Nolvadex?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolvadex?

Ik heb een foto geplaatst is dit nolvadex?
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Ja!
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

een kort en krachtige ja van red tamoxifen = nolvadex

Comment

Is de griekse export versie, is oke, kost $$$, weet je ook meteen of je niet bent afgezet.

Grtz

Comment

voor $$$ mag je mij wel een paar doosjes leveren...

Comment

Ik betaal er het zelfde voor
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik kan deze niet krijgen, wel andere voor deze prijs, maar staat me zomaar bij dat deze duurder was.

Comment

Ik heb er $$$ meer voor betaald,maar hoort dat hier allemaal te staan?

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik dacht altijd dat riki degene was die als eerste en als hardste schreeuwde als iemand prijzen noemde op het forum.... Maar blijkbaar van gedachten veranderd, volgens mij mag het niet volgens de regels.

Echter de meeste mods zijn er niet, dus misschien kan snipke ff de bedragen weghalen en er ### neerzetten?

Comment

JOngens ik heb even de bedragen aangepast zoals jullie kunnen zien, hier mag niet over bedragen gepraat worden daarvoor is er een andere topic voorzien

Grtz
                    stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X