GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Conservative treatment options for carpal tunnel s... [J Neurol. 2002] - PubMed result

Conservative treatment options for carpal tunnel syndrome: a systematic review of randomised controlled trials.

Gerritsen AA, de Krom MC, Struijs MA, Scholten RJ, de Vet HC, Bouter LM.
    Institute for Research in Extramural Medicine, Vrije Universiteit Medical Centre, Amsterdam, The Netherlands. [email protected]
    Abstract

Carpal tunnel syndrome (CTS) is a common disorder, for which various conservative treatment options are available. The objective of this study is to determine the efficacy of the various conservative treatment options for relieving the symptoms of CTS. Computer-aided searches of MEDLINE (1/1966 to 3/2000), EMBASE (1/1988 to 2/2000) and the Cochrane Controlled Trials Register (2000, issue 1) were conducted, together with reference checking. Included were randomised controlled trials evaluating the efficacy of conservative treatment options in a study population of CTS patients, with a full report published in English, German, French or Dutch. Two reviewers independently selected the studies. Fourteen randomised controlled trials were included in the review. Assessment of methodological quality and data-extraction was independently performed by two reviewers. A rating system, based on the number of studies and their methodological quality and findings, was used to determine the strength of the available evidence for the efficacy of the treatment. Diuretics, pyridoxine, non-steroidal anti-inflammatory drugs, yoga and laser-acupuncture seem to be ineffective in providing short-term symptom relief (varying levels of evidence) and steroid injections seem to be effective (limited evidence). There is conflicting evidence for the efficacy of ultrasound and oral steroids. For providing long-term relief from symptoms there is limited evidence that ultrasound is effective, and that splinting is less effective than surgery. In conclusion, there is still little known about the efficacy of most conservative treatment options for CTS. To establish stronger evidence more high quality trials are needed.

Comment

• hey Snuff, ik heb al 2 dagen geen pijn meer en kracht is ook terug woohoo.

Zeg snuff, jij bent de man van de tren. Ik heb alles al gehad behalve tren. Ikzelf ben hoge dosissen gewent
      Hoeveel tren zou jij me per week aanraden? 600 ?

Thx

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
        hey Snuff, ik heb al 2 dagen geen pijn meer en kracht is ook terug woohoo.

Zeg snuff, jij bent de man van de tren. Ik heb alles al gehad behalve tren. Ikzelf ben hoge dosissen gewent

Thx
        Wat heb je hiervoor nu genomen ? De B6 ? Of is vanzelf weggegaan ?

Comment

hey Snuff, ik heb al 2 dagen geen pijn meer en kracht is ook terug woohoo.

Thx
          Ben blij dat je er van af bent kerel.
          Wilde zelf ook in een bulk 600mg/w gaan proberen maar moet daar nog ff mee wachten, maar komt zeker wel.
          Ja man 600 lijkt me zeker meerwaarde geven.
          Hopelijk ben je tegen de bijwerkingen bestand.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ben blij dat je er van af bent kerel.
            Wilde zelf ook in een bulk 600mg/w gaan proberen maar moet daar nog ff mee wachten, maar komt zeker wel.
            Ja man 600 lijkt me zeker meerwaarde geven.
            Hopelijk ben je tegen de bijwerkingen bestand.
            JA dat hoop ik ook hehe.

Vandaag is goed gegaan kracht is terug enkel de sets afwerken heb ik moeite mee. Na 3 a 4 maal drukken gaat het bijna niet meer. Voelt juist als ik volledig ben opgepompt. Nu nog dit weg en we kunnen weer . is altijd iets he met kuren maar dat hoort er eenmaal bij . Hoop dat ik de tren enenth. kan bemachtigen van 200/ML. Minder prikken he.

Allé tnkx snuff

Comment

JA dat hoop ik ook hehe.

Vandaag is goed gegaan kracht is terug enkel de sets afwerken heb ik moeite mee. Na 3 a 4 maal drukken gaat het bijna niet meer. Voelt juist als ik volledig ben opgepompt. Nu nog dit weg en we kunnen weer . is altijd iets he met kuren maar dat hoort er eenmaal bij . Hoop dat ik de tren enenth. kan bemachtigen van 200/ML. Minder prikken he.

Allé tnkx snuff
              200mg/ml Tren-E moet toch geen probleem opleveren bro?

Comment

• Heb gisteren 150 mg tren gezet ( biotech ), flesjes van 2 ml ( 75 mg/ml) met 500 mg test enth.
                Na de inspuiting van tren kreeg ik een 10 minuten lang hoestbuien. Is voor mij de eeste keer dat ik deze gebruik. Ik ga elke 3de dag 150 mg tren zetten en 750 mg elke 5de dag test. enth.

Comment

• STATS waren eerst 181 cm en 85 kg.
                  STATS NU : rond de 100 kg vetpercentage weet ik niet maar zal echt heel weinig zijn.

Ben ook gestart met de kortwerkende tren en moet nu al zeggen dat ik al heel veel kracht had maar nu toch wel superkracht heb. Tot nu toe goed spul die tren.

Neem nu tren 150 op 3de dag , 750 test ent., HGH 5IU elke dag behalve zondag en maand op maand af insuline humalog 8 smorgens en 10 savonds na trainen op niet trainingsdagen alleen smorgens 8 iu

Comment

• Tering die insuline

Zeg begrijp ik het goed dat je met die tren gaat cutten?
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                      Tering die insuline

Zeg begrijp ik het goed dat je met die tren gaat cutten?
                      nee, NOG ZWAARDER worden

Ik voel niks van die insuline. Had er eerst het meeste bang voor. Ikzelf vind dat het niks voorstelt.

Comment

• Oh ok, dan zit ik er naast.

Insuline voel je ook niets van, pas als het extreem misgaat.
                        En dan is het te laaaaat.

Zal zo'n vaart niet lopen, als je het serieus neemt.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Oh ok, dan zit ik er naast.

Insuline voel je ook niets van, pas als het extreem misgaat.
                          En dan is het te laaaaat.

Zal zo'n vaart niet lopen, als je het serieus neemt.
                          JA , ik eet direct na inject + whey shake met druivensuiker.

Comment

• Welke vorm van insuline hebbie?

Comment

Welke vorm van insuline hebbie?
                              hUMAlog de snelwerkende.
                              heb 1 keer eens een beetje gegeten en toen direct erna verder gewerkt ben toen direct naar onder moeten gaan want ik begon te zweten en te trillen + gevoel dat je moeilijk op je benen kan staan. Ben naar de camionet gegaan en heb alles wat ik bij had in 1 keer opgegeten.
                              Ik ken iemand die altijd wacht en als het komt gaat eten. Ik ben er niet zo voor te vinden, vind het wel gevaarlijk dan. Ja, je eet wel een hele winkel leeg als het moet maar persoonlijk doe ik het op mijn manier en eet direct + whey met druivensuiker.

Comment

• neem nu 1ml tren ace ( 75mg/ml ) en 1 ML test enth , dit zet ik samen eod.
                                hgh 5IU en slin.
                                moet alleen iets hebben voor de gyno , voel het stilletjes komen. Nu lees ik dat je beter geen hcg zet bij hgh? iemand die het anders oplost , iemand wat ook hgh neemt.

tnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X