters die je noemt zeggen helaas erg weinig over het aantal miligrammen dat je eigenlijk bedoelt...
                        Met test van 250 mg/ml raadt je hem nu al 1250 mg per week aan.  

Comment

5ml is zoals miss. S. zegt 1250 en geen 1000. het is bij enanthate bijna altijd 250mg per ml. daarom is het ook makkelijker om in mg te praten, dan weet je altijd de doses.

ik denk dat go for it ook bedoeld van 400 mg deca en 500mg testo. dat is ook waar do het zelf al over heeft, dus lijkt het me geen discussie meer. toch?

Comment

Bruce heeft gelijk

Comment

dino dit is mijn voedingschema als ik aan het kuren ben voorlopig voor de eerste 4 weken.....

16.00 (wakker) shake puur eiwit 1 tablet multivitamin +2 boterham met kaas

17.20 bakkie musli met 2 eetlepels lijnzaadolie ,banaan, glas vruchtsap

17.50 5 capcules bcaa

18.00 trainen +/- 60 min

18.30/18.45 glas vruchtsap, 5 tabletten amino's bannaan bakje crusli,

19.30. shake eiwitten ,6 eieiwitten ,appel

22.00 2 boterhammem met 125 gram kipfilet-beleg ,2 krentebollen ,appel

00.00 125gram kippeborst 100 gram macaroni/rijst appel

02.00 2 boterhammen met 125 gramkipfilet-beleg pakje sultana, banaan

04.00 magnetronmaaltijd kip sate 375 gram (26.6 gram eiwitt, 75 koolhydraten) appel

06.00 500 gram magere kwark met 2 eetlepels jam , appel

08.00 200 gram koolvisfilet

maaltijden gooi ik wellis doormekaar heen ook eet ik inplaats van kipfilet kalkoenfilet en heel afentoe kaas macaroni verander ik weleens door aardappelen of spagetti en ik eet bij elke maaltijd 1 tot 2kopjes groenten behalve voor de training en na de training en 2 uur voordat ik ga slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X